Van Marilyn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen de billen van pipo gehoord
probeer eens One of Usquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit daar een nummer van proberen te bassen. Heel gek, omdat ik wel echt een ABBA fan ben. Is nooit in me opgekomen of zo
kut, nu moet ik dingen doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, we horen het wel verschijnen binnenkort
Dat zijn mijn ouders geweest, die vonden het ook wel leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat ABBA-museum in Stockholm is ook echt prima vermaak voor een middagje
Je kan het!quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Doet er niet iemand altijd gifjes van de billen van Agnetha?
Ik hoorde dat daar een telefoon staat waar elke dag een ABBA lid naartoe belt. Dan kan je opnemen en met Agnetha babbelen. Over haar billen of zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat ABBA-museum in Stockholm is ook echt prima vermaak voor een middagje
Stemplaatgenotquote:
quote:Lean on Bill
27 december 0.00-1.00 uur
1392 Ben Ik Te Min Armand 3
1391 Crazy Seal 7
1390 When I'm Sixty-Four The Beatles 3,5
1389 Oh, Pretty Woman Roy Orbison 6
1388 Vogue Madonna 4,5
1387 Is This Love Bob Marley & The Wailers 8
1386 Vriendschap Het Goede Doel 8
1385 Tell Him Céline Dion & Barbra Streisand 2,5
1384 Dog Days Are Over Florence + The Machine ?
1383 Heaven Avicii ft. Chris Martin ?
1382 Lean On Me Bill Withers 7
1381 Farewell To The Fairground White Lies 7
1380 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra 7,5
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar een telefoon staat waar elke dag een ABBA lid naartoe belt. Dan kan je opnemen en met Agnetha babbelen. Over haar billen of zo
Zweedse balletjes genotquote:
Ik geloof dat niet hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar een telefoon staat waar elke dag een ABBA lid naartoe belt. Dan kan je opnemen en met Agnetha babbelen. Over haar billen of zo
Is ook niet onlogisch natuurlijk, de grote namen nodigen eerder uit tot luisteren. Is een soort vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij die oudere muziek zie je dat (in ABBA-stijl) winner takes it all-effect van grote namen die genoteerd blijven en soms met meerdere nummers, maar in het algemeen de muziek er wel uitgaat.
Ja, jij zat te schranzen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik ben weer terug van mn kerstdiner. Nog een uurtje meechatten hier.
Er zijn vandaag relatief weinig topics bijgekomen tov vorig jaar he?
quote:
Dat klopt ja, alleen bellen ze niet iedere dagquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Florencequote:Op zondag 27 december 2020 00:01 schreef alopio het volgende:
Apart uurtje, Armand is tof, maar Celine en Barbara
staat Tell Him nog steeds in de lijst?quote:Op zondag 27 december 2020 00:01 schreef alopio het volgende:
Apart uurtje, Armand is tof, maar Celine en Barbara
Hier in NL juist de zorgmedewerkers.quote:Op zondag 27 december 2020 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom krijgen al die bejaarden als eerste n vaccinatie? Die vallen n paar maanden na die prik toch om
Ja goede keuze lijkt mequote:Op zondag 27 december 2020 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier in NL juist de zorgmedewerkers.
Helaas helaas helaasquote:Op zondag 27 december 2020 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
staat Tell Him nog steeds in de lijst?
Mooi bossie rozen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |