quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
deze bon jovi had van mij niet echt gehoeven.
Pik je toch weer even mee!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker interessant die ingesproken dingen.
Ik niet, wel een van hun betere naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet veel tegen Coldplay maar die specifieke vind ik wel ramsaai
Die van mij vreet ook alles.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je katten hebben goeie smaak
Bah.quote:
Een irritante Bon Jovi erachteraan en het vrouwtje wordt direct weer wild. Pfffquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Gretzl het volgende:
Het fijne van Fleetwood Mac is dat m'n katten er altijd lekker rustig van worden
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd een zwak houden voor deze van Bon Jovi, op een brugklasfeestje voor het eest met een meisje op gedanst![]()
Daarvoor danste je er altijd met jongens op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
deze van Bon Jovi, op een brugklasfeestje voor het eest met een meisje op gedanst![]()
Neem d'r ff in je armen danquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een irritante Bon Jovi erachteraan en het vrouwtje wordt direct weer wild. Pfff
Nee dat ben ik daarna gaan doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daarvoor danste je er altijd met jongens op?
Sindsdien in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mötley crüe verdiend gewoon echt wel een plaatsje vind ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had Kickstart My Heart, Girls Girls Girls, Shout At The Devil, War Pigs of Iron Man kunnen staan.
Ja, beetje dat gevoel heb ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken dit niet volgens mij.
Het klinkt als iets waar Bon Jovi nog kasten van vol heeft liggen.
Daarna welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mocht je als leraar op het feestje komen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd een zwak houden voor deze van Bon Jovi, op een brugklasfeestje voor het eest met een meisje op gedanst![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het net niets eigenlijk dat Bon Jovi.
GENERALS GATHERED IN THEIR MASSEEEESquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had Kickstart My Heart, Girls Girls Girls, Shout At The Devil, War Pigs of Iron Man kunnen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |