Kan persoonlijk het origineel van Emmelie de Forest ook waarderen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
Beter dan het origineel van Coldplay.
Hoe komt het?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
UiteraardHoe kan een band die zoiets kan maken als dit ook iets verschrikkelijks als Unfinished Sympathy maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft wonderlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Die beat kan ik me soms ook wel ietwat aan storen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Prachtige, rustgevende muziek, lijkt me zo. Teveel kleine, aparte geluidjes?
Maar goed, daar ben ik zelf niet vies van.
Same, mag ook in m'n top 10 ESF-nummersquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kan persoonlijk het origineel van Emmelie de Forest ook waarderen.
Die is beter wmbquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Komt Unfinished Sympathy nog?
Wait whut?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan een band die zoiets kan maken als dit ook iets verschrikkelijks als Unfinished Sympathy maken?
Blijft wonderlijk.
Dit is verre van rustgevendquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Prachtige, rustgevende muziek, lijkt me zo. Teveel kleine, aparte geluidjes?
Maar goed, daar ben ik zelf niet vies van.
Of dat gesmak.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beat kan ik me soms ook wel ietwat aan storen.
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan een band die zoiets kan maken als dit ook iets verschrikkelijks als Unfinished Sympathy maken?
Blijft wonderlijk.
Nicequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same, mag ook in m'n top 10 ESF-nummers
[ afbeelding ]
Grote hit geweest natuurlijk. Teardrop niet. Wat dan overigens weer net zo verbazingwekkend isquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)
Het is sowieso veel bekender dan Teardrop...quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)
Die dj vannacht ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef Kopiko het volgende:
Ook GIJS zwaait weer als een RANDDEBIEL naar het beeldscherm IPV NAAR DE CAMERA!
Het is gewoon een zenuwachtig deuntje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof we een heel verschillende zender aan hebben staan.
Ik neem aan dat je zelf het antwoord weet (met Mex weet je het namelijk maar nooit)?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e pas,quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef MTheBassman het volgende:
eerste keer deze lijst dat ik Kate Bush hoor, er zijn hiervoor toch al wel platen geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |