quote:wir haben die wahrheit
so gut es ging verlogen.
es war ein stück vom himmel,
da? es dich gibt....
Afgelopen nacht kwart over eenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?
Geen Duitse herder?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef Poppejans het volgende:
Ik hoor het al, tijd om de hond uit te laten
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht kwart over een
quote:nordisch nobel,
deine sanftmütige güte,
dein unbändiger stolz,
das leben ist nicht fair.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het enige nummer uit mijn Nightwishtijd die ik nog écht vaak luister. Al staat Ghost Love Score ook nog in de welbekende lijst genoteerd, en ik denk nog wel een paar andere liedjes van Oceanborn/Wishmaster/Once. En The Poet ook wel, dat vind ik heerlijke kitsch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan hou je vast ook van Ghost love score
[..]x 1000
Ahh jammer dat ik dat gemist heb, toen lag ik op de bank te ronkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht kwart over een
als we nummer 1000 gehad hebben...quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?
Om 03:00 vannacht was het prima. Unchained Melody, TOAP y You Know I'm No Goodquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als we nummer 1000 gehad hebben...
Mijn meest emotionele moment is meestal wel de avond van 30 december. Maar heb dat een stuk minder dan vroeger, omdat er minder muziek komt die ik niet zo vaak hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:dein sicherer gang.
deine wahren gedichte.
deine heitere würde.
dein unerschütterliches geschick.
Zo rond de 30e, wat niet handig is aangezien ik dan op kantoor zit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel pottenbakgifjes werden er gepost?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om 03:00 vannacht was het prima. Unchained Melody, TOAP y You Know I'm No Good.
miste je mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |