SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Klopt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
Die oude nummers van Coldplay zijn zoveel beter.
Dit is van hun 3e album en ze hebben er 10 ofzo, just sayin'.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
Die oude nummers van Coldplay zijn zoveel beter.
Zin om em zelf te draaienquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef Zorro het volgende:
Big Love moet nog komen en ik ben nu al teleurgesteld omdat je weet dat ze niet de godenversie gaan draaien.
en dan word je er uit gegooid omdat je niet blij genoeg doet bij dit kutnummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik huil als ik nou net bij dit schijtnummer ik beeld ben
Nouja, vannacht wordt een topnacht hier hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:42 schreef peaceman het volgende:
Anyway ik heb besloten vannacht nog maar wat slaap te gaan pakken. t wordt nog zwaar genoeg
Eens. Hoorde dat ik half 8 uit de veren moet voor een plaat uit het bovenste deel van de Mex2000quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:42 schreef peaceman het volgende:
Anyway ik heb besloten vannacht nog maar wat slaap te gaan pakken. t wordt nog zwaar genoeg
Ja dus? Dat is dan toch een van hun eerste albums?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is van hun 3e album en ze hebben er 10 ofzo, just sayin'.
Uri Geller?quote:
Voor mij ook niet. Ik had het al zo kut verwacht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef Kopiko het volgende:
Deze valt voorwaar niet tegen mannen!
Ah zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is dan toch een van hun eerste albums?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en dan word je er uit gegooid omdat je niet blij genoeg doet bij dit kutnummer
Aan wat houten latjes?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Chris Martin in een Jesus Christ Pose
Het uur erna is niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Hoorde dat ik half 8 uit de veren moet voor een plaat uit het bovenste deel van de Mex2000
Heb je je Placebo niet ingenomen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
ik begin beroerteverschijnselen te krijgen, 2x script in een uur is me zowat fataal aan het worden
Trustequote:
Trustequote:
Maak ze wijs dat je een act hebt bedacht bij een bepaald nummer... net zoals die gasten bij It's Raining Men die werden ingehuurdquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hoop nu op Blink182
Ik ga eens proberen te chatten met een host
Als ze hem buiten Summertime en Find the River niet hadden gedraaid zeker!quote:
Heet de kat toevallig sneeuwwitje?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Zorro het volgende:
Ik moet vroeg op om de radio aan te zetten voor mijn kat.
Hij heeft op Bird of Paradise gestemd.
Sleep well Vredemanquote:
Over 14-18 minuten ben je deze ook wel weer vergeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was 40-45 minuten geleden ook al?
jij ookquote:
heb net een lijntje coke gedaan, dat gaat niet lekker samen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je je Placebo niet ingenomen?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Volgend uurtje Florence + The Machine genot. Jammer dat Ship To Wreck eruit is gevallen
Die hoort er wel in jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Volgend uurtje Florence + The Machine genot. Jammer dat Ship To Wreck eruit is gevallen
Mijn allereerste stemplaat van de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Dag peacequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef peaceman het volgende:
Mooi moment om af te gaan sluiten voor vandaag.
781 en 609, Where is the love / I Gotta Feelingquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Staan die Black Eyes Peas er nog in eigenlijk?
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heet de kat toevallig sneeuwwitje?
Jammer ook dat Queen of Peace en What Kind of Man er niet in staat. Of Shake It Out (mijn favoriet)quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Om 12 uur nog even een jointje met Armand.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb net een lijntje coke gedaan, dat gaat niet lekker samen.
wacht wat.
Had er op gestemd omdat die al zo laag stond, maar helaasquote:
Shut up, Pump It en Let's Get It Started moeten er sowieso inquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
781 en 609, Where is the love / I Gotta Feeling
Die eerst is whatever, die tweede
Sleep well mexiquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Hoorde dat ik half 8 uit de veren moet voor een plaat uit het bovenste deel van de Mex2000
Nu nog Script to Wreck.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:45 schreef Evenstar het volgende:
Jammer dat Ship To Wreck eruit is gevallen
Ja, waar de fuck zijn die oudere nummers dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Shut up, Pump It en Let's Get It Started moeten er sowieso in
40 inmiddels.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
No idea ik zoom nu ongeveer 20 minuten.
Ik blijf nog tot ongeveer half 1quote:
Zou tijd worden ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist een nieuwe vraag in de TOP 2000 QUIZ gesteld.
Heb er al een stuk of 12 gehad geloof ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn allereerste stemplaat van de lijst
Volgens mij heb ik er eentje gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Heb trouwens nog niet 1 keer CCR gehoord. Komen ze allemaal nog of zijn ze allemaal eruit geflikkerd ofzo?
Lijkt dat op de Creedence Clearwater revival?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben liefhebber van de Fleetwood Mac revival dit jaar
die staan er altijd wel hoog in, komen nog welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Heb trouwens nog niet 1 keer CCR gehoord. Komen ze allemaal nog of zijn ze allemaal eruit geflikkerd ofzo?
Komt nog een heleboel. Vanmiddag was er eentjequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Er vergeet heel veel nummers die ze hebben gemaakt. Op vijf na ofzo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben best een fleetwood mac fan, maar ik vergeet voor een of andere reden dat ze dit nummer hebben geschreven![]()
wel lekker nummertje![]()
Die was nu net kutquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt nog een heleboel. Vanmiddag was er eentje
Bedankt voor deze bijdrage.quote:
Dus??? Dat is vrijwel perfect in evenwicht.quote:Van de stemmers op Fleetwood Mac - Big Love is 53% man
Gypsy moet er nog in, dan is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Fred_B het volgende:
Fleetwood Mac heeft nu ook wel genoeg noteringen.
Wellicht is ze in de war met de McFlurry.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef Berkery het volgende:
Mijn dochter van 16 vindt Fleetwood Mac leuk, en dat heeft ze niet van ons.
Dus beide sekse willen grote liefde?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:49 schreef Gretzl het volgende:
Qua interessante/ter zake doende feitjes heeft Radio 2 volgend jaar ook nog een hoop te verbeteren voor de uitzending:
[..]
Dus??? Dat is vrijwel perfect in evenwicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |