Er mag er wel 1 of 2 uit voor wat Peter Green FM, en verder prima jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Fred_B het volgende:
Fleetwood Mac heeft nu ook wel genoeg noteringen.
Hoihoiquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef alopio het volgende:
avond mensen
fijn nog even wat uurtjes meepakken
Er is een heel paleis naar genoemd, noem het maar ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Zorro het volgende:
Ondergewaardeerde gitarist, Lindsey Buckingham
Tsja, ik hou wel van The Script en Coldplay, dan vermaak je je prima dit uurquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze hem buiten Summertime en Find the River niet hadden gedraaid zeker!
Ik schrok alquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die staan er altijd wel hoog in, komen nog wel
Welke?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist een nieuwe vraag in de TOP 2000 QUIZ gesteld.
Heeft ie nu DAB+?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch eeuwig zonde dat ze buckingham uit fm hebben gezet
Ja vind je het gek. Dat was zonder Lindsey.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond ze op Pinkpop zo tegenvallen
Mooi als ze een nummer uitbrengen dat Drive heetquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg zin in niet vullend vreten van dat Fleetwood Mac.
Ja, Lindsey Pelas.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is een heel paleis naar genoemd, noem het maar ondergewaardeerd.
Niet veel tegen Coldplay maar die specifieke vind ik wel ramsaaiquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja, ik hou wel van The Script en Coldplay, dan vermaak je je prima dit uur
Goed puntquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is een heel paleis naar genoemd, noem het maar ondergewaardeerd.
En niemand kon zingen hoorde ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Dat was zonder Lindsey.
Ik welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En niemand kon zingen hoorde ik.
je katten hebben goeie smaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Gretzl het volgende:
Het fijne van Fleetwood Mac is dat m'n katten er altijd lekker rustig van worden
Tja extra zendtijd vullen met loze info van luisteraarsquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker interessant die ingesproken dingen.
Fixed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
bon jovi had van mij niet echt gehoeven.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
deze bon jovi had van mij niet echt gehoeven.
Pik je toch weer even mee!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker interessant die ingesproken dingen.
Ik niet, wel een van hun betere naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet veel tegen Coldplay maar die specifieke vind ik wel ramsaai
Die van mij vreet ook alles.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je katten hebben goeie smaak
Bah.quote:
Een irritante Bon Jovi erachteraan en het vrouwtje wordt direct weer wild. Pfffquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef Gretzl het volgende:
Het fijne van Fleetwood Mac is dat m'n katten er altijd lekker rustig van worden
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd een zwak houden voor deze van Bon Jovi, op een brugklasfeestje voor het eest met een meisje op gedanst![]()
Daarvoor danste je er altijd met jongens op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
deze van Bon Jovi, op een brugklasfeestje voor het eest met een meisje op gedanst![]()
Neem d'r ff in je armen danquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een irritante Bon Jovi erachteraan en het vrouwtje wordt direct weer wild. Pfff
Nee dat ben ik daarna gaan doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daarvoor danste je er altijd met jongens op?
Sindsdien in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mötley crüe verdiend gewoon echt wel een plaatsje vind ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had Kickstart My Heart, Girls Girls Girls, Shout At The Devil, War Pigs of Iron Man kunnen staan.
Ja, beetje dat gevoel heb ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken dit niet volgens mij.
Het klinkt als iets waar Bon Jovi nog kasten van vol heeft liggen.
Daarna welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mocht je als leraar op het feestje komen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd een zwak houden voor deze van Bon Jovi, op een brugklasfeestje voor het eest met een meisje op gedanst![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het net niets eigenlijk dat Bon Jovi.
GENERALS GATHERED IN THEIR MASSEEEESquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had Kickstart My Heart, Girls Girls Girls, Shout At The Devil, War Pigs of Iron Man kunnen staan.
Beetje fout zijn ze wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mötley crüe verdiend gewoon echt wel een plaatsje vind ik ook
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had Kickstart My Heart, Girls Girls Girls, Shout At The Devil, War Pigs of Iron Maiden Man kunnen staan.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mocht je als leraar op het feestje komen?
Eeuwig jammer hoe underrated ze zijn in NL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mötley crüe verdiend gewoon echt wel een plaatsje vind ik ook
Er zijn honderdduizend bands underrated in NL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eeuwig jammer hoe underrated ze zijn in NL.
Wel lekker fout in het leer, make-up en wilde haren hoorquote:
Als KISS er drie keer in staat dan mag Mötley echt wel één plekjequote:
Ja, maar dit is wel een van de groterequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn honderdduizend bands underrated in NL.
Had wel een grotere The Dirt impact verwacht voor Mötley Crüe in NL jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moest serieus even naar het jaartal kijken waarop dit uit kwam, maar ik was toen 13quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mocht je als leraar op het feestje komen?
Die hits kan ik wel van genieten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wel lekker fout in het leer, make-up en wilde haren hoor
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als KISS er drie keer in staat dan mag Mötley echt wel één plekje
Ik snap dat ook niet goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tja, is natuurlijk een hele geschiedenis met wat wel en niet populair wordt in welke landen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel een van de grotere
Kun je dat ook een beetje bassen?quote:
Dan maar hopen dat die zijn Waterloo niet heeft gevonden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef Cee het volgende:
Ik ben dit jaar vergeten op Chiquitita te stemmen.
Tot ziensquote:
NB: hebben we die stoofperen-reclame onderin beeld aan jou te danken??quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hits kan ik wel van genieten.
Ik heb een (Fleetwood) Mac-reclamequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
NB: hebben we die stoofperen-reclame onderin beeld aan jou te danken??
Ook pas de derde die langskomt. Money Money Money en Summer Night City zijn geweest.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb bier
[ afbeelding ]
Komen nog vaak genoeg langs.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Doet er niet iemand altijd gifjes van de billen van Agnetha?
Kan ik mooi even pauzeren?quote:
Ik heb alleen de billen van pipo gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit daar een nummer van proberen te bassen. Heel gek, omdat ik wel echt een ABBA fan ben. Is nooit in me opgekomen of zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je dat ook een beetje bassen?
Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel wat gegroeid is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het helemaal niks dat ABBA vroeger.
En nu wel.
Dat was het.
Op zich kunnen die wel weer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.....GOD NOquote:
Nou, we horen het wel verschijnen binnenkortquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit daar een nummer van proberen te bassen. Heel gek, omdat ik wel echt een ABBA fan ben. Is nooit in me opgekomen of zo
Bij die oudere muziek zie je dat (in ABBA-stijl) winner takes it all-effect van grote namen die genoteerd blijven en soms met meerdere nummers, maar in het algemeen de muziek er wel uitgaat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook pas de derde die langskomt. Money Money Money en Summer Night City zijn geweest.
ABBA stijgt ook ieder jaar maar weer verder. Nu staan ze wel erg hoog met al die platen en ik denk dat er nog wel een ABBA inflatie kan komen met nummers als The Way Old Friends Do enzo
Sleep wellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |