SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pak even een Ierse vlag, mag je straks gek doen op Lacs de Connemara
Wie Arie zegt moet ook Bastiaan zeggen.quote:
De Ganges?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer is als een warm bad
goeie dag gehad?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ik ben weer volledig aanwezig.
Ah, we misten je linkerarm al.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hoor, Top 2000 hele dag aan, dan is t altijd goedquote:
ik heb alle cd's, maar ik draai meestal het oudere werkquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Berkery het volgende:
Verrek, deze CD heb ik. Toch eens vaker draaien
Nu effe niet, Ceequote:
Dat was vanmiddag al toch met MJ?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer is als een warm bad
Make up your mind. Ben je nou vol of ledig?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat haar haar ganges gaanquote:
Gardening at night mag ook wel in de top 2000quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:19 schreef peaceman het volgende:
ik heb alle cd's, maar ik draai meestal het oudere werk
Nee, ik heb er niet op gestemd. Anders had je nu wel Begin the begin gehoord ofzo.quote:
Wist je dat schapen kankerverwerkkend zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie Arie zegt moet ook Bastiaan zeggen.
Ikke welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet op gestemd. Anders had je nu wel Begin the begin gehoord ofzo.
Is dat wat Plant en Waters doen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gardening at night mag ook wel in de top 2000
Ik heb gelezen dat het niet zo is, MONGOOL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat schapen kankerverwerkkend zijn?
Hmmmmquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
of Walk Unafraidquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet op gestemd. Anders had je nu wel Begin the begin gehoord ofzo.
Altijd handig, beesten die kanker kunnen verwerkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok er, hoef je niet constant naar de tv te starenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal wel een enorme zuurpruim zijn, maar ik vind dat Zoom-café gewoon nog tenenkrommender dan het live-café... alleen maar mensen die gemaakt leuk mee zitten te doen, alsof je zo ook de rest van de week zit te luisteren
Ik geef het op.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het niet zo is, MONGOOL.
Da doet niet zomaar iedereen ze na.quote:
Ik zal wel in de minderheid zijn als ik zeg dat ik het best leuk vind om al die verschillende huiskamers te zien, al die mensen die op hun manier genieten van de muziek.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal wel een enorme zuurpruim zijn, maar ik vind dat Zoom-café gewoon nog tenenkrommender dan het live-café... alleen maar mensen die gemaakt leuk mee zitten te doen, alsof je zo ook de rest van de week zit te luisteren
Dit kan niet meer misquote:
Oh, is het één familie die hierop stemt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Gretzl het volgende:
500 Volendammers stemmen op deze plaat en hij blijft elk jaar steady in de lijst staan....
Dus we hoeven alleen maar Volendam op te heffen en dat komt het goed met de Top 2000?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Gretzl het volgende:
500 Volendammers stemmen op deze plaat en hij blijft elk jaar steady in de lijst staan....
Ik ontken alles.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Berkery het volgende:
94% van de stemmers op dit nummer komt uit Noord-Holland
En Zeelandquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus we hoeven alleen maar Volendam op te heffen en dat komt het goed met de Top 2000?
Zonder FOK!, twitter en andere fora zou ik weinig naar de Top 2000 luisteren. De videobeelden zijn alleen leuk als er echt iets opzienbarends gebeurt, en dat is een zeldzaamheid in het Top 2000 café.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok er, hoef je niet constant naar de tv te staren
En Zeelandquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus we hoeven alleen maar Volendam op te heffen en dat komt het goed met de Top 2000?
Ik had liever De Stroom gewild dat jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een weelderig waardeloos resultaat.
Hebben ze ook een duet met Davina Michelle?quote:
Een trio denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze ook een duet met Davina Michelle?
Nee, de families Jonk, Schilder, Smit, Keizer en Uta-Hatong. Die laatste komen niet oorspronkelijk uit Volendam trouwens.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, is het één familie die hierop stemt?
quote:
En als Nieuw-Zeeland opheffen, wat gebeurt er dan in de lijst?quote:
Dan hebben ze kwartetquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze ook een duet met Davina Michelle?
Quattro dan toch?quote:
Nee, want de Fansingtons + Kane- en DI-RECT-fans stemmers wonen verspreid over het hele landquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijf van Crowded House af.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En als Nieuw-Zeeland opheffen, wat gebeurt er dan in de lijst?
Mona Keizer schijnt stiekem niet op deze plaat te hebben gestemd terwijl ze dat wel had beloofd... een beetje zoals ze politiek bedrijftquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de families Jonk, Schilder, Smit, Keizer en Uta-Hatong. Die laatste komen niet oorspronkelijk uit Volendam trouwens.
Maar die zijn Australisch.quote:
Heel weinig ben ik bangquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
dat is Australiëquote:
Nieuw-Zeeland heeft gemiddeld het beste nummer in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat klonk minderquote:
Ik heb mezelf al die jaren voorgelogen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zijn Australisch.
Suzi Quattro?quote:
Zonder FOK! zou ik lekker series gaan kijken op Netflix. De lijst is me te veel net niet mijn smaak. Dan luister ik wel lekker alleen de Tijdloze op Stubru.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonder FOK!, twitter en andere fora zou ik weinig naar de Top 2000 luisteren. De videobeelden zijn alleen leuk als er echt iets opzienbarends gebeurt, en dat is een zeldzaamheid in het Top 2000 café.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |