Achtbanen zijn ontzettend leuk, behalve als ze gemaakt zijn door Danny Vera. En op 1 staan in de Top 2000.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik las Roller Coaster Tycoon 1, en dacht 'Wat is daar nou weer mis mee, dat is een vet leuk spel!'
Ah, daarom stond ie toen nog in de top 100.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier stemde ik vroeger altijd standaard op
Ik heb er een gewoonte van gemaakt om zoveel mogelijk net voor sluitingstijd te gaan, bevalt prima. Was voor Corona al niet fan van onnodige drukte in de supermarkt, maar nu vind ik het helemaal vervelend om allemaal slome klanten tegen te komen. Enige nadeel is dat ik soms zo laat ga dat ik terwijl ik net de poortjes passeer al wordt gevraagd om naar de kassa te gaan. Maar het is vele malen efficiënterquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ik weet weer waarom ik normaal gesproken 's avonds boodschappen doen
Wat een drukte pff
En oude mensen die 3 kwartier voor 1 schap staan te turen, uitgebreid met de overbuurvrouw gaan staan kleppen etc.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Cee het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Gijs nooit in z'n leven een evaluatie- of beoordelingsgesprek heeft gehad.
Dat heb je zelfs hier!!! En sinds ik een winterproof baard heb laten staan krijg ik zelfs daar geen leeftijdscontrole meerquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelf check-out scandinges. We zijn helemaal hip in West-Friesland hier
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Achtbanen zijn ontzettend leuk, behalve als ze gemaakt zijn door Danny Vera. En op 1 staan in de Top 2000.
Ik vind het nog steeds niks.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van Neil, maar deze vind ik wel enigszins prima.
Senior is wel wat trager dan junior.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |