Ik lach hardop nuquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Ohh cloudbusting, ik verstond dat Gijs Clown Bassie zei![]()
Dag vriendjes staat op één.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Bijna koffie op mn beeldscherm, bedanktquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Die was toen ik hier in mijn eentje het topic moest runnen op oudjaarsochtend.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Babooshka heb ik ook niet gehoord ja, maar niet zo erg bij die
Zou me niet eens verbazen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
De videoclip was enorm baanbrekend: jongedame loopt zingend door de stad, OGENSCHIJLIJK in één opname erop gezet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wel bekender denk ik, maar ja Nederland smakeloos enzo
Was het niet kerstochtend? (1961quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was toen ik hier in mijn eentje het topic moest runnen op oudjaarsochtend.
Ik vond hem altijd doodsaai, net als Bittersweet Symphony en Save Tonight.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De videoclip was enorm baanbrekend: jongedame loopt zingend door de stad, OGENSCHIJLIJK in één opname erop gezet.
Dan hou je vast ook van Ghost love scorequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou wel echt van nummers met een zacht/hard opbouw he
Ja doe maar (stop de tijdquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was het niet kerstochtend? (1961)
Bittersweet Symphony, was er nou nog wat met dat nummer?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd doodsaai, net als Bittersweet Symphony en Save Tonight.
Ja (al vind ik Dead Boy's Poem nog beter, die heeft dat nog meer natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan hou je vast ook van Ghost love score
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
ik moet even naar de verslavingszorg, afspraak met zorghouder.
Later
Succes, laterquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
succes!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
Ja, zoiets leidt ertoe dat je meer op het truukje gaat letten dan echt van de video kunt genieten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd doodsaai, net als Bittersweet Symphony en Save Tonight.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
Succesquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
Dan hou je vast ook van Ghost love scorequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou wel echt van nummers met een zacht/hard opbouw he
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja (al vind ik Dead Boy's Poem nog beter, die heeft dat nog meer natuurlijk)
En potentieel al helemaal van Greatest Show on Earthquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan hou je vast ook van Ghost love score
Gelukkig welquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
De versie van Guus staat toch wel lager, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |