Laat haar haar ganges gaanquote:
Gardening at night mag ook wel in de top 2000quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:19 schreef peaceman het volgende:
ik heb alle cd's, maar ik draai meestal het oudere werk
Nee, ik heb er niet op gestemd. Anders had je nu wel Begin the begin gehoord ofzo.quote:
Wist je dat schapen kankerverwerkkend zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie Arie zegt moet ook Bastiaan zeggen.
Ikke welquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet op gestemd. Anders had je nu wel Begin the begin gehoord ofzo.
Is dat wat Plant en Waters doen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gardening at night mag ook wel in de top 2000
Ik heb gelezen dat het niet zo is, MONGOOL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat schapen kankerverwerkkend zijn?
Hmmmmquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
of Walk Unafraidquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet op gestemd. Anders had je nu wel Begin the begin gehoord ofzo.
Altijd handig, beesten die kanker kunnen verwerkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok er, hoef je niet constant naar de tv te starenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal wel een enorme zuurpruim zijn, maar ik vind dat Zoom-café gewoon nog tenenkrommender dan het live-café... alleen maar mensen die gemaakt leuk mee zitten te doen, alsof je zo ook de rest van de week zit te luisteren
Ik geef het op.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het niet zo is, MONGOOL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |