Ik lach hardop nuquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Ohh cloudbusting, ik verstond dat Gijs Clown Bassie zei![]()
Dag vriendjes staat op één.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Bijna koffie op mn beeldscherm, bedanktquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Die was toen ik hier in mijn eentje het topic moest runnen op oudjaarsochtend.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Babooshka heb ik ook niet gehoord ja, maar niet zo erg bij die
Zou me niet eens verbazen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
De videoclip was enorm baanbrekend: jongedame loopt zingend door de stad, OGENSCHIJLIJK in één opname erop gezet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wel bekender denk ik, maar ja Nederland smakeloos enzo
Was het niet kerstochtend? (1961quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was toen ik hier in mijn eentje het topic moest runnen op oudjaarsochtend.
Ik vond hem altijd doodsaai, net als Bittersweet Symphony en Save Tonight.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De videoclip was enorm baanbrekend: jongedame loopt zingend door de stad, OGENSCHIJLIJK in één opname erop gezet.
Dan hou je vast ook van Ghost love scorequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou wel echt van nummers met een zacht/hard opbouw he
Ja doe maar (stop de tijdquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was het niet kerstochtend? (1961)
Bittersweet Symphony, was er nou nog wat met dat nummer?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd doodsaai, net als Bittersweet Symphony en Save Tonight.
Ja (al vind ik Dead Boy's Poem nog beter, die heeft dat nog meer natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan hou je vast ook van Ghost love score
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
ik moet even naar de verslavingszorg, afspraak met zorghouder.
Later
Succes, laterquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
succes!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
Ja, zoiets leidt ertoe dat je meer op het truukje gaat letten dan echt van de video kunt genieten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd doodsaai, net als Bittersweet Symphony en Save Tonight.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
Succesquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
Dan hou je vast ook van Ghost love scorequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou wel echt van nummers met een zacht/hard opbouw he
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja (al vind ik Dead Boy's Poem nog beter, die heeft dat nog meer natuurlijk)
En potentieel al helemaal van Greatest Show on Earthquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gelukkig welquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
De versie van Guus staat toch wel lager, toch?
quote:wir haben die wahrheit
so gut es ging verlogen.
es war ein stück vom himmel,
da? es dich gibt....
Afgelopen nacht kwart over eenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?
Geen Duitse herder?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef Poppejans het volgende:
Ik hoor het al, tijd om de hond uit te laten
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht kwart over een
quote:nordisch nobel,
deine sanftmütige güte,
dein unbändiger stolz,
das leben ist nicht fair.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het enige nummer uit mijn Nightwishtijd die ik nog écht vaak luister. Al staat Ghost Love Score ook nog in de welbekende lijst genoteerd, en ik denk nog wel een paar andere liedjes van Oceanborn/Wishmaster/Once. En The Poet ook wel, dat vind ik heerlijke kitsch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
[..]x 1000
Ahh jammer dat ik dat gemist heb, toen lag ik op de bank te ronkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht kwart over een
als we nummer 1000 gehad hebben...quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?
Om 03:00 vannacht was het prima. Unchained Melody, TOAP y You Know I'm No Goodquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als we nummer 1000 gehad hebben...
Mijn meest emotionele moment is meestal wel de avond van 30 december. Maar heb dat een stuk minder dan vroeger, omdat er minder muziek komt die ik niet zo vaak hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:dein sicherer gang.
deine wahren gedichte.
deine heitere würde.
dein unerschütterliches geschick.
Zo rond de 30e, wat niet handig is aangezien ik dan op kantoor zit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel pottenbakgifjes werden er gepost?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om 03:00 vannacht was het prima. Unchained Melody, TOAP y You Know I'm No Good.
miste je mequote:
quote:ich gehe nicht weg
hab' meine frist verlängert
neue zeitreise
offene welt
habe dich sicher
in meiner seele
ich trage dich bei mir
bis der vorhang fällt
ich trag dich bei mir
bis der vorhang fällt.
Ik denk nul omdat we onze Last.FM en concertervaringen doorspraken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel pottenbakgifjes werden er gepost?
Ik pleit voor een Deutsche Donnerstag in de Top 2000quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef Gretzl het volgende:
Bitter mehr Deutsch in der Top Zweitausend!!!
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Ik had het hier over Happy natuurlijk, dat spreekt voor zichquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is wat de top2000 de top2000 maakt, prachtige liedjes die je anders nooit hoort
MUZ / Top 2000 editie 2020 #193 Alles Nuquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel pottenbakgifjes werden er gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |