quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Weten jullie hoe ze zouden hebben geheten als ze in de autohandel hadden gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minder dan 1,5 meterquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op hoeveel zaten we vorig jaar rond deze tijd?
Edit: 58 dus
Die staan al sinds 6:00 in de rij en mogen nu eindelijk een keer op het schermquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie allemaal kinderen op de zoom die naar bed moeten
Van wie moeten die naar bed?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie allemaal kinderen op de zoom die naar bed moeten
Wacht maar tot je de volgende hoort.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Oh, je zou bijna vergeten dat er nog matige muziek is.
Etc...quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Berkery het volgende:
En er moet meer Split Enz in de lijst.
En door het verdwijnen van je smaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
Is Coldplay ook gestegen vanwege verkoudheid?
Dit was hun eerste echt kapot saaie, wel. En het lijkt een goedkoop aftreksel van Clocks etcquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel het ultieme Coldplay nummer denk ik. Zonder daarbij een oordeel te willen vellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |