Mijn Vlakke Handquote:
Eric?quote:
Pharrellgodquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:38 schreef Cee het volgende:
"GOOD EVENING AMSTERDAM!"![]()
- Pharrell, Pinkpop.
Zelf check-out scandinges. We zijn helemaal hip in West-Friesland hierquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan voor het eerst contactloos betalen in de wachtrij en dit eerst een kwartier lang moeten benoemen aan de kassa.
Of wellicht is dat meer een Achterhoeks probleem.
Nu nog ff 1400 plekken zakken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig is dit geen blijvertje in de top 100 geworden
Precies dit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef Eightyone het volgende:
Het nummer is niet slecht gemaakt maar heeft een wat vervelende opdringerige blijheid, net als die van Justin Timberlake die eerder vandaag al kwam.
Elk jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist het, was vorig jaar ookMoest meteen aan jou denken toen ik de eerste noten hoorde.
"How are you Brussels?"quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:38 schreef Cee het volgende:
"GOOD EVENING AMSTERDAM!"![]()
- Pharrell, Pinkpop.
ik las Roller Coaster Tycoon 1, en dacht 'Wat is daar nou weer mis mee, dat is een vet leuk spel!'quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu hebben we Rollercoaster op 1, weet niet wat beter/slechter is
Nostalgie, jeugdsentiment allesquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik las Roller Coaster Tycoon 1, en dacht 'Wat is daar nou weer mis mee, dat is een vet leuk spel!'
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |