quote:
En als Nieuw-Zeeland opheffen, wat gebeurt er dan in de lijst?quote:
Dan hebben ze kwartetquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze ook een duet met Davina Michelle?
Quattro dan toch?quote:
Nee, want de Fansingtons + Kane- en DI-RECT-fans stemmers wonen verspreid over het hele landquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus we hoeven alleen maar Volendam op te heffen en dat komt het goed met de Top 2000?
Blijf van Crowded House af.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En als Nieuw-Zeeland opheffen, wat gebeurt er dan in de lijst?
Mona Keizer schijnt stiekem niet op deze plaat te hebben gestemd terwijl ze dat wel had beloofd... een beetje zoals ze politiek bedrijftquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de families Jonk, Schilder, Smit, Keizer en Uta-Hatong. Die laatste komen niet oorspronkelijk uit Volendam trouwens.
Maar die zijn Australisch.quote:
Heel weinig ben ik bangquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
dat is Australiëquote:
Nieuw-Zeeland heeft gemiddeld het beste nummer in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat klonk minderquote:
Ik heb mezelf al die jaren voorgelogen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zijn Australisch.
Suzi Quattro?quote:
Zonder FOK! zou ik lekker series gaan kijken op Netflix. De lijst is me te veel net niet mijn smaak. Dan luister ik wel lekker alleen de Tijdloze op Stubru.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonder FOK!, twitter en andere fora zou ik weinig naar de Top 2000 luisteren. De videobeelden zijn alleen leuk als er echt iets opzienbarends gebeurt, en dat is een zeldzaamheid in het Top 2000 café.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |