Ja, het is hier onderhand onmogelijk om afstand te houden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is hier echt onvoorstelbaar druk jongens, de tering.
Een wall zou inderdaad veel beter werken. Veel leuker om zoveel mogelijk schermen tegelijk te kunnen zien. Het probleem van dit concept is dat Zoomers sneller afhaken omdat ze toch steeds niet in beeld komen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze dit veel te moeilijk hebben gemaakt... had een grote wall gemaakt waar 40 man tegelijk op te zien zijn
Titanic?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Deze was van een film toch, maar wat was de naam ook alweer...
In de Snob 2000.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vraag me af waar You Should be Dancing staat, lekker baslijntje
Op hoeveel zaten we vorig jaar rond deze tijd?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef ok01 het volgende:
Het feit dat we na twee dagen al bijna 100 topics hebben is echt een godenprestatie van jullie trouwens
Ik geef het op, dit is te moeilijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Grease , of was het Dirty Dancing?
Het is nog wel een bietje te doen nu, het wordt sowieso nog ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
58 zag net ik netquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op hoeveel zaten we vorig jaar rond deze tijd?
Ah, daar waar mensen net iets meer smaak hebbenquote:
+ Meer Lordequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zeker. En er moet meer Split Enz in de lijst.
Top Gun!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geef het op, dit is te moeilijk.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Weten jullie hoe ze zouden hebben geheten als ze in de autohandel hadden gezeten?Jij doet niet meer meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Weten jullie hoe ze zouden hebben geheten als ze in de autohandel hadden gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Ok, voorsprong van 33 topics dus. Kunnen we vannacht rustig uitbollenquote:
precies. nu kun je nog gerust even terugscrollen, over een dag ofzo mis je een half topic als je knippert met je ogen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nog wel een bietje te doen nu, het wordt sowieso nog erger
Weten jullie hoe ze zouden hebben geheten als ze in de autohandel hadden gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minder dan 1,5 meterquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op hoeveel zaten we vorig jaar rond deze tijd?
Edit: 58 dus
Die staan al sinds 6:00 in de rij en mogen nu eindelijk een keer op het schermquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie allemaal kinderen op de zoom die naar bed moeten
Van wie moeten die naar bed?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie allemaal kinderen op de zoom die naar bed moeten
Wacht maar tot je de volgende hoort.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Oh, je zou bijna vergeten dat er nog matige muziek is.
Etc...quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef Berkery het volgende:
En er moet meer Split Enz in de lijst.
En door het verdwijnen van je smaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
Is Coldplay ook gestegen vanwege verkoudheid?
Dit was hun eerste echt kapot saaie, wel. En het lijkt een goedkoop aftreksel van Clocks etcquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel het ultieme Coldplay nummer denk ik. Zonder daarbij een oordeel te willen vellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |