NB: hebben we die stoofperen-reclame onderin beeld aan jou te danken??quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hits kan ik wel van genieten.
Ik heb een (Fleetwood) Mac-reclamequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
NB: hebben we die stoofperen-reclame onderin beeld aan jou te danken??
Ook pas de derde die langskomt. Money Money Money en Summer Night City zijn geweest.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb bier
[ afbeelding ]
Komen nog vaak genoeg langs.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Doet er niet iemand altijd gifjes van de billen van Agnetha?
Kan ik mooi even pauzeren?quote:
Ik heb alleen de billen van pipo gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit daar een nummer van proberen te bassen. Heel gek, omdat ik wel echt een ABBA fan ben. Is nooit in me opgekomen of zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je dat ook een beetje bassen?
Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel wat gegroeid is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het helemaal niks dat ABBA vroeger.
En nu wel.
Dat was het.
Op zich kunnen die wel weer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.....GOD NOquote:
Nou, we horen het wel verschijnen binnenkortquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit daar een nummer van proberen te bassen. Heel gek, omdat ik wel echt een ABBA fan ben. Is nooit in me opgekomen of zo
Bij die oudere muziek zie je dat (in ABBA-stijl) winner takes it all-effect van grote namen die genoteerd blijven en soms met meerdere nummers, maar in het algemeen de muziek er wel uitgaat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook pas de derde die langskomt. Money Money Money en Summer Night City zijn geweest.
ABBA stijgt ook ieder jaar maar weer verder. Nu staan ze wel erg hoog met al die platen en ik denk dat er nog wel een ABBA inflatie kan komen met nummers als The Way Old Friends Do enzo
Sleep wellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |