Beetje fout zijn ze wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mötley crüe verdiend gewoon echt wel een plaatsje vind ik ook
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had Kickstart My Heart, Girls Girls Girls, Shout At The Devil, War Pigs of Iron Maiden Man kunnen staan.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mocht je als leraar op het feestje komen?
Eeuwig jammer hoe underrated ze zijn in NL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mötley crüe verdiend gewoon echt wel een plaatsje vind ik ook
Er zijn honderdduizend bands underrated in NL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eeuwig jammer hoe underrated ze zijn in NL.
Wel lekker fout in het leer, make-up en wilde haren hoorquote:
Als KISS er drie keer in staat dan mag Mötley echt wel één plekjequote:
Ja, maar dit is wel een van de groterequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn honderdduizend bands underrated in NL.
Had wel een grotere The Dirt impact verwacht voor Mötley Crüe in NL jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moest serieus even naar het jaartal kijken waarop dit uit kwam, maar ik was toen 13quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mocht je als leraar op het feestje komen?
Die hits kan ik wel van genieten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wel lekker fout in het leer, make-up en wilde haren hoor
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als KISS er drie keer in staat dan mag Mötley echt wel één plekje
Ik snap dat ook niet goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tja, is natuurlijk een hele geschiedenis met wat wel en niet populair wordt in welke landen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel een van de grotere
Kun je dat ook een beetje bassen?quote:
Dan maar hopen dat die zijn Waterloo niet heeft gevonden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef Cee het volgende:
Ik ben dit jaar vergeten op Chiquitita te stemmen.
Tot ziensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |