Wat een moeilijk gedoe. Het kan ook nooit eens makkelijk hè.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, want de Fansingtons + Kane- en DI-RECT-fans stemmers wonen verspreid over het hele land
Dan is Dago pleite.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Gretzl het volgende:
Als we Den Helder in de zee laten verdwijnen blijft er van Van Dik Hout gelukkig alleen nog maar Stil in Mij over, ergens in de onderste helft. Doen?
Zonder Fok had ik allang niet meer naar de Top 2000 geluisterdquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou ik lekker series gaan kijken op Netflix. De lijst is me te veel net niet mijn smaak. Dan luister ik wel lekker alleen de Tijdloze op Stubru.
Gebroeders Finn zijn wel uit Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al die jaren voorgelogen.
Een beetje duck kan daar tegenquote:
Nouja, op zich wonen de bandleden zelf al lang niet meer in Den Helder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Gretzl het volgende:
Als we Den Helder in de zee laten verdwijnen blijft er van Van Dik Hout gelukkig alleen nog maar Stil in Mij over, ergens in de onderste helft. Doen?
Ja ik heb dit al zeker 15x gehoord. Gebeurd niksquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit nu ook in die zoom-sessie, compleet met rode Le Blanc-kersttrui en een foto van mijn vriendin225 mensen in de lobby en 'maar 20 schermen' aldus Bart van de regie. Kan dus even duren lolol
Same here, denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zonder Fok had ik allang niet meer naar de Top 2000 geluisterd
Dat geldt voor velen hier waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zonder Fok had ik allang niet meer naar de Top 2000 geluisterd
Ben je wellicht niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja ik heb dit al zeker 15x gehoord. Gebeurd niks
Ah, Bart is nog steeds lekker bezig. Wordt ie ook wel eens afgewisseld?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit nu ook in die zoom-sessie, compleet met rode Le Blanc-kersttrui en een foto van mijn vriendin225 mensen in de lobby en 'maar 20 schermen' aldus Bart van de regie. Kan dus even duren lolol
Same.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder FOK! had ik veel minder intensief geluisterd
ja precies.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder FOK! had ik veel minder intensief geluisterd
Klinkt alsof ze dit veel te moeilijk hebben gemaakt... had een grote wall gemaakt waar 40 man tegelijk op te zien zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jimi Hendrix Experience was ook een Engelse band, zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef peaceman het volgende:
Gebroeders Finn zijn wel uit Nieuw Zeeland
Ik gok dat dat het is idd. Én dansen doe ik inmiddels ook niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ben je wellicht niet leuk genoeg?
No idea ik zoom nu ongeveer 20 minuten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, Bart is nog steeds lekker bezig. Wordt ie ook wel eens afgewisseld?
Tja, ik ga niet weg uit Den Helder. Prachtplek om te wonen. Dus dan verdwijn ik ook in zee.quote:
Ja, voor mij geldt hetzelfde. Het sociale aspect aan het evenement maakt het echter ontzettend leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou ik lekker series gaan kijken op Netflix. De lijst is me te veel net niet mijn smaak. Dan luister ik wel lekker alleen de Tijdloze op Stubru.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |