jij ookquote:
heb net een lijntje coke gedaan, dat gaat niet lekker samen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je je Placebo niet ingenomen?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Volgend uurtje Florence + The Machine genot. Jammer dat Ship To Wreck eruit is gevallen
Die hoort er wel in jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Volgend uurtje Florence + The Machine genot. Jammer dat Ship To Wreck eruit is gevallen
Mijn allereerste stemplaat van de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Dag peacequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef peaceman het volgende:
Mooi moment om af te gaan sluiten voor vandaag.
781 en 609, Where is the love / I Gotta Feelingquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Staan die Black Eyes Peas er nog in eigenlijk?
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heet de kat toevallig sneeuwwitje?
Jammer ook dat Queen of Peace en What Kind of Man er niet in staat. Of Shake It Out (mijn favoriet)quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Om 12 uur nog even een jointje met Armand.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb net een lijntje coke gedaan, dat gaat niet lekker samen.
wacht wat.
Had er op gestemd omdat die al zo laag stond, maar helaasquote:
Shut up, Pump It en Let's Get It Started moeten er sowieso inquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
781 en 609, Where is the love / I Gotta Feeling
Die eerst is whatever, die tweede
Sleep well mexiquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Hoorde dat ik half 8 uit de veren moet voor een plaat uit het bovenste deel van de Mex2000
Nu nog Script to Wreck.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Jammer dat Ship To Wreck eruit is gevallen
Ja, waar de fuck zijn die oudere nummers dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Shut up, Pump It en Let's Get It Started moeten er sowieso in
40 inmiddels.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
No idea ik zoom nu ongeveer 20 minuten.
Ik blijf nog tot ongeveer half 1quote:
Zou tijd worden ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist een nieuwe vraag in de TOP 2000 QUIZ gesteld.
Heb er al een stuk of 12 gehad geloof ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn allereerste stemplaat van de lijst
Volgens mij heb ik er eentje gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Heb trouwens nog niet 1 keer CCR gehoord. Komen ze allemaal nog of zijn ze allemaal eruit geflikkerd ofzo?
Lijkt dat op de Creedence Clearwater revival?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben liefhebber van de Fleetwood Mac revival dit jaar
die staan er altijd wel hoog in, komen nog welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Heb trouwens nog niet 1 keer CCR gehoord. Komen ze allemaal nog of zijn ze allemaal eruit geflikkerd ofzo?
Komt nog een heleboel. Vanmiddag was er eentjequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Er vergeet heel veel nummers die ze hebben gemaakt. Op vijf na ofzo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben best een fleetwood mac fan, maar ik vergeet voor een of andere reden dat ze dit nummer hebben geschreven![]()
wel lekker nummertje![]()
Die was nu net kutquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt nog een heleboel. Vanmiddag was er eentje
Bedankt voor deze bijdrage.quote:
Dus??? Dat is vrijwel perfect in evenwicht.quote:Van de stemmers op Fleetwood Mac - Big Love is 53% man
Gypsy moet er nog in, dan is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Fred_B het volgende:
Fleetwood Mac heeft nu ook wel genoeg noteringen.
Wellicht is ze in de war met de McFlurry.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef Berkery het volgende:
Mijn dochter van 16 vindt Fleetwood Mac leuk, en dat heeft ze niet van ons.
Dus beide sekse willen grote liefde?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Gretzl het volgende:
Qua interessante/ter zake doende feitjes heeft Radio 2 volgend jaar ook nog een hoop te verbeteren voor de uitzending:
[..]
Dus??? Dat is vrijwel perfect in evenwicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |