SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Klopt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
Die oude nummers van Coldplay zijn zoveel beter.
Dit is van hun 3e album en ze hebben er 10 ofzo, just sayin'.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
Die oude nummers van Coldplay zijn zoveel beter.
Zin om em zelf te draaienquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef Zorro het volgende:
Big Love moet nog komen en ik ben nu al teleurgesteld omdat je weet dat ze niet de godenversie gaan draaien.
en dan word je er uit gegooid omdat je niet blij genoeg doet bij dit kutnummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik huil als ik nou net bij dit schijtnummer ik beeld ben
Nouja, vannacht wordt een topnacht hier hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:42 schreef peaceman het volgende:
Anyway ik heb besloten vannacht nog maar wat slaap te gaan pakken. t wordt nog zwaar genoeg
Eens. Hoorde dat ik half 8 uit de veren moet voor een plaat uit het bovenste deel van de Mex2000quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:42 schreef peaceman het volgende:
Anyway ik heb besloten vannacht nog maar wat slaap te gaan pakken. t wordt nog zwaar genoeg
Ja dus? Dat is dan toch een van hun eerste albums?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is van hun 3e album en ze hebben er 10 ofzo, just sayin'.
Uri Geller?quote:
Voor mij ook niet. Ik had het al zo kut verwacht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef Kopiko het volgende:
Deze valt voorwaar niet tegen mannen!
Ah zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is dan toch een van hun eerste albums?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en dan word je er uit gegooid omdat je niet blij genoeg doet bij dit kutnummer
Aan wat houten latjes?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Chris Martin in een Jesus Christ Pose
Het uur erna is niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Hoorde dat ik half 8 uit de veren moet voor een plaat uit het bovenste deel van de Mex2000
Heb je je Placebo niet ingenomen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
ik begin beroerteverschijnselen te krijgen, 2x script in een uur is me zowat fataal aan het worden
Trustequote:
Trustequote:
Maak ze wijs dat je een act hebt bedacht bij een bepaald nummer... net zoals die gasten bij It's Raining Men die werden ingehuurdquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hoop nu op Blink182
Ik ga eens proberen te chatten met een host
Als ze hem buiten Summertime en Find the River niet hadden gedraaid zeker!quote:
Heet de kat toevallig sneeuwwitje?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Zorro het volgende:
Ik moet vroeg op om de radio aan te zetten voor mijn kat.
Hij heeft op Bird of Paradise gestemd.
Sleep well Vredemanquote:
Over 14-18 minuten ben je deze ook wel weer vergeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was 40-45 minuten geleden ook al?
jij ookquote:
heb net een lijntje coke gedaan, dat gaat niet lekker samen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je je Placebo niet ingenomen?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Volgend uurtje Florence + The Machine genot. Jammer dat Ship To Wreck eruit is gevallen
Die hoort er wel in jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Volgend uurtje Florence + The Machine genot. Jammer dat Ship To Wreck eruit is gevallen
Mijn allereerste stemplaat van de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Dag peacequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef peaceman het volgende:
Mooi moment om af te gaan sluiten voor vandaag.
781 en 609, Where is the love / I Gotta Feelingquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Staan die Black Eyes Peas er nog in eigenlijk?
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heet de kat toevallig sneeuwwitje?
Jammer ook dat Queen of Peace en What Kind of Man er niet in staat. Of Shake It Out (mijn favoriet)quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Om 12 uur nog even een jointje met Armand.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb net een lijntje coke gedaan, dat gaat niet lekker samen.
wacht wat.
Had er op gestemd omdat die al zo laag stond, maar helaasquote:
Shut up, Pump It en Let's Get It Started moeten er sowieso inquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
781 en 609, Where is the love / I Gotta Feeling
Die eerst is whatever, die tweede
Sleep well mexiquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Hoorde dat ik half 8 uit de veren moet voor een plaat uit het bovenste deel van de Mex2000
Nu nog Script to Wreck.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Jammer dat Ship To Wreck eruit is gevallen
Ja, waar de fuck zijn die oudere nummers dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Shut up, Pump It en Let's Get It Started moeten er sowieso in
40 inmiddels.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
No idea ik zoom nu ongeveer 20 minuten.
Ik blijf nog tot ongeveer half 1quote:
Zou tijd worden ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist een nieuwe vraag in de TOP 2000 QUIZ gesteld.
Heb er al een stuk of 12 gehad geloof ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn allereerste stemplaat van de lijst
Volgens mij heb ik er eentje gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Heb trouwens nog niet 1 keer CCR gehoord. Komen ze allemaal nog of zijn ze allemaal eruit geflikkerd ofzo?
Lijkt dat op de Creedence Clearwater revival?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben liefhebber van de Fleetwood Mac revival dit jaar
die staan er altijd wel hoog in, komen nog welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Heb trouwens nog niet 1 keer CCR gehoord. Komen ze allemaal nog of zijn ze allemaal eruit geflikkerd ofzo?
Komt nog een heleboel. Vanmiddag was er eentjequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Er vergeet heel veel nummers die ze hebben gemaakt. Op vijf na ofzo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben best een fleetwood mac fan, maar ik vergeet voor een of andere reden dat ze dit nummer hebben geschreven![]()
wel lekker nummertje![]()
Die was nu net kutquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt nog een heleboel. Vanmiddag was er eentje
Bedankt voor deze bijdrage.quote:
Dus??? Dat is vrijwel perfect in evenwicht.quote:Van de stemmers op Fleetwood Mac - Big Love is 53% man
Gypsy moet er nog in, dan is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Fred_B het volgende:
Fleetwood Mac heeft nu ook wel genoeg noteringen.
Wellicht is ze in de war met de McFlurry.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef Berkery het volgende:
Mijn dochter van 16 vindt Fleetwood Mac leuk, en dat heeft ze niet van ons.
Dus beide sekse willen grote liefde?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Gretzl het volgende:
Qua interessante/ter zake doende feitjes heeft Radio 2 volgend jaar ook nog een hoop te verbeteren voor de uitzending:
[..]
Dus??? Dat is vrijwel perfect in evenwicht.
Er mag er wel 1 of 2 uit voor wat Peter Green FM, en verder prima jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Fred_B het volgende:
Fleetwood Mac heeft nu ook wel genoeg noteringen.
Hoihoiquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef alopio het volgende:
avond mensen
fijn nog even wat uurtjes meepakken
Er is een heel paleis naar genoemd, noem het maar ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Zorro het volgende:
Ondergewaardeerde gitarist, Lindsey Buckingham
Tsja, ik hou wel van The Script en Coldplay, dan vermaak je je prima dit uurquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze hem buiten Summertime en Find the River niet hadden gedraaid zeker!
Ik schrok alquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die staan er altijd wel hoog in, komen nog wel
Welke?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist een nieuwe vraag in de TOP 2000 QUIZ gesteld.
Heeft ie nu DAB+?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch eeuwig zonde dat ze buckingham uit fm hebben gezet
Ja vind je het gek. Dat was zonder Lindsey.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond ze op Pinkpop zo tegenvallen
Mooi als ze een nummer uitbrengen dat Drive heetquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg zin in niet vullend vreten van dat Fleetwood Mac.
Ja, Lindsey Pelas.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is een heel paleis naar genoemd, noem het maar ondergewaardeerd.
Niet veel tegen Coldplay maar die specifieke vind ik wel ramsaaiquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja, ik hou wel van The Script en Coldplay, dan vermaak je je prima dit uur
Goed puntquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is een heel paleis naar genoemd, noem het maar ondergewaardeerd.
En niemand kon zingen hoorde ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Dat was zonder Lindsey.
Ik welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En niemand kon zingen hoorde ik.
je katten hebben goeie smaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Gretzl het volgende:
Het fijne van Fleetwood Mac is dat m'n katten er altijd lekker rustig van worden
Tja extra zendtijd vullen met loze info van luisteraarsquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker interessant die ingesproken dingen.
Fixed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
bon jovi had van mij niet echt gehoeven.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
deze bon jovi had van mij niet echt gehoeven.
Pik je toch weer even mee!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker interessant die ingesproken dingen.
Ik niet, wel een van hun betere naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet veel tegen Coldplay maar die specifieke vind ik wel ramsaai
Die van mij vreet ook alles.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je katten hebben goeie smaak
Bah.quote:
Een irritante Bon Jovi erachteraan en het vrouwtje wordt direct weer wild. Pfffquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Gretzl het volgende:
Het fijne van Fleetwood Mac is dat m'n katten er altijd lekker rustig van worden
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd een zwak houden voor deze van Bon Jovi, op een brugklasfeestje voor het eest met een meisje op gedanst![]()
Daarvoor danste je er altijd met jongens op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
deze van Bon Jovi, op een brugklasfeestje voor het eest met een meisje op gedanst![]()
Neem d'r ff in je armen danquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een irritante Bon Jovi erachteraan en het vrouwtje wordt direct weer wild. Pfff
Nee dat ben ik daarna gaan doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daarvoor danste je er altijd met jongens op?
Sindsdien in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mötley crüe verdiend gewoon echt wel een plaatsje vind ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had Kickstart My Heart, Girls Girls Girls, Shout At The Devil, War Pigs of Iron Man kunnen staan.
Ja, beetje dat gevoel heb ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken dit niet volgens mij.
Het klinkt als iets waar Bon Jovi nog kasten van vol heeft liggen.
Daarna welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mocht je als leraar op het feestje komen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd een zwak houden voor deze van Bon Jovi, op een brugklasfeestje voor het eest met een meisje op gedanst![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het net niets eigenlijk dat Bon Jovi.
GENERALS GATHERED IN THEIR MASSEEEESquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had Kickstart My Heart, Girls Girls Girls, Shout At The Devil, War Pigs of Iron Man kunnen staan.
Beetje fout zijn ze wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mötley crüe verdiend gewoon echt wel een plaatsje vind ik ook
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had Kickstart My Heart, Girls Girls Girls, Shout At The Devil, War Pigs of Iron Maiden Man kunnen staan.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mocht je als leraar op het feestje komen?
Eeuwig jammer hoe underrated ze zijn in NL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mötley crüe verdiend gewoon echt wel een plaatsje vind ik ook
Er zijn honderdduizend bands underrated in NL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eeuwig jammer hoe underrated ze zijn in NL.
Wel lekker fout in het leer, make-up en wilde haren hoorquote:
Als KISS er drie keer in staat dan mag Mötley echt wel één plekjequote:
Ja, maar dit is wel een van de groterequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn honderdduizend bands underrated in NL.
Had wel een grotere The Dirt impact verwacht voor Mötley Crüe in NL jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moest serieus even naar het jaartal kijken waarop dit uit kwam, maar ik was toen 13quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mocht je als leraar op het feestje komen?
Die hits kan ik wel van genieten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wel lekker fout in het leer, make-up en wilde haren hoor
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als KISS er drie keer in staat dan mag Mötley echt wel één plekje
Ik snap dat ook niet goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tja, is natuurlijk een hele geschiedenis met wat wel en niet populair wordt in welke landen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel een van de grotere
Kun je dat ook een beetje bassen?quote:
Dan maar hopen dat die zijn Waterloo niet heeft gevonden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef Cee het volgende:
Ik ben dit jaar vergeten op Chiquitita te stemmen.
Tot ziensquote:
NB: hebben we die stoofperen-reclame onderin beeld aan jou te danken??quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hits kan ik wel van genieten.
Ik heb een (Fleetwood) Mac-reclamequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
NB: hebben we die stoofperen-reclame onderin beeld aan jou te danken??
Ook pas de derde die langskomt. Money Money Money en Summer Night City zijn geweest.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb bier
[ afbeelding ]
Komen nog vaak genoeg langs.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Doet er niet iemand altijd gifjes van de billen van Agnetha?
Kan ik mooi even pauzeren?quote:
Ik heb alleen de billen van pipo gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit daar een nummer van proberen te bassen. Heel gek, omdat ik wel echt een ABBA fan ben. Is nooit in me opgekomen of zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je dat ook een beetje bassen?
Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel wat gegroeid is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het helemaal niks dat ABBA vroeger.
En nu wel.
Dat was het.
Op zich kunnen die wel weer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.....GOD NOquote:
Nou, we horen het wel verschijnen binnenkortquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit daar een nummer van proberen te bassen. Heel gek, omdat ik wel echt een ABBA fan ben. Is nooit in me opgekomen of zo
Bij die oudere muziek zie je dat (in ABBA-stijl) winner takes it all-effect van grote namen die genoteerd blijven en soms met meerdere nummers, maar in het algemeen de muziek er wel uitgaat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook pas de derde die langskomt. Money Money Money en Summer Night City zijn geweest.
ABBA stijgt ook ieder jaar maar weer verder. Nu staan ze wel erg hoog met al die platen en ik denk dat er nog wel een ABBA inflatie kan komen met nummers als The Way Old Friends Do enzo
Sleep wellquote:
Van Marilyn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen de billen van pipo gehoord
probeer eens One of Usquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit daar een nummer van proberen te bassen. Heel gek, omdat ik wel echt een ABBA fan ben. Is nooit in me opgekomen of zo
kut, nu moet ik dingen doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, we horen het wel verschijnen binnenkort
Dat zijn mijn ouders geweest, die vonden het ook wel leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat ABBA-museum in Stockholm is ook echt prima vermaak voor een middagje
Je kan het!quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde dat daar een telefoon staat waar elke dag een ABBA lid naartoe belt. Dan kan je opnemen en met Agnetha babbelen. Over haar billen of zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat ABBA-museum in Stockholm is ook echt prima vermaak voor een middagje
Stemplaatgenotquote:
quote:Lean on Bill
27 december 0.00-1.00 uur
1392 Ben Ik Te Min Armand 3
1391 Crazy Seal 7
1390 When I'm Sixty-Four The Beatles 3,5
1389 Oh, Pretty Woman Roy Orbison 6
1388 Vogue Madonna 4,5
1387 Is This Love Bob Marley & The Wailers 8
1386 Vriendschap Het Goede Doel 8
1385 Tell Him Céline Dion & Barbra Streisand 2,5
1384 Dog Days Are Over Florence + The Machine ?
1383 Heaven Avicii ft. Chris Martin ?
1382 Lean On Me Bill Withers 7
1381 Farewell To The Fairground White Lies 7
1380 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra 7,5
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar een telefoon staat waar elke dag een ABBA lid naartoe belt. Dan kan je opnemen en met Agnetha babbelen. Over haar billen of zo
Zweedse balletjes genotquote:
Ik geloof dat niet hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar een telefoon staat waar elke dag een ABBA lid naartoe belt. Dan kan je opnemen en met Agnetha babbelen. Over haar billen of zo
Is ook niet onlogisch natuurlijk, de grote namen nodigen eerder uit tot luisteren. Is een soort vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij die oudere muziek zie je dat (in ABBA-stijl) winner takes it all-effect van grote namen die genoteerd blijven en soms met meerdere nummers, maar in het algemeen de muziek er wel uitgaat.
Ja, jij zat te schranzen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik ben weer terug van mn kerstdiner. Nog een uurtje meechatten hier.
Er zijn vandaag relatief weinig topics bijgekomen tov vorig jaar he?
quote:
Dat klopt ja, alleen bellen ze niet iedere dagquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Florencequote:Op zondag 27 december 2020 00:01 schreef alopio het volgende:
Apart uurtje, Armand is tof, maar Celine en Barbara
staat Tell Him nog steeds in de lijst?quote:Op zondag 27 december 2020 00:01 schreef alopio het volgende:
Apart uurtje, Armand is tof, maar Celine en Barbara
Hier in NL juist de zorgmedewerkers.quote:Op zondag 27 december 2020 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom krijgen al die bejaarden als eerste n vaccinatie? Die vallen n paar maanden na die prik toch om
Ja goede keuze lijkt mequote:Op zondag 27 december 2020 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier in NL juist de zorgmedewerkers.
Helaas helaas helaasquote:Op zondag 27 december 2020 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
staat Tell Him nog steeds in de lijst?
Mooi bossie rozen.quote:
Ik heb Monica gemist bij de Top 2000 a gogo, goed haar weer te zienquote:
Cultuurbarbaar.quote:
Kun je nagaan wat een boomerlijst we hier nog luisteren!quote:Op zondag 27 december 2020 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1 op 5 posts van jou bestaat uit dit gifje
Neil is leuker dan Armandquote:
Toch liever dat oubollige dan de meeste nieuwerwetse meuk.quote:Op zondag 27 december 2020 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een boomerlijst we hier nog luisteren!
quote:Op zondag 27 december 2020 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 26 december 2020
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 996 Dagoduck
02. 615 Dotteke
03. 590 X-23
04. 586 MTheBassman
05. 519 peaceman
06. 488 Haags
07. 446 Isorden
08. 363 Gale_Boetticher
09. 333 Limoentjuh
10. 310 Gretzl
10. 310 FreshFruit
12. 307 Evenstar
13. 257 chufi
14. 243 Zorro
15. 238 n00biedoobiedoo
16. 235 Jacquelinehasselbaink
17. 233 Fred_B
18. 221 Aoibhin
19. 220 mazaru
20. 219 KopikoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
Klik hier voor meer stats
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wij zitten vaak op dezelfde lijn dezer dagen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch liever dat oubollige dan de meeste nieuwerwetse meuk.
We hebben wel mötley boeken enzo hier staan thuis die ik omhoog kan houden hahaha. Maar nee dat doe ik maar nietquote:Op zondag 27 december 2020 00:04 schreef Evenstar het volgende:
@:Poppejans Dit is je kans om Mötley to pluggen!
26 en 12. Kan ik mee leven voor mn drukste dagen dit jaar.quote:
Stiekem heb je er wel kijk op.quote:Op zondag 27 december 2020 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wij zitten vaak op dezelfde lijn dezer dagen.
je had je 2 seconds of famequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als iemand straks een gastje met rode René Le Blanc-kersttrui, petje en wel/niet een blauw boek met een foto erop van hem en zijn vriendin in het café ziet, gooi het even in dit topic.
Dat is dan /me.
* ArnieAlberts gaat leuk doen voor de zoom-camera
Het record van Onlogisch gaat nog sneuvelen op die manier.quote:
7/10quote:Op zondag 27 december 2020 00:05 schreef Gretzl het volgende:
Een van de popquizteams waar ik wel eens in meespeel heet Wir Sind Armand Van Helden
Eindbaas, bijna 1000quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsTop 100 voor reeks "Top 2000 editie 2020" van 25-12-2020 t/m 26-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 2176 Dagoduck
02 1088 MTheBassman
03 1056 Isorden
04 0862 peaceman
05 0721 Zorro
06 0646 Gale_Boetticher
07 0644 Mexicanobakker
08 0619 Kopiko
09 0603 Gretzl
10 0592 EvenstarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wenn Es Passiert mag wel in de lijst.quote:Op zondag 27 december 2020 00:05 schreef Gretzl het volgende:
Een van de popquizteams waar ik wel eens in meespeel heet Wir Sind Armand Van Helden
Voor het eerst in tien jaar dat ik hem hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 00:06 schreef Evenstar het volgende:
Oh Inkel is er weer, ik vind hem echt irritant, Rick v2.0
Pure onkunde. Had nog een eindsprint ingezet maar de tijd was op.quote:
Patsy Clinequote:Op zondag 27 december 2020 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
iets met origineel van Gnarls Barkley
Ja moet ook nog wennen aan hem, niet mijn soortquote:Op zondag 27 december 2020 00:06 schreef Evenstar het volgende:
Oh Inkel is er weer, ik vind hem echt irritant, Rick v2.0
Ik zal je eens wat zeggen, ik vind het belachelijk dat die er niet meer in staat.quote:Op zondag 27 december 2020 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
iets met origineel van Gnarls Barkley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |