abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2020 @ 16:37:22 #1
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196863974

[Afbeelding: @MadMaster ]
[OP-tekst: @Mexicanobakker )

Het jaar loopt op zijn eind en dat betekent dat er weer een Top 2000 is! Zoals elk jaar wordt een prachtig jaar afgesloten. Want wat was het een topjaar, 2020. Vol gezellige feestjes en veel live-muziek. Nouja, als we alleen januari en februari tellen. Daarna was het een strontpot. Geen livemuziek, geen sport, wel thuiswerken. De Kerona had ons allemaal in haar greep. Duizenden doden na het gewoon gezellig vieren van carnaval en wintersport, het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig. Hier in Europa beweren ze nog dat het de schuld is van de Chinezen, maar volgens China komt het door Amerika! Nouja, het was in ieder geval een beetje saai. ESF in Rotterdam, rip. Dat konden we afschrijven. De Olumpische spelen? Nee, zeker niet dit jaar. Ajax en hun jaarlijkse kampioenschap? Nu een keertje niet. Maar gelukkig zijn er sommige bakens waar we ons ook in dit jaar aan kunnen vasthouden. Thierry Baudet zorgde voor topvermaak. Complotgekkies kregen nog altijd voet aan de grond. Mercedes won weer alles in de Formule 1. En Trump gedroeg zich nog steeds als een kleuter. Oh, en naast al dit vermaak: De Top 2000. Nog altijd, wel zonder café, maar met schermen. Dus dat is extra mooi.

Radio 2 Top 2000: Editie 2020
Jawel, de Top 2000 van 2020, hij is er! Dit jaar zonder concertbonus, maar wel coronabonussen voor Danny Vera, Di-rect en David Bowie. Dus een feest zal het sowieso zijn. De 2000 beste populairste meest voor gelobbyde nummers in 1 lijst!

Wat kunnen wij doen?
Klagen. En genieten van een prachtige radioweek en DJs die ondanks de extra uren nog steeds door intro's en outro's schreeuwen.

Wanneer?
We hebben tijd tekort, dus het wordt 168 uur dit jaar. Vanaf middernacht eerste kerstdag gaan we los, en het nieuwe jaar wordt ingeluid met Roller Coaster. Over dodenbonus gesproken...

De lijst van 2020
Is binnenkort beschikbaar op:
https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php

Presentatie
06:00 - 08:00 uur - Carolien Borgers
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Gijs Staverman
14:00 - 16:00 uur - Annemieke Schollaardt
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Emmely de Wilt
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Jeroen van Inkel
02:00 - 04:00 uur - Frank van 't Hof
04:00 - 06:00 uur - Giel Beelen

NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook

Kabelfrequenties in de verschillende steden: http://www.frequenties.net/station/radio-2

FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz

Luisteren via internet: http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3

*G* *G* *O* *G* *O* *G* *G*

De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Misschien kunnen we hier de DJs debiel zien doen of kijken naar mensen op Zoom ofzo, lachen!

Nederland 3
En misschien ook wel op NPO 3, wie weet.

Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home

Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!

*O* *O* *G* *G* *G* *O* *O*

*G* *G* *O* *G* *O* *G* *G*

Vanaf wanneer stemmen? Je bent te laat!

Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino, held! _O_

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*

Spotify: http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken.

Staat ie in de top 2000? https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/
We kunnen ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000.

De Top 2000 op FOK! door de jaren heen
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010 & 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019

Nog wat classics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:

@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)

[ Bericht 2% gewijzigd door Bosbeetle op 23-12-2020 11:22:45 ]
  maandag 21 december 2020 @ 16:38:13 #2
262211 hhh38
pi_196863994
quote:
6s.gif Op maandag 21 december 2020 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha, grappig, Ik had me al afgevraagd wat ik zou noemen als het gevraagd zou worden wat dan wél een anthem van de 10s zou zijn, en precies die namen worden genoemd.

en natuurlijk evt Leef
In de Q top 500 van de 10s van afgelopen april was de top 3 Wake Me Up, Rollercoaster en Duurt Te Lang :')

Maar een anthem van een decennium moet internationaal en niet uit 2019 zijn imo
pi_196864007
Rollercoaster vind ik sowieso niet zo'n 'anthem'.
De meeste Adele/Ed Sheeran-songs ook niet daarom die maar vermeden.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_196864057
Waar moet een 'anthem' eigenlijk aan voldoen?

Het nummer én de artiest moeten bekend zijn bij haast iedereen, het nummer moet emoties bij mensen oproepen, én het moet over een jaar of 5-10 nog steeds bekend zijn.

Ik stem zelf voor Take on Me als 80s anthem, Smells Like Teen Spirit voor de 90s, Mr. Brightside voor de 00s en Uptown Funk voor de 10s.
  maandag 21 december 2020 @ 16:44:07 #5
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196864086
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2020 12:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Da's toch echt een beetje teveel eer
In mijn festivalbubbel is het wel een aardig anthem ;)

Maar iedereen mag er natuurlijk weer anders tegenaan kijken, het blijven meningen over nummers. Het hangt er denk ik vooral van af met wie je omgaat en op welke plaatsen je komt. Natuurlijk zijn er in de mainstream veel grotere hits geweest, maar dat doet imo niets af aan de anthemstatus (bleek vorig jaar wel op Down the Rabbit Hole).
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196864147
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:44 schreef Gretzl het volgende:

[..]

In mijn festivalbubbel is het wel een aardig anthem ;)

Maar iedereen mag er natuurlijk weer anders tegenaan kijken, het blijven meningen over nummers. Het hangt er denk ik vooral van af met wie je omgaat en op welke plaatsen je komt. Natuurlijk zijn er in de mainstream veel grotere hits geweest, maar dat doet imo niets af aan de anthemstatus (bleek vorig jaar wel op Down the Rabbit Hole).
Tuurlijk.

Als we naar het decennium ervoor kijken, zal de 1 Gigi Agostino nomen, een 2e Seven Nation Army, een derde We Are Your Friends, een 4e Toppertje, etc.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  maandag 21 december 2020 @ 16:47:18 #7
473584 Gretzl
pi_196864161
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:01 schreef Cassa95 het volgende:
Een nummer uitroepen tot anthem van de 10s terwijl het nummer niet eens een hit was hier?
Het enige nummer dat anthem van de 10s kan zijn en de komende 10 jaar nog zal blijven is Wake Me Up.
Zie mijn vorige bericht. De prestaties in de Top 40 en de hoeveelheid airplay is maar 1 aspect waar je naar kunt kijken.

Op Spotify heeft Dancing on My Own 195 miljoen plays. 3x zoveel als het volgende nummer van Robyn. Kijk je puur naar bereik dan zou Calum Scott er een groter anthem van gemaakt moeten hebben, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Natuurlijk zal Avicii bij de mainstream veel populairder blijven, maar dat maakt Wake Me Up nog niet per se een groter anthem. Ik denk dat ik met mijn post wel min of meer duidelijk heb gemaakt dat het nauwelijks objectief is vast te stellen (zoals wel met meer dingen in de muziek).
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  maandag 21 december 2020 @ 16:48:06 #8
262211 hhh38
pi_196864175
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waar moet een 'anthem' eigenlijk aan voldoen?

Het nummer én de artiest moeten bekend zijn bij haast iedereen, het nummer moet emoties bij mensen oproepen, én het moet over een jaar of 5-10 nog steeds bekend zijn.

Ik stem zelf voor Take on Me als 80s anthem, Smells Like Teen Spirit voor de 90s, Mr. Brightside voor de 00s en Uptown Funk voor de 10s.
Hier wil ik nog aan toevoegen dat het de sound van een decennium goed samenvat en dat het op veel plekken te horen was (dus niet alleen op/in een bepaald type festival of bar).
pi_196864225
quote:
6s.gif Op maandag 21 december 2020 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Als we naar het decennium ervoor kijken, zal de 1 Gigi Agostino nomen, een 2e Seven Nation Army, een derde We Are Your Friends, een 4e Toppertje, etc.
Inderdaad. Voor mij persoonlijk waren Love Will Tear us Apart en A Forest toch wel de anthems van de 80's, maar als ik naar de mainstream kijk, zou ik eerder the Final Countdown zeggen. ( of de eerder genoemde I wanna dance with somebody, of Take on me)
  maandag 21 december 2020 @ 16:55:08 #10
473584 Gretzl
pi_196864308
Haha, als ik had geweten dat mijn post zoveel voer zou zijn voor een nieuwe discussie had ik Dancing on My Own wel een van de 10s festivalanthems genoemd, in mijn ogen :)

Als we ons willen beperken tot 1 of een paar anthems per decennium is het ontzettend lastig, want hoe stel je de criteria vast en hoe ga je de nummers vervolgens met elkaar vergelijken? Bijna niet te doen.
  maandag 21 december 2020 @ 16:55:48 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196864318
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:47 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Zie mijn vorige bericht. De prestaties in de Top 40 en de hoeveelheid airplay is maar 1 aspect waar je naar kunt kijken.

Op Spotify heeft Dancing on My Own 195 miljoen plays. 3x zoveel als het volgende nummer van Robyn. Kijk je puur naar bereik dan zou Calum Scott er een groter anthem van gemaakt moeten hebben, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Natuurlijk zal Avicii bij de mainstream veel populairder blijven, maar dat maakt Wake Me Up nog niet per se een groter anthem. Ik denk dat ik met mijn post wel min of meer duidelijk heb gemaakt dat het nauwelijks objectief is vast te stellen (zoals wel met meer dingen in de muziek).
Als iemand een originele uitvoering van een song al niet of nauwelijks kent, dan kan het m.i. nooit een anthem worden.
Whatever that trouwens may be, muziek is onmogelijk in hokjes van 10 jaar te proppen. Binnen zo'n periode gebeurt er van alles wat niet in 1 song te vatten is...
  maandag 21 december 2020 @ 16:58:18 #12
473584 Gretzl
pi_196864364
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:50 schreef cafca het volgende:

[..]

Inderdaad. Voor mij persoonlijk waren Love Will Tear us Apart en A Forest toch wel de anthems van de 80's, maar als ik naar de mainstream kijk, zou ik eerder the Final Countdown zeggen. ( of de eerder genoemde I wanna dance with somebody, of Take on me)
A Forest staat dit jaar 39e in de Top 2000, hoger dan ooit tevoren. Denk toch wel dat dat populair genoeg is om te zeggen dat het nummer zoveel binnen de mainstream als de alternatieve wereld enorm groot is. Er zullen weinig mensen zijn die The Cure en het specifieke nummer niet kennen.

Het melodietje van The Final Countdown zal ook voor iedereen bekend voorkomen, maar ik verwacht dat minder mensen dan weten hoe het nummer en de artiest heten.
  maandag 21 december 2020 @ 16:59:38 #13
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_196864386
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:47 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Dit is allemaal jouw persoonlijke blik. Een artiest als Drake heeft ook tjokveel streams en optredens op festivals, maar die hoor je niet in de Top 2000 terug. In jouw posts stel je bovendien dat het 'een grote schande' is dat 'fantastisch goede' artiesten/liedjes er niet instaan. Liedjes/artiesten die jij heel goed vindt, maar misschien niet door iedereen zo wordt geacht.

De Top 2000 draait niet om de 2000 'mooiste' platen, maar de 2000 meest relevante platen op een bepaald moment. Dat betekent dus dat platen er niet inkomen die ofwel in de vergetelheid zijn geraakt (hoi, Homburg) of niet heel erg bekend zijn bij het Radio 2-publiek (hoi, Dancing On My Own van Robyn).
  maandag 21 december 2020 @ 17:01:34 #14
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196864408
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:58 schreef Gretzl het volgende:

[..]

A Forest staat dit jaar 39e in de Top 2000, hoger dan ooit tevoren. Denk toch wel dat dat populair genoeg is om te zeggen dat het nummer zoveel binnen de mainstream als de alternatieve wereld enorm groot is. Er zullen weinig mensen zijn die The Cure en het specifieke nummer niet kennen.

Het melodietje van The Final Countdown zal ook voor iedereen bekend voorkomen, maar ik verwacht dat minder mensen dan weten hoe het nummer en de artiest heten.
Ik denk dat beide songs én uitvoerenden even bekend zijn, hoewel ze ieder voor zich een andere fanbase zullen hebben...
  maandag 21 december 2020 @ 17:11:29 #15
473584 Gretzl
pi_196864599
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]

Dit is allemaal jouw persoonlijke blik. Een artiest als Drake heeft ook tjokveel streams en optredens op festivals, maar die hoor je niet in de Top 2000 terug. In jouw posts stel je bovendien dat het 'een grote schande' is dat 'fantastisch goede' artiesten/liedjes er niet instaan. Liedjes/artiesten die jij heel goed vindt, maar misschien niet door iedereen zo wordt geacht.

De Top 2000 draait niet om de 2000 'mooiste' platen, maar de 2000 meest relevante platen op een bepaald moment. Dat betekent dus dat platen er niet inkomen die ofwel in de vergetelheid zijn geraakt (hoi, Homburg) of niet heel erg bekend zijn bij het Radio 2-publiek (hoi, Dancing On My Own van Robyn).
Ja, het is altijd mijn persoonlijke blik. Net zoals jij ook niet volledig objectief naar nummers kunt kijken, omdat je het ene liedje nu eenmaal mooier vindt dan het andere ;)

Nergens pretendeer ik dat ik met mijn visie beter zou weten dan anderen. We zijn volgens mij allemaal wel eens teleurgesteld over nummers/artiesten die niet populair genoeg zijn om er in te komen / in te blijven. Dat betekent dat ik zelf vind dat het grote publiek iets mis. Maar dat betekent niet dat ik de smaak van anderen veroordeel.

Ik kan het hooguit stom/teleurstellend vinden dat de zendermanagers/dj's van Radio 2 zo weinig kansen (airplay) geven aan sommige favoriete artiesten. Robyn vs. Calum Scott is daar wel een uitstekend voorbeeld van. De singles van Robyns Body Talk (2010) werden door de Nederlandse mainstream radiostations niet opgepakt, ondanks haar eerdere hits. In andere landen werd Dancing on My Own wel groot. Ik vind het zelf jammer dat zo'n (imo) matige cover dan wel alle ruimte krijgt om een grote hit te worden. Maar ja, zo lopen die dingen soms.
  maandag 21 december 2020 @ 17:29:18 #16
Gewoon omdat het kan
pi_196864925
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 17:11 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ja, het is altijd mijn persoonlijke blik. Net zoals jij ook niet volledig objectief naar nummers kunt kijken, omdat je het ene liedje nu eenmaal mooier vindt dan het andere ;)

Nergens pretendeer ik dat ik met mijn visie beter zou weten dan anderen. We zijn volgens mij allemaal wel eens teleurgesteld over nummers/artiesten die niet populair genoeg zijn om er in te komen / in te blijven. Dat betekent dat ik zelf vind dat het grote publiek iets mis. Maar dat betekent niet dat ik de smaak van anderen veroordeel.

Ik kan het hooguit stom/teleurstellend vinden dat de zendermanagers/dj's van Radio 2 zo weinig kansen (airplay) geven aan sommige favoriete artiesten. Robyn vs. Calum Scott is daar wel een uitstekend voorbeeld van. De singles van Robyns Body Talk (2010) werden door de Nederlandse mainstream radiostations niet opgepakt, ondanks haar eerdere hits. In andere landen werd Dancing on My Own wel groot. Ik vind het zelf jammer dat zo'n (imo) matige cover dan wel alle ruimte krijgt om een grote hit te worden. Maar ja, zo lopen die dingen soms.
Ik snap je punt.

Maar wat ik wel merk, is dat waar anderen op dit forum (grotendeels) accepteren dat hun wat minder mainstream favorieten niet in de Top 2000 staan, jij haast ieder moment aangrijpt om over Robyn/The National/Eefje te beginnen, wat ik persoonlijk best vervelend vind. Ook gebruik je regelmatig grote woorden om deze artiesten te omschrijven ('anthem', 'beste Nederlandse artieste', 'GOAT' etc.) die betrekking hebben je persoonlijke mening en minder op een algemeen geaccepteerde waarheid. Hierdoor heb ik persoonlijk nog minder interesse gekregen om deze artiesten te luisteren (in het geval van Eefje en the National dan, dat nummer van Robyn is best lekker.)
  maandag 21 december 2020 @ 17:53:21 #17
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196865268
Ik heb van huis uit geleerd, als er weer zo'n Jehova's getuige op de stoep stond, dat als we wilden geloven we dan zelf wel naar de kerk zouden gaan. Dat was tenminste het standaard antwoord van mijn ouders tijdens zo'n moment aan zo'n geloofsbrenger.

Voor muziek geldt wat mij betreft hetzelfde: Niemand hoeft mij herhaaldelijk te vertellen waarom hij/zij iets geweldig vindt en al helemaal niet dat ik iets moet beluisteren.

Het zal niemand verbazen dat ik atheïst ben, misschien wel zelfs op muzikaal vlak... O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 21-12-2020 18:02:57 ]
pi_196866954
Stond Robyn wel in de keuzelijst eigenlijk?
pi_196867343
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 19:22 schreef ReibRekkel het volgende:
Stond Robyn wel in de keuzelijst eigenlijk?
Jazeker, driemaal, waaronder het nummer waar wel heel veel woorden aan besteed zijn vandaag.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_196867385
quote:
6s.gif Op maandag 21 december 2020 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Gigi _O_

Maar een anthem moet natuurlijk instant de sound van die periode oproepen. Dus een 80’s anthem zou bv heel goed eye of the tiger kunnen zijn. Typische jaren 80 rock icm een ultieme 80’s film. The final countdown kan ook natuurlijk. Een 90’s anthem zou bv de spice girls met wannabe kunnen zijn.
pi_196867518
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Tussle266 het volgende:

[..]

Jazeker, driemaal, waaronder het nummer waar wel heel veel woorden aan besteed zijn vandaag.
Oh in dat geval verbaasd het me wel enigszins dat het nummer de top niet bereikt
  maandag 21 december 2020 @ 20:05:49 #22
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_196868224
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 17:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]

Ik snap je punt.

Maar wat ik wel merk, is dat waar anderen op dit forum (grotendeels) accepteren dat hun wat minder mainstream favorieten niet in de Top 2000 staan, jij haast ieder moment aangrijpt om over Robyn/The National/Eefje te beginnen, wat ik persoonlijk best vervelend vind. Ook gebruik je regelmatig grote woorden om deze artiesten te omschrijven ('anthem', 'beste Nederlandse artieste', 'GOAT' etc.) die betrekking hebben je persoonlijke mening en minder op een algemeen geaccepteerde waarheid. Hierdoor heb ik persoonlijk nog minder interesse gekregen om deze artiesten te luisteren (in het geval van Eefje en the National dan, dat nummer van Robyn is best lekker.)
Ah joh, een bepaalde mate van elitisme moet je hier gewoon voor lief nemen :P
  maandag 21 december 2020 @ 20:48:18 #23
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_196869513
Overigens vind ik van Dancing On My Own noch het origineel, noch de cover erg veel aan. Hoeft niet in de lijst van mij.
  FOK!fotograaf maandag 21 december 2020 @ 22:23:03 #24
842 Zorro
Z
pi_196872039
Ik kom weer even binnen, maar het valt me bijzonder tegen dat het echt anthem van de 80's hier niet genoemd wordt.

Dat is natuurlijk SHOUT SHOUT LET IT ALL OUT
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 22 december 2020 @ 05:48:20 #25
22565 asco
Los in deze tent
pi_196875163
quote:
6s.gif Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef Zorro het volgende:
Ik kom weer even binnen, maar het valt me bijzonder tegen dat het echt anthem van de 80's hier niet genoemd wordt.

Dat is natuurlijk SHOUT SHOUT LET IT ALL OUT
Ik kom ook ff binnen maar sinds wanneer hebben we het hier over een anthem?
pi_196875460
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 05:48 schreef asco het volgende:

[..]

Ik kom ook ff binnen maar sinds wanneer hebben we het hier over een anthem?
Sinds gisterenmiddag zo ongeveer. En dat blijkt dus voor iedereen anders te zijn ;)
  dinsdag 22 december 2020 @ 07:27:10 #27
22565 asco
Los in deze tent
pi_196875489
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 07:21 schreef cafca het volgende:

[..]

Sinds gisterenmiddag zo ongeveer. En dat blijkt dus voor iedereen anders te zijn ;)
Aha, het is iets van Fok.
Cool. :7

Ff teruglezen. :)
  dinsdag 22 december 2020 @ 07:33:34 #28
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196875523
Een decennium is denk ik niet samen te vatten in 1 anthem. Neem de 90s. Smells like teen spirit is dan absoluut 1 van de anthems, maar zeker niet de enige.
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 08:21:01 #29
388664 crew  Dotteke
pi_196875864
Nooit geweten dat er hier een topic was over de top 2000. gezellig hoor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 22 december 2020 @ 08:23:40 #30
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196875892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:21 schreef Dotteke het volgende:
*G*
sterker nog, HET topic over de Top 2000 :P
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 08:24:32 #31
388664 crew  Dotteke
pi_196875896
quote:
88s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:23 schreef Koen66 het volgende:

[..]

*G*
sterker nog, HET topic over de Top 2000 :P
Dan zit ik toch goed of niet dan
Gezellig hoor. Ik luister nu de top 4000
Vind het wel wat hebben ieder jaar
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2020 @ 08:25:54 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_196875911
Een anthem is een gekende plaat die ook het stijlbeeld van die periode aangeeft. Soms zijn periodes zo verschillend (begin/eind jaren 70) dat je anthems los moet zien.

Ik zou zeggen:
60s: White Rabbit
70s: September of Bohemian Rhapsody
80s: Don’t You Forget About Me
90s: Losing My Religion
00s: L’Amour Toujours
10s: Get Lucky

En eigenlijk is dat nog steeds een te beperkte samenvatting maar ach.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 22 december 2020 @ 08:26:46 #33
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196875927
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

ik heb de top4000 ook wel geregeld opstaan.
Prima lijst wel hoor :Y
Maar leeft op Fok nauwelijks, is ook wel een topic maar dat zit nog steeds in het vorig jaar gestarte #1
Same shit, different day
SC hopper present
pi_196875929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je zit meer dan goed. Bereid je maar voor op chaos want tijdens de top2000 doen we hier een topic per 5 minuten. Dus het gaat snel _O-
  dinsdag 22 december 2020 @ 08:27:25 #35
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196875940
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:26 schreef alopio het volgende:

[..]

Je zit meer dan goed. Bereid je maar voor op chaos want tijdens de top2000 doen we hier een topic per 5 minuten. Dus het gaat snel _O-
@Dotteke is de drukte op DTS gewend dus dat komt wel goed :P
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 08:29:15 #36
388664 crew  Dotteke
pi_196875959
quote:
88s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:26 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Maar leeft op Fok nauwelijks, is ook wel een topic maar dat zit nog steeds in het vorig jaar gestarte #1
Jammer, gelukkig loopt deze dan wel goed
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 08:31:08 #37
388664 crew  Dotteke
pi_196875984
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:26 schreef alopio het volgende:

[..]

O dat vind ik wel leuk, een beetje tempo hou ik wel van
  dinsdag 22 december 2020 @ 08:31:21 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196875987
quote:

[..]

Ja, als iedereen hier zit dan loopt dat topic niet hè :D :{ :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2020 @ 09:17:46 #39
pi_196876454
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, als iedereen hier zit dan loopt dat topic niet hè :D :{ :(
Ook lang niet iedereen luistert (Ik vind SER een veel logischere keuze dan nóg een allertijdenlijst, en sommige anderen luisteren liever de Snob voor wat minder overlap)
pi_196876544
Jaren 60: Sugar Sugar
Jaren 70: Den Uyl is in den olie
Jaren 80: Ticket to the Tropics
Jaren 90: No Limit
Jaren 00: Toppertje
Jaren 10: Ode to the Bouncer
Solidair met het Palestijnse volk 🍉
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:28:05 #41
22565 asco
Los in deze tent
pi_196876590
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier altijd ramgezellig.

Vaak wel ook dronken-gezellig. 🍺😂
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 09:29:29 #42
388664 crew  Dotteke
pi_196876609
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:28 schreef asco het volgende:

[..]

Gezelligheid is nooit verkeerd
Ik hou het liever nog even bij de koffie :P
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:31:06 #43
22565 asco
Los in deze tent
pi_196876626
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Gezelligheid is nooit verkeerd
Ik hou het liever nog even bij de koffie :P
Het is ook nog niet begonnen he. 😉
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 09:31:55 #44
388664 crew  Dotteke
pi_196876639
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:31 schreef asco het volgende:

[..]

Het is ook nog niet begonnen he. 😉
Nee dat is waar, nog een paar dagen wachten.
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:54:54 #45
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196876909
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:28 schreef asco het volgende:

[..]

En straks gaat het rammend hard met de topics. Dan schrijf je even een mail en zijn er drie topics vol _O-

En de Mie-grapjes zijn altijd een hoogtepunt. Of de Wok-grapjes.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2020 @ 09:59:20 #46
426493 crew  PippenScottie
pi_196876968
quote:

[..]

Ik luister de top 4000 ook als het even kan, maar de top 2000 luisteren en meeposten is topsport en dat kan ik niet een hele maand doen
My friends all drive horses
pi_196877088
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:59 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik luister de top 4000 ook als het even kan, maar de top 2000 luisteren en meeposten is topsport en dat kan ik niet een hele maand doen
Zo is het! Bovendien hebben veel mensen tijdens de top 2000 vakantie, en nu nog niet.

En is er voor de top4000 concurrentie van de snob2000 (okee, die is ook tijdens de top 2000, maar toch..) en SR (luister daar nog iemand naar?)
  dinsdag 22 december 2020 @ 10:37:35 #48
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196877460
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:09 schreef cafca het volgende:

[..]

Zo is het! Bovendien hebben veel mensen tijdens de top 2000 vakantie, en nu nog niet.

En is er voor de top4000 concurrentie van de snob2000 (okee, die is ook tijdens de top 2000, maar toch..) en SR (luister daar nog iemand naar?)
SR heb ik echt nooit enige binding mee gevoeld :@
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 10:42:22 #49
388664 crew  Dotteke
pi_196877518
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:59 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Leuk, heb het nog niet eerder gezien, maar ik zal er eens kijken wat het wordt.
  dinsdag 22 december 2020 @ 10:42:32 #50
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196877520
Ik heb nog een paar SR hoodies in de kast liggen. Maar de laatste keer dat ik naar SR luisterde is wel zo'n 4 jaar geleden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 22 december 2020 @ 10:43:07 #51
Gewoon omdat het kan
pi_196877525
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En straks gaat het rammend hard met de topics. Dan schrijf je even een mail en zijn er drie topics vol _O-

En de Mie-grapjes zijn altijd een hoogtepunt. Of de Wok-grapjes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vergeet deze niet!

Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 10:43:18 #52
388664 crew  Dotteke
pi_196877527
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:09 schreef cafca het volgende:

[..]

Kijk/luister normaal altijd wel SR maar dit jaar helemaal nog niet gedaan.
Vind het wel lekker relaxt de top 4000 te luisteren eigenlijk
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 10:44:01 #53
388664 crew  Dotteke
pi_196877535
quote:
88s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:37 schreef Koen66 het volgende:

[..]

SR heb ik echt nooit enige binding mee gevoeld :@
Vond het leuk toen het nog in het glazenhuis was. Toen ze over gingen op een ander concept vond ik het niet meer zoveel aan eerlijk gezegd
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2020 @ 10:45:46 #54
pi_196877561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Vond het leuk toen het nog in het glazenhuis was. Toen ze over gingen op een ander concept vond ik het niet meer zoveel aan eerlijk gezegd
Het concept wat ze nu hebben lijkt daar wel weer veel meer op (alleen natuurlijk geen publiek bij de brievenbus want dat gaat niet)
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 10:47:13 #55
388664 crew  Dotteke
pi_196877583
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het concept wat ze nu hebben lijkt daar wel weer veel meer op (alleen natuurlijk geen publiek bij de brievenbus want dat gaat niet)
En geen gasten of wel?
Ik heb dit jaar echt nog 0,0 % van gehoord of gezien
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2020 @ 10:48:34 #56
pi_196877599
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

En geen gasten of wel?
Ik heb dit jaar echt nog 0,0 % van gehoord of gezien
Geen slaapgasten ofzo ne, maar er komen wel af en toe muzikanten in de hangar/bij de hangar optreden.
Maar de hele setting zorgt gewoon voor veel interessantere radio dan de afgelopen twee jaar.
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 10:51:44 #57
388664 crew  Dotteke
pi_196877635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Geen slaapgasten ofzo ne, maar er komen wel af en toe muzikanten in de hangar/bij de hangar optreden.
Maar de hele setting zorgt gewoon voor veel interessantere radio dan de afgelopen twee jaar.
Oke, dat hebben ze dan weer gewonnen, dan weten ze dat ze met dat andere niet door moeten gaan.
Ik blijf het jammer vinden dat ze met het glazenhuis gestopt zijn
Fijn dat het in deze variant meer gewaardeerd wordt dan,
  dinsdag 22 december 2020 @ 10:56:30 #58
22565 asco
Los in deze tent
pi_196877694
SR keek ik toen Zombie Nation hot was. Weet niet meer waarom want die plaat was al ouder. Denk dat bet editie Enschede was.

Zal nooit vergeten die keer om 04.15 uur in de stromende regen en het kleine groepje wat er nog was ging helemaal los op dat nummer.

En ik ram naar de klote door de woonkamer heen. Was prachtig. 🍺😎👍
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2020 @ 10:56:36 #59
pi_196877697
Glazen huis keek ik vroeger altijd wel.
Het hoorde er een beetje bij, eerst glazen huis, dan top 2000. Geen Pippies, vaak vakantie, zeeën van tijd, je moet wat.

Ik zou nu echt niet weten wanneer ik voor het laatst 3FM op heb gezet. Ik denk dat die gast met dat lange haar nog dj is daar, maar verder zou ik het echt niet weten. Volgens mij proberen ze een doelgroep aan te spreken die ge-spotified is en echt niet meer terugkeert naar radio.
pi_196877707
Jaren 60: San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers in Your Hair)
Jaren 70: BohRhap
Jaren 80: Africa
Jaren 90: Smells Like Teen Spirits/No Limits
Jaren 00: I Gotta Feeling
Jaren 10: Get Lucky
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2020 @ 11:00:12 #61
pi_196877749
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:56 schreef PippenScottie het volgende:
Glazen huis keek ik vroeger altijd wel.
Het hoorde er een beetje bij, eerst glazen huis, dan top 2000. Geen Pippies, vaak vakantie, zeeën van tijd, je moet wat.

Ik zou nu echt niet weten wanneer ik voor het laatst 3FM op heb gezet. Ik denk dat die gast met dat lange haar nog dj is daar, maar verder zou ik het echt niet weten. Volgens mij proberen ze een doelgroep aan te spreken die ge-spotified is en echt niet meer terugkeert naar radio.
Mensen hebben nog steeds het beeld dat 3FM veel urban draait. Daar gaat het al mis - die zender heeft zijn eigen profiel gesloopt en heeft nu pas weer iets neergezet waarvan ik het lógisch vind dat ze daarvoor zouden moeten staan. Maar iedereen is weg.

(Voor het idee: 3fm draait tegenwoordig weer heel weinig urban, het contract met TopNotch is denk ik verlopen)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2020 @ 11:01:57 #62
pi_196877779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Leuk, heb het nog niet eerder gezien, maar ik zal er eens kijken wat het wordt.
Als je denkt dat we overdrijven qua hoe druk het wordt.. het is erger dan je denkt. True story.

Maar leuk dat je erbij bent! ^O^
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 11:03:22 #63
388664 crew  Dotteke
pi_196877800
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Als je denkt dat we overdrijven qua hoe druk het wordt.. het is erger dan je denkt. True story.

Maar leuk dat je erbij bent! ^O^
Dank je.
Je maakt mij echt nieuwsgierig, maar ik ga het zien.
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2020 @ 11:03:39 #64
pi_196877804
Dit is na ESF over het algemeen het drukste topic van het jaar.

Dit jaar dus het drukste van het jaar.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:06:16 #65
262211 hhh38
pi_196877849
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:56 schreef asco het volgende:
SR keek ik toen Zombie Nation hot was. Weet niet meer waarom want die plaat was al ouder. Denk dat bet editie Enschede was.

Zal nooit vergeten die keer om 04.15 uur in de stromende regen en het kleine groepje wat er nog was ging helemaal los op dat nummer.

En ik ram naar de klote door de woonkamer heen. Was prachtig. 🍺😎👍
Dat kan ik geweest zijn :P

Ik ben toen een dag met vrienden vanuit Brabant helemaal naar Enschede gegaan en daar de hele nacht gebleven omdat de laatste trein al om 22.30u ging. Dat was richting het eind wel afzien omdat het toen ook gewoon nog koud was in de winter, maar ook een hele leuke herinnering. Vanaf dat jaar nam mijn interesse en aandacht wel snel af. Het werd allemaal veel te afgezaagd
pi_196877855
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dank je.
Je maakt mij echt nieuwsgierig, maar ik ga het zien.
Als je midden in de nacht aanwezig bent dan heb je nog kans dat je een uitgebreide post kunt typen en dat je die nog kunt plaatsen voordat het topic vol is, maar op sommige momenten is zelfs bijlezen niet te doen. En alles er tussenin. Oh en we vinden Ringo echt geen slechte drummer hoor, het is gewoon een running gag geworden
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2020 @ 11:07:54 #67
pi_196877879
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Als je midden in de nacht aanwezig bent dan heb je nog kans dat je een uitgebreide post kunt typen en dat je die nog kunt plaatsen voordat het topic vol is, maar op sommige momenten is zelfs bijlezen niet te doen. En alles er tussenin. Oh en we vinden Ringo echt geen slechte drummer hoor, het is gewoon een running gag geworden
Ik vind Ringo wel echt een matige drummer hoor.
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 11:08:31 #68
388664 crew  Dotteke
pi_196877891
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Midden in de nacht ben ik hier hopelijk niet
Ben wel een vroege vogel,
Ik ga het allemaal meemaken
Voorlopig geniet ik nog even van de top 4000
pi_196877997
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Midden in de nacht ben ik hier hopelijk niet
Ben wel een vroege vogel,
Ik ga het allemaal meemaken
Voorlopig geniet ik nog even van de top 4000
Genieten en Top 4000, gaat dat samen? :D
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:15:07 #70
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196878035
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

qua lijst is ie prima te doen hoor, hoop vergeten en al jaren verdwenen top 2000 materiaal ook
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2020 @ 11:16:53 #71
pi_196878064
quote:

[..]

Vanaf waar we nu zijn is de overlap in nummers praktisch 1.
Het enige verschil is de jingles, de dj’s, de quizjes, de bellers, de volgorde, het ontbreken van liedjes met een beetje passie en de nieuwsblokken die altijd over de top 2000 gaan.
pi_196878121
Ik voel me altijd even verplicht om op Rednex en Twenty-4-Seven te wijzen...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2020 @ 11:41:49 #73
pi_196878530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ik voel me altijd even verplicht om op Rednex en Twenty-4-Seven te wijzen...
Maar nu pakken ze toch leuk uit met een volledige American Pie.

En eerlijk, ik vind het niet erg om Rednex af en toe eens te horen
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 11:45:48 #74
388664 crew  Dotteke
pi_196878596
quote:

[..]

Heul goed, je moet het eens proberen :D
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:45:53 #75
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196878598
quote:

[..]

De vraag stellen is 'm beantwoorden.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:46:44 #76
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196878619
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
Het enige verschil is
... en de RECLAMEBLOKKEN.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:49:42 #77
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196878687
Jaren 60: California Dreamin'
Jaren 70: Stayin' Alive
Jaren 80: Sunday Bloody Sunday
Jaren 90: Smells Like Teen Spirit
Jaren 00: L'Amour Toujours
Jaren 10: Levels/Uptown Funk
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2020 @ 11:53:15 #78
pi_196878768
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Kopiko het volgende:

[..]

... en de RECLAMEBLOKKEN.
Nu! De laatste kans om Soldaat van Oranje te zien!!!
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2020 @ 11:53:47 #79
pi_196878778
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaren 60: California Dreamin'
Jaren 70: Stayin' Alive
Jaren 80: Sunday Bloody Sunday
Jaren 90: Smells Like Teen Spirit
Jaren 00: L'Amour Toujours
Jaren 10: Levels/Uptown Funk
Stayin' Alive ben ik het wel mee eens ja, ik pas mijn suggestie aan.
pi_196878808
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Maar nu pakken ze toch leuk uit met een volledige American Pie.

En eerlijk, ik vind het niet erg om Rednex af en toe eens te horen
Het is ook niet erg om het te horen. Het is alleen zo dat er altijd alleen maar naar wat verdwaalde klassiekers wordt gewezen, die ook nog 3 stemmen hebben gekregen. Alsof de MOL4000 de totaallijst is van 22 jaar Top 2000, en dat is gewoon niet zo. Er staan ook gewoon hele middelmatige radioplaatjes heel hoog in die lijst. Dus dat mag ik dan graag nog even aangeven.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:56:37 #81
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196878816
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:53 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Pure hersenspoeling _O-
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:58:03 #82
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196878834
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:53 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ja, toen ik in 2013 (of 2012) regelmatig met de bus reisde hingen die laatste kans-posters er al. ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:00:25 #83
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196878869
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is na ESF over het algemeen het drukste topic van het jaar.

Dit jaar dus het drukste van het jaar.
En de corona-reeks dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2020 @ 12:03:18 #84
pi_196878921
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:56 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Pure hersenspoeling _O-
Toen mevrouw Pippen zwanger was van de oudste Pippie zijn we geweest. Ik had het gevoel dat het één van de laatste kansen zou zijn om de musical te zien (omdat hij niet lang meer zou draaien én omdat we slaaptekort en poepoverschot verwachtten)

Anyway, dat was acht jaar geleden en alleen een pandemie heeft de boel (tijdelijk) kunnen stoppen
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:05:28 #85
Gewoon omdat het kan
pi_196878949
pi_196879159
quote:

[..]

Tuurlijk. Daar staan al die nummers in die uit de top 2000 verdwenen zijn....
pi_196879267
Jaren 60: Rollercoaster
Jaren 70: Love Rollercoaster
Jaren 80: Rollercoaster Song
Jaren 90: Rollercoaster
Jaren 00: Life is a Rollercoaster
Jaren 10: Rollercoaster

:P

[ Bericht 2% gewijzigd door cafca op 22-12-2020 12:44:40 ]
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:28:08 #88
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196879296
_O-
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:35:54 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196879445
14.gif
pi_196879539
Hm, dat zijn er 2 uit de jaren 70 :@

Fixed. Beste lekker plaatje dit:
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:42:35 #91
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196879578
quote:
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_196885258
Anthem van de 00's is Seven Nation Army of I got a feeling ( :r ).

Van het afgelopen decennium vind ik het echt heel moeilijk om een nummer aan te wijzen.
  dinsdag 22 december 2020 @ 17:27:02 #93
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196885580
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:12 schreef kipknots het volgende:
Anthem van de 00's is Seven Nation Army of I got a feeling ( :r ).

Van het afgelopen decennium vind ik het echt heel moeilijk om een nummer aan te wijzen.
Happyyyyyy.

Het komt m'n neus nog steeds uit, maar het ligt bij hele mensenmassa's nogal goed en is op zich geen slecht nummer.
  dinsdag 22 december 2020 @ 17:54:22 #94
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196886081
Nog twee dagen werken... ben er al zat van eigenlijk
  dinsdag 22 december 2020 @ 17:56:26 #95
22565 asco
Los in deze tent
pi_196886118
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat kan ik geweest zijn :P

Ik ben toen een dag met vrienden vanuit Brabant helemaal naar Enschede gegaan en daar de hele nacht gebleven omdat de laatste trein al om 22.30u ging. Dat was richting het eind wel afzien omdat het toen ook gewoon nog koud was in de winter, maar ook een hele leuke herinnering.
Hahaha, cool! :)

Dit was het topic op dat moment in 2012.
Kijk hoe hard dat nog ging om half 5 in de nacht. _O_

SER / [SR @ 3FM #3845] Ilse is de definitie van leuk !
pi_196886525
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:54 schreef peaceman het volgende:
Ik heb vakantie! *O*

sorry :*
  dinsdag 22 december 2020 @ 18:48:23 #97
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196886909
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 18:19 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik heb vakantie! *O*

sorry :*
Ik mag nog twee dagen. Op zich vind ik dat helemaal niet zo erg, maar de afgelopen weken waren zo belachelijk druk dat de puf er een beetje (veel) uit is.
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2020 @ 18:59:27 #98
pi_196887059
Anthems:

2004: Galvanize
2005: Multiply
2006: Chelsea Dagger
2007: Let's Dance To Joy Division
2008: Verliefdheid
2009: It Gets Better
2010: Hello
2011: Ode to the Bouncer
2012: Scream & Shout
2013: Tsunami
2014: Runaway
2015: Niet Weglopen
2016: Believer
2017: Power
  dinsdag 22 december 2020 @ 19:03:30 #99
262211 hhh38
pi_196887149
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:56 schreef asco het volgende:

[..]

Hahaha, cool! :)

Dit was het topic op dat moment in 2012.
Kijk hoe hard dat nog ging om half 5 in de nacht. _O_

SER / [SR @ 3FM #3845] Ilse is de definitie van leuk !
Damn :D

Met Ilse de Lange als slaapgast die nacht? Volgens mij was ik er 2 nachten eerder, met Miss Montreal
pi_196887175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 18:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik mag nog twee dagen. Op zich vind ik dat helemaal niet zo erg, maar de afgelopen weken waren zo belachelijk druk dat de puf er een beetje (veel) uit is.
Nou, doe maar rustig aan die laatste 2 dagen. Stel je voor dat je afgepeigerd aan de Top 2000 moet beginnen.... Dat gaat nooit meer goedkomen!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2020 @ 19:11:26 #101
pi_196887313
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthems:

2004: Galvanize
2005: Multiply
2006: Chelsea Dagger
2007: Let's Dance To Joy Division
2008: Verliefdheid
2009: It Gets Better
2010: Hello
2011: Ode to the Bouncer
2012: Scream & Shout
2013: Tsunami
2014: Runaway
2015: Niet Weglopen
2016: Believer
2017: Power
ISWYDT

Maar ik had em pas bij Verliefdheid door
pi_196887662
Is Viva La Vida geen anthem trouwens? Dat is in de voorbije tien jaar toch op zijn minst de ideale achtergrondmuziek geworden van spannend bedoelde filmpjes en kekke presentaties.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_196887723
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 19:11 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

ISWYDT

Maar ik had em pas bij Verliefdheid door
Mex moet nog 2 dagen een SER-bubbel hooghouden voor we Live is life mogen opzetten.
  dinsdag 22 december 2020 @ 19:33:03 #104
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 22 december 2020 @ 19:33:45 #105
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196888243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 18:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik ook nog 2 dagen, moest eerst de zaak dichtdoen maar blijkbaar ben ik toch ook een keer essentieel in dit leven. Tussen kerst en oudjaar wel werken behalve de zondag na kerst. Dus dat wordt overdag luisteren en vooral Savonds posten.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:34:24 #107
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196898504
Pet Shop Boys staan ook op het randje :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 23 december 2020 @ 10:46:43 #108
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196898679
Compleet waardeloos dat deze editie geen eigen topicreeks heeft trouwens. Zoekt niet lekker terug straks als er meer topics zijn.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:51:01 #109
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196898732
Over anthems gesproken

70 Don't Stop Me Now - Queen
80 Eye of the Tiger - Survivor
90 The Power - Snap
00 Seven Nation Army - White Stripes
10 Happy - Pharrell Williams

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196898790
Bijna tijd voor de T2k *O*
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:54:55 #111
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196898794
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:51 schreef Starflyer het volgende:
Over anthems gesproken

90 The Power - Snap

SPOILER
Dartsen?
  woensdag 23 december 2020 @ 10:55:11 #112
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196898801
quote:
19s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bijna tijd voor de T2k *O*
Duurt nog wel ff hoor.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:55:35 #113
Gewoon omdat het kan
pi_196898809
quote:
Over anthems gesproken

90 The Power - Snap

SPOILER
Iets met Duitsers en homo's?

Freddie was homo, Snap was Duits en Seven Nation Army spreekt voor zichzelf.
pi_196898811
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:55 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Duurt nog wel ff hoor.
Vergeleken met afgelopen juni, toen ik er al zin in had, niet hoor :+
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:56:21 #115
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196898818
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:54 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dartsen?
:Y
  woensdag 23 december 2020 @ 11:03:59 #116
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196898923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:54 schreef peaceman het volgende:
Hou vol hou vast!
  woensdag 23 december 2020 @ 11:05:38 #117
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196898942
quote:
Over anthems gesproken

90 The Power - Snap

Respectievelijk:
Ronnie Baxter
Barney
Phil Taylor
MVG
Dimitri vd Bergh
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:05:42 #118
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196898944
De top 2000 van 2020 heeft nu een eigen reeks Topicreeks: Top 2000 editie 2020

:)

*bedank mij hier voor 20 keer een topic loskoppelen en daarna weer vastkoppelen aan een andere reeks.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_196898963
quote:
4s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:
De top 2000 van 2020 heeft nu een eigen reeks Topicreeks: Top 2000 editie 2020

:)

*bedank mij hier voor 20 keer een topic loskoppelen en daarna weer vastkoppelen aan een andere reeks.
_O_
  woensdag 23 december 2020 @ 11:09:11 #120
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196898982
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:05 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Respectievelijk:
Ronnie Baxter
Barney
Phil Taylor
MVG
Dimitri vd Bergh
_O_
  woensdag 23 december 2020 @ 11:11:51 #121
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196899017
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:09 schreef Starflyer het volgende:

[..]

_O_
:B
  woensdag 23 december 2020 @ 11:12:17 #122
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899024
  woensdag 23 december 2020 @ 11:13:43 #123
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899051
Het is wel te zien dat ik mod was in 2017. Heb toen heel wat reeksen een wat mooiere (algemene) naam gegeven (zonder topicnummers en -titels) _O-
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:15:17 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899071
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
Het is wel te zien dat ik mod was in 2017. Heb toen heel wat reeksen een wat mooiere (algemene) naam gegeven (zonder topicnummers en -titels) _O-
Hey : Topicreeks: Top 2000 editie 2020

}:|
  woensdag 23 december 2020 @ 11:16:49 #125
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899090
quote:
:*

Als ik nog eens mod ben en niets te doen heb ga ik nog wel eens de oude oude reeksen reeksen :')
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:17:46 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899106
  woensdag 23 december 2020 @ 11:19:38 #127
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899133
  woensdag 23 december 2020 @ 11:20:21 #128
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899142
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:05 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Respectievelijk:
Ronnie Baxter
Barney
Phil Taylor
MVG
Dimitri vd Bergh
MVG heeft ook nog Shine On You Crazy Diamond!
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:21:25 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899160
  woensdag 23 december 2020 @ 11:22:41 #130
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899173
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:23:28 #131
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899183
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:19 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Geil.

Hoofdletters ook nog gelijk? :@

Kan wel ergens in de OP die lijst.
In de OP gezet ook maar :) nog meer wensen meneer duck?
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:23:47 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899188
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:22 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

SPOILER
:{w doe dat lekker thuis
pi_196899190
Topicreeks: Top 2000 editie 2020
Ik zit hier te kijken... Maar dan is dit toch eigenlijk #22?
pi_196899191
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:22 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

SPOILER
:D
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:24:57 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899215
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:23 schreef Benny het volgende:
Ja ik had die eerste twee ook in 2019 kunnen laten maar net zoals in de muziek zijn in topic reeksen rafelrandjes ook leuk :)
  woensdag 23 december 2020 @ 11:25:41 #136
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196899225
quote:
Jij wil Bosbeetle aan het werk zetten?
  woensdag 23 december 2020 @ 11:25:45 #137
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899229
quote:
Dan zou ik van die eerste twee gewoon editie 2019 maken :P
pi_196899232
quote:
88s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja ik had die eerste twee ook in 2019 kunnen laten maar net zoals in de muziek zijn in topic reeksen rafelrandjes ook leuk :)
^O^
Vind ik een goede en acceptabele reden :7
  woensdag 23 december 2020 @ 11:26:14 #139
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196899243
quote:
88s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Helemaal OK... ^O^
pi_196899249
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Jij wil Bosbeetle aan het werk zetten?
Omdat het zo'n leuk klusje is
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:27:07 #141
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899264
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:26 schreef Benny het volgende:

[..]

Omdat het zo'n leuk klusje is
Jij mag het ook doen :Y
  woensdag 23 december 2020 @ 11:27:23 #142
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:27:34 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899269
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Kan Bosbeetle het aan jou delegeren?
GMTA
  woensdag 23 december 2020 @ 11:27:50 #144
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899273
Datum waarop de eerste topics werden aangemaakt:

2019: 21 november
2018: 1 oktober
2017: 1 oktober
2016: 1 oktober
2015: 17 oktober
pi_196899284
quote:
88s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Jij mag het ook doen :Y
Prima. Best. Doen?
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:29:21 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899295
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:28 schreef Benny het volgende:

[..]

Prima. Best. Doen?
Gaat uw gang!
  woensdag 23 december 2020 @ 11:30:47 #147
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899316
2014: 22 september
2013: 5 november
2012: 29 oktober
2011: 23 november
2010: 21 november

Zo, weten we dat ook weer. Mochten we nog willen vergelijken.
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 11:30:59 #148
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196899317
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:27 schreef Dagoduck het volgende:

2020 15 oktober
  woensdag 23 december 2020 @ 11:32:26 #149
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899339
quote:
88s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

In de OP gezet ook maar :) nog meer wensen meneer duck?
Top.

quote:
88s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:{w doe dat lekker thuis
Ja, ergens anders mocht het al niet maar tijdens de lockdown al helemaal niet meer.
pi_196899369
quote:
88s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

2020 15 oktober
Ik ben voor t aanhouden van 1 oktober als vaste startdatum
pi_196899381
quote:
88s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Gaat uw gang!
Bij deze
  FOK!fotograaf woensdag 23 december 2020 @ 11:35:42 #152
842 Zorro
Z
pi_196899388
quote:
2s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:25 schreef Benny het volgende:

[..]

^O^
Vind ik een goede en acceptabele reden :7
Nou snap ik het niet meer. Ik dacht dat je doelde op topic 15 wat weer gevolgd wordt door 14 en dan weer 15?

Oh het is alweer anders. Ik moet dit ook niet proberen te volgen als ik net wakker ben.
  Redactie Sport woensdag 23 december 2020 @ 11:39:04 #153
pi_196899451
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Ik ben voor t aanhouden van 1 oktober als vaste startdatum
Ik had een tijdlang dat ik dan bewust de reeks opende, maar inmiddels niet meer genoeg zin om dat te doen :P
pi_196899532
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik had een tijdlang dat ik dan bewust de reeks opende, maar inmiddels niet meer genoeg zin om dat te doen :P
Ik zal eens zien wat ik volgend jaar kan doen. Als we dan niet allemaal partyhardy op een festival het einde van de wereld staan te vieren.
  woensdag 23 december 2020 @ 11:54:55 #155
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196899677
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Verdraaid!
(Is trouwens ook erg toepasselijk voor Ian White).
  woensdag 23 december 2020 @ 11:56:45 #156
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196899713
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:27 schreef Dagoduck het volgende:

Je reinste trendbreuk!!!!!!11111!!!
  woensdag 23 december 2020 @ 11:57:21 #157
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196899726
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Ik zal eens zien wat ik volgend jaar kan doen.
Volgend jaar bestaat niet!
pi_196899745
quote:
5s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:57 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Volgend jaar bestaat niet!
Aad de Mos ook niet
  woensdag 23 december 2020 @ 12:00:31 #159
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196899779
quote:
5s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:56 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Je reinste trendbreuk!!!!!!11111!!!
De schuld van @Mexicanobakker
  woensdag 23 december 2020 @ 12:02:04 #160
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196899803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Aad de Mos ook niet
... ik bedoel maar!
  woensdag 23 december 2020 @ 12:02:31 #161
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196899810
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:00 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

De schuld van @:Mexicanobakker
Water = nat.
  woensdag 23 december 2020 @ 12:02:32 #162
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196899811
Het was volgens mij al een keer hier aangekondigd, maar het is nu officieel:

Op 1 januari luister je naar De Net Niet Top 2000 op NPO Radio 2

Presentatie
Giel Beelen bijt tussen 06.00 en 09.00 uur het spits af van De Net Niet Top 2000. Daarna is Bart Arens te horen en vanaf 12.00 uur presenteert Gijs Staverman. Rob Stenders, Caroline Brouwer en Leo Blokhuis nemen de uren tot 18.00 uur voor hun rekening. Wouter van der Goes en Frank van 't Hof zijn tot 22.00 uur te horen. Tijdens de afsluitende uren, tot 00.00 uur, wisselen verschillende dj's elkaar af.
pi_196899842
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef MadMaster het volgende:

Presentatie
Giel Beelen bijt tussen 06.00 en 09.00 uur het spits af van De Net Niet Top 2000. Daarna is Bart Arens te horen en vanaf 12.00 uur presenteert Gijs Staverman. Rob Stenders, Caroline Brouwer en Leo Blokhuis nemen de uren tot 18.00 uur voor hun rekening. Wouter van der Goes en Frank van 't Hof zijn tot 22.00 uur te horen. Tijdens de afsluitende uren, tot 00.00 uur, wisselen verschillende dj's elkaar af.
Zullen we daarin dan Fake Empire van The National en anthem Dancing On My Own van Robyn horen? :P
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  woensdag 23 december 2020 @ 12:07:19 #164
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196899872
quote:

De Net Niet Top 2000
Mooiere naam was geweest: De Top 2000 +

Maar: goed nieuws!
pi_196899890
quote:

Presentatie
Oh leuk. Vroeger was die afkickdag echt een eightiesfeestje, we hadden het er hier thuis nog over omdat ik Remco Veldhuis op tv zag bij Scrooge en die presenteerde ooit een deel.
pi_196899938
quote:

Presentatie
Als ze dat dan ook oprecht doen en niet een soort eigen wenselijke playlist maken met nrs die de Top 2000 nooit meer zouden halen maar wel lekker wegdraaiden - zoals vroeger - dan wel een leuk idee.
  woensdag 23 december 2020 @ 12:13:34 #167
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196899972
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Als intro voor Seven Nation Army inderdaad. Ook Phil Taylor heeft nog een intro voor The Power.
pi_196900402
Ik hoop dat ze er net als vorig jaar ook weer een hoop noteringen van bekendmaken (2001-2050 bijv). Uit de bubbling under van vorig jaar kwamen best veel binnenkomers dit jaar.
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
  woensdag 23 december 2020 @ 12:36:49 #169
Gewoon omdat het kan
pi_196900418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]

Zullen we daarin dan Fake Empire van The National en anthem Dancing On My Own van Robyn horen? :P
_O-
  woensdag 23 december 2020 @ 12:48:41 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196900625
quote:
+ Eefje.

Die heb ik afgelopen week overigens even beluisterd en dat vond ik voor het komende jaar wel genoeg...
pi_196900838
Deze mag ook wel in de net niet top 2000. Dankzij Corné tegen aan gelopen.

Wordt een eigen keus volgende keer
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196901149
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]

+ Eefje.

Die heb ik afgelopen week overigens even beluisterd en dat vond ik voor het komende jaar wel genoeg...
Misschien profiteert Eefje wel van het "Suzanne Bosman-effect" en is ze daardoor in de Net Niet In de Top 2000 lijst te horen idd :Y
The script for tears
pi_196901634
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:36 schreef Cassa95 het volgende:
Ik hoop dat ze er net als vorig jaar ook weer een hoop noteringen van bekendmaken (2001-2050 bijv). Uit de bubbling under van vorig jaar kwamen best veel binnenkomers dit jaar.
Eerder deze week hadden ze het erover en toen kreeg ik wel het idee dat het wordt wat Stenders vorig jaar deed, maar dan zesmaal zo lang.
  woensdag 23 december 2020 @ 13:43:43 #174
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196901692
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]

Misschien profiteert Eefje wel van het "Suzanne Bosman-effect" en is ze daardoor in de Net Niet In de Top 2000 lijst te horen idd :Y
Had ik Suzanne met d'r tattoo op d'r arm eindelijk als rockchick kunnen plaatsen, gaat ze ineens lyrisch zitten doen over Eefje. Daardoor dus maar even naar Eefje geluisterd.
Suzanne is nu weer rockchick af bij mij... -O-
pi_196901804
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Had ik Suzanne met d'r tattoo op d'r arm eindelijk als rockchick kunnen plaatsen, gaat ze ineens lyrisch zitten doen over Eefje. Daardoor dus maar even naar Eefje geluisterd.
Suzanne is nu weer rockchick af bij mij... -O-
Suzanne is ook een new wave liefhebber en de stap van new wave naar Eefje is al wat kleiner dan van rock naar Eefje. Dikke plus haar muzieksmaak wmb hoor.. Ook best een aantrekkelijke dame ondanks haar 55 jaar :@
The script for tears
  woensdag 23 december 2020 @ 14:23:56 #176
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196902651
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]

Suzanne is ook een new wave liefhebber en de stap van new wave naar Eefje is al wat kleiner dan van rock naar Eefje. Dikke plus haar muzieksmaak wmb hoor.. Ook best een aantrekkelijke dame ondanks haar 55 jaar :@
Ja, zo kan je alles wel verklaren... :P

Maar v.w.b. dat laatste heb je wel gelijk:

Moderator woensdag 23 december 2020 @ 14:24:14 #177
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196902659
Wellicht ook leuk voor top 2000 volgers: MUZ / De favoversie polltopic
pi_196909247
quote:
6s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
Compleet waardeloos dat deze editie geen eigen topicreeks heeft trouwens. Zoekt niet lekker terug straks als er meer topics zijn.
Eens
pi_196909323
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:48 schreef alopio het volgende:

[..]

Eens
O wacht is al gefixt... nog niet helemaal wakker dus. Nog 1 dag om bij te slapen voor het begint in elk geval
  woensdag 23 december 2020 @ 19:57:28 #180
22565 asco
Los in deze tent
pi_196909476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:51 schreef alopio het volgende:

[..]

O wacht is al gefixt... nog niet helemaal wakker dus. Nog 1 dag om bij te slapen voor het begint in elk geval
En dan al meteen nachtje doorhalen.
Of niet.
Ik vind het maar moeilijk wel/niet wakker blijven en zo ja, tot hoe laat.
Kijken of de alcohol het kan beslissen morgenavond. :s)
pi_196909574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:57 schreef asco het volgende:

[..]

En dan al meteen nachtje doorhalen.
Of niet.
Ik vind het maar moeilijk wel/niet wakker blijven en zo ja, tot hoe laat.
Kijken of de alcohol het kan beslissen morgenavond. :s)
Morgen nacht gaat hem niet worden. Dan gaan we bieren via zoom, hoe kansloos _O- maar een paar dikke barrel aged bieren dus gaat hem niet worden hier. Wel luisteren op de achtergrond uiteraard.

Verwacht vooral zondag op maandag een lange mooie nacht *O*
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 00:10:00 #182
pi_196916324
Opvallende plaat hoog in de Top 4000: A flock of seagulls - I ran.

Deze band heeft nooit in de top 2000 gestaan, volgens mij is het genre best populair bij stemmers op de lijst.
pi_196916579
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:

Deze band heeft nooit in de top 2000 gestaan, volgens mij is het genre best populair bij stemmers op de lijst.
Echt een opvallende afwezige ja. Intro is alleen al vrij legendarisch met de opkomende synths en het meeuwengeluid (hi mijn Wake up Light wekkergeluid :P ) en dat nummer speelt ook in populaire cultuur (hi Hangover 2) nog regelmatig een rol. Onverklaarbaar eigenlijk waarom die er niet in staat..

[ Bericht 0% gewijzigd door Gale_Boetticher op 24-12-2020 00:50:46 ]
The script for tears
  Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 00:50:01 #184
pi_196916651
quote:

In mijn top 2000 staat ie wel, maar dat is dan ook een superieure lijst met alleen maar topnummers (en Cryin at the Discotheque)
  donderdag 24 december 2020 @ 07:17:54 #185
22565 asco
Los in deze tent
pi_196918157
Oeeeeehhh, nog minder dan 17 uur tot:

:s)
  donderdag 24 december 2020 @ 07:55:14 #186
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196918495
Laatste dagje werken *O*
pi_196918579
Hakke. Wel heel veel zin in hoor. Iedereen alvast een fijne week en veel plezier. Hopelijk staat de boel aan de andere kant van de lijst nog overeind hier. Dan kijk ik ernaar uit om weer 11 maanden met jullie te speculeren over wat er gaat gebeuren om dan uiteindelijk met Billy Ocean en Julio Iglesias geconfronteerd te worden.
  donderdag 24 december 2020 @ 08:12:20 #188
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196918622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

In mijn top 2000 staat ie wel, maar dat is dan ook een superieure lijst met alleen maar topnummers (en Cryin at the Discotheque)
Alcatraz, maar dan toch hopelijk ook wel het origineel van Sheila and B. Devotion? 😌
Op 't randje en erover.
  donderdag 24 december 2020 @ 08:13:57 #189
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196918632
quote:

Zat in mijn stemlijstje, ja...
  Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 08:22:26 #190
pi_196918706
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Alcatraz, maar dan toch hopelijk ook wel het origineel van Sheila and B. Devotion? 😌
Spacer staat dit jaar voor het eerst erin (wel lager, die Zweedse nichten zijn jeugdsentiment)
  donderdag 24 december 2020 @ 08:25:59 #191
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196918737
quote:

Oh verrek, die mag best in de lijst inderdaad. Al helemaal als je ziet dat Cure (lijkt me redelijk vergelijkbaar) best hoog staat.
Op 't randje en erover.
  donderdag 24 december 2020 @ 09:10:28 #192
Gewoon omdat het kan
pi_196919202
quote:

Het is idd raar dat-ie niet in de Top 2000 staat, wel een klassiekertje. Ook The More You Live The More You Love hoorde je vroeger ook regelmatig op Radio 2.

On a related note: Safety Dance van Men Without Hats mag ook in de Top 2000.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 09:14:13 #193
pi_196919261
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zat in mijn stemlijstje, ja...
Weet je of ie in de voorkeuzelijst stond?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 december 2020 @ 09:18:06 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196919317
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 07:55 schreef peaceman het volgende:
Laatste dagje werken *O*
Ben je ontslagen?
  donderdag 24 december 2020 @ 09:50:16 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196919694
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:14 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Weet je of ie in de voorkeuzelijst stond?
'I Ran' stond in de voorkeuzelijst, want ik heb mijn stem daarop met afbeelding terug gemeld gekregen via de bevestigingsmail:

Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 09:51:56 #196
pi_196919710
2000 Electric Light Orchestra - Can't get it out of my head _O_
1999 Lou Reed - Sweet Jane _O_ _O_
1998 Klein Orkest - Laat mij maar alleen :?
1997 Joy Division - Atmosphere _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
1996 Rob de Nijs - Zondag ^O^
1995 Alicia Keys - Fallin' _O_
1994 Outfield - For your love _O_
1993 10CC - The wall street shuffle _O_
1992 Level 42 - Love games _O_
1991 Joe Jackson - Steppin' out _O_
  donderdag 24 december 2020 @ 09:53:25 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196919735
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 09:53:55 #198
pi_196919738
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]

'I Ran' stond in de voorkeuzelijst, want ik heb mijn stem daarop met afbeelding terug gemeld gekregen via de bevestigingsmail:

[ afbeelding ]
Radio 2 heeft deze niet??

pi_196919741
Je hebt één _O_ per ongeluk vervangen door een :?

Dit wordt wel een uurtje waarin werkelijk álle nummers te laag staan...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 09:54:51 #200
pi_196919748
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, hallo. Ik begin vast.
Wat moet ik anders. Werken? Spelletjes doen met mijn familie? In het top 4000 topic posten?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 09:56:52 #201
pi_196919772
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:54 schreef cafca het volgende:
Je hebt één _O_ per ongeluk vervangen door een :?

Dit wordt wel een uurtje waarin werkelijk álle nummers te laag staan...
Ik heb de lyrics even opgezocht. Ik ken het volgens mij echt niet. Maar de tekst..

Laat mij maar alleen ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid is soms erger met zijn twee
(Laat mij maar alleen) ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid en niemand die er zeurt

..die begrijp ik wel
  donderdag 24 december 2020 @ 09:58:45 #202
262211 hhh38
pi_196919799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Nummer 1998 niet kennen :N
  donderdag 24 december 2020 @ 09:59:41 #203
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196919816
Dat uurtje is een lekker begin zeg. Atmosphere O+
pi_196919818
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:56 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik heb de lyrics even opgezocht. Ik ken het volgens mij echt niet. Maar de tekst..

..die begrijp ik wel
"Wat ben je stil waar denk je aan?"

Was volgens mijhet eerste hitje van het Klein Orkest. Nog voor Koos Werkeloos.
pi_196919826
quote:

[..]

..die begrijp ik wel
Wat ben je stil, waar denk je aan?
  donderdag 24 december 2020 @ 10:01:18 #207
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196919837
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:00 schreef cafca het volgende:

[..]

"Wat ben je stil waar denk je aan?"

Was volgens mijhet eerste hitje van het Klein Orkest. Nog voor Koos Werkeloos.
Magistraal orgelriedeltje er in.
Vorig jaar nog de reünie tour van het Klein Orkest bijgewoond, klinkt na zo'n 40 jaar nog steeds geweldig...
pi_196919859
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:01 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Magistraal orgelriedeltje er in.
Vorig jaar nog de reünie tour van het Klein Orkest bijgewoond, klinkt na zo'n 40 jaar nog steeds geweldig...
Ja, geweldig. Ze hadden dat orgeltje weer ergens uit een kelder opgedoken. :)
  donderdag 24 december 2020 @ 10:06:09 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196919900
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:54 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ja, hallo. Ik begin vast.
Wat moet ik anders. Werken? Spelletjes doen met mijn familie? In het top 4000 topic posten?
Begin eens met het luisteren van dit verzamelalbum:

Klein Orkest - Alles

Zie nu dat er een live album is verschenen van het optreden waarbij ik aanwezig was... *O*

Harrie Jekkers & Klein Orkest - Later Is Allang Begonnen En Vroeger Komt Nog 1 Keer Terug (Live In Carré)
  donderdag 24 december 2020 @ 10:06:39 #210
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196919913
Meteen het eerste uur al stemlijstgenot (Outfield - Your Love) *O*
  donderdag 24 december 2020 @ 10:10:16 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196919954
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:02 schreef cafca het volgende:

[..]

Ja, geweldig. Ze hadden dat orgeltje weer ergens uit een kelder opgedoken. :)
Bizar dat dat zo maar gedumpt wordt.
Net als Doe Maar, dat nota bene hun eigen keyboard geluiden van weleer via de orgelman van Bløf (die in 1999 de Marlboro Flashback van Doe Maar deed) moest terughalen...
pi_196920085
JAAAAAA Het eerste uurlijstje GENOT _O_

1999 Lou Reed - Sweet Jane _O_
1998 Klein Orkest - Laat mij maar alleen
1997 Joy Division - Atmosphere _O_
1996 Rob de Nijs - Zondag ^O^ _O_
1995 Alicia Keys - Fallin'
1992 Level 42 - Love games _O_ _O_
  donderdag 24 december 2020 @ 10:42:19 #213
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196920376
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet ook veel te laag op 1932 :{
Op 't randje en erover.
pi_196920450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:42 schreef PzKpfw het volgende:
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet ook veel te laag op 1932 :{
Ook een nummer wat er binnen nu en 2 jaar uitgaat. En dan over 5 jaar weer een opleving krijgt omdat het weer in een of andere reclame gebruikt gaat worden
  donderdag 24 december 2020 @ 11:07:33 #215
Gewoon omdat het kan
pi_196920730
Gewoon twee stemplaten in het eerste uur (ELO en Joe Jackson), da's ook de eerste keer dat dat mij lukt.

Leuk dat Your Love er ook instaat, lekker cheesy jarentachtigrockplaatje :)
  donderdag 24 december 2020 @ 11:10:00 #216
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196920765
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:06 schreef Tussle266 het volgende:
om dan uiteindelijk met Billy Ocean en Julio Iglesias geconfronteerd te worden.
Liever Billy dan Oceaan!
  Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 11:10:58 #217
pi_196920773
Jullie zijn wel op tijd met die uurlijstjes
  donderdag 24 december 2020 @ 11:11:10 #218
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196920775
quote:
de tekst..

..die begrijp ik wel
Jekkers op zijn best.
Veel mannen snappen deze regels.

EDIT: zonde, net te rap voor een onvervalste 11:11:11 ...
  donderdag 24 december 2020 @ 11:11:19 #219
262211 hhh38
pi_196920779
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar iets meer dan 12 uur :D
  donderdag 24 december 2020 @ 11:12:46 #220
Gewoon omdat het kan
pi_196920798
quote:
5s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:10 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Liever Billy dan Oceaan!
Is wel een kast van een vent hoor.
pi_196920842
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna een jaar op moeten wachten
pi_196920845
The Wall Street Shuffle stond ooit nog op 120. Toch zonde dat zulke mooie platen steeds meer vergeten worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 11:17:32 #223
pi_196920887
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:15 schreef Fred_B het volgende:
The Wall Street Shuffle stond ooit nog op 120. Toch zonde dat zulke mooie platen steeds meer vergeten worden.
Dat was voor de kredietcrisis. Nu houden we niet meer van wall street.
pi_196920899
quote:
5s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:10 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Liever Billy dan Oceaan!
Deze van Frank in de lijst zou het ultieme Ocean genot zijn wmb
The script for tears
pi_196921235
quote:
10cc is bovengemiddeld veel in de vergetelheid geraakt
  donderdag 24 december 2020 @ 11:49:58 #226
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196921459
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:39 schreef ReibRekkel het volgende:

[..]

Ja idd. Zonde. Art for arts sake is toch wel O+
  donderdag 24 december 2020 @ 11:52:56 #227
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196921491
quote:
eens! ;( Daarom luister ik juist graag de T2000 Die alledaagse nummers van nu tot 10 jaar geleden hoor je vaak genoeg :{

Nu Innuendo op R10 in de T4k. Toch jammer dat ik daar niet op gestemd heb :o Compleet vergeten :@
  donderdag 24 december 2020 @ 12:00:09 #228
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196921617
quote:
Naarmate de jaren vorderen wordt die 10cc ook steeds minder.
  donderdag 24 december 2020 @ 12:03:12 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196921665
quote:

[..]

Integendeel, ik zou 10cc afgelopen jaar hebben bezocht in het Concertgebouw, daarna in januari 2021 en nu tot nader order weer uitgesteld.
Ben er dus steeds mee bezig, het houdt niet op... :P
  donderdag 24 december 2020 @ 12:04:34 #230
Gewoon omdat het kan
pi_196921683
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja idd. Zonde. Art for arts sake is toch wel O+
Da's een fijn nummertje ja! Mijn favoriet is Blackmail :)
  donderdag 24 december 2020 @ 12:28:45 #231
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196922110
Volgend jaar op Chris Rea - Josephine stemmen, want dat gaat ook de verkeerde kant op.
  donderdag 24 december 2020 @ 12:29:40 #232
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196922129
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:00 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Naarmate de jaren vorderen wordt die 10cc ook steeds minder.
Ervaring?
  donderdag 24 december 2020 @ 12:31:21 #233
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196922170
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ervaring?
Ik meldde dit ... op verzoek van een vriend O-)
  donderdag 24 december 2020 @ 12:35:19 #234
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196922240
quote:
5s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:31 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Ik meldde dit ... op verzoek van een vriend O-)
En die vriend kan dit zelf niet melden, pff. De ballen niet voor zeker, dan snap ik wel dat het achteruit gaat.

:+
  donderdag 24 december 2020 @ 12:37:32 #235
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196922284
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

En die vriend kan dit zelf niet melden, pff. De ballen niet voor zeker, dan snap ik wel dat het achteruit gaat.

:+
_O-
  donderdag 24 december 2020 @ 12:55:58 #236
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_196922549
IK BEN ER _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 24 december 2020 @ 12:56:29 #237
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196922558
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER _O_
:W
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 12:56:59 #238
pi_196922566
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER _O_
We. Kunnen. LOS!!!
  donderdag 24 december 2020 @ 12:59:05 #239
328189 ArnieAlberts
pi_196922593
Ik wist even niet meer wanneer de Top 2000 dit jaar begon, dus ik ben maar alvast komen kijken :') Ben nog nooit zo vroeg geweest :')

Heb de afgelopen dagen de eerste uren van de Top 2000 editie 1999 teruggeluisterd. Hard gelachen toen nummer 1943 niet goed wilde afspelen "omdat het cd'tje niet goed opgepoetst kon worden" _O- Maar ook zo heerlijk veel écht oud werk in die eerste editie, love it :D
  donderdag 24 december 2020 @ 13:18:57 #240
Gewoon omdat het kan
pi_196922866
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wist even niet meer wanneer de Top 2000 dit jaar begon, dus ik ben maar alvast komen kijken :') Ben nog nooit zo vroeg geweest :')

Heb de afgelopen dagen de eerste uren van de Top 2000 editie 1999 teruggeluisterd. Hard gelachen toen nummer 1943 niet goed wilde afspelen "omdat het cd'tje niet goed opgepoetst kon worden" _O- Maar ook zo heerlijk veel écht oud werk in die eerste editie, love it :D
Waar kun je dat terugluisteren? Op de Radio 2 site kun je minimaal terug tot 2017 :/
  donderdag 24 december 2020 @ 13:21:00 #241
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 24 december 2020 @ 13:23:18 #242
328189 ArnieAlberts
pi_196922942
quote:
Ja dat is de playlist. Ik heb de originele uitzendingen :D
  donderdag 24 december 2020 @ 13:24:11 #243
328189 ArnieAlberts
pi_196922954
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]

Waar kun je dat terugluisteren? Op de Radio 2 site kun je minimaal terug tot 2017 :/
Ja ik heb via via een collectie in handen gekregen met de gehele radio-uitzending van uur tot uur :@
  FOK!fotograaf donderdag 24 december 2020 @ 13:27:30 #244
842 Zorro
Z
pi_196923009
Ik ben de Top4000 maar aan het luisteren als oefening. Kijk ik even de lisjt door en de schrik slaat me om het hart. Ook hier staat Disturbed hoger dan Simon & Garfunkel :(
  donderdag 24 december 2020 @ 13:29:39 #245
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196923038
Nederland is een smakeloos land, of zoiets
pi_196923041
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:27 schreef Zorro het volgende:
Ik ben de Top4000 maar aan het luisteren als oefening. Kijk ik even de lisjt door en de schrik slaat me om het hart. Ook hier staat Disturbed hoger dan Simon & Garfunkel :(
Zoals 't hoort dus
Niets kan tippen aan die fijne stem van de zanger van Disturbed in dat nummer
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 24 december 2020 @ 13:29:50 #247
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196923045
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ah, dat was nog met oma uit Schubbekutteveen aan de telefoon die aangaf waarom ze een crush had op Don van de Everly Brothers...

Leuk als hebbedingetje, maar dat luister je nooit in z'n geheel terug.
  FOK!fotograaf donderdag 24 december 2020 @ 13:30:18 #248
842 Zorro
Z
pi_196923056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Zoals 't hoort dus
Niets kan tippen aan die fijne stem van de zanger van Disturbed in dat nummer
Ja zeg, we zijn nog niet eens begonnen en jij bent nu al af.
pi_196923070
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:30 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ja zeg, we zijn nog niet eens begonnen en jij bent nu al af.
Ik zal beter mn best doen in 't vervolg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 24 december 2020 @ 13:33:34 #250
328189 ArnieAlberts
pi_196923103
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Leuk als hebbedingetje, maar dat luister je nooit in z'n geheel terug.
Uitdaging aangenomen. :+

Nee maar zonder gekheid; er werd (in ieder geval de eerste nacht) niet gebeld. Er kwamen wel mailtjes binnen (op top2000@omroep.nl, toen nog) en zelfs faxen :D, en Radio 2 werd voor de gelegenheid omgedoopt tot 'Radio 2...duizend!' oftewel Radio 2000 :') De wijze waarop dit aan elkaar werd gepraat was nog echt lekkere radio. Valt me heel erg mee.
  FOK!fotograaf donderdag 24 december 2020 @ 13:35:05 #251
842 Zorro
Z
pi_196923126
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik zal beter mn best doen in 't vervolg
Dat is beter. En laat ik het niet meer horen!
pi_196923165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Nee maar zonder gekheid; er werd (in ieder geval de eerste nacht) niet gebeld. Er kwamen wel mailtjes binnen (op top2000@omroep.nl, toen nog) en zelfs faxen :D, en Radio 2 werd voor de gelegenheid omgedoopt tot 'Radio 2...duizend!' oftewel Radio 2000 :') De wijze waarop dit aan elkaar werd gepraat was nog echt lekkere radio. Valt me heel erg mee.
Is het een idee dat je de eerste twee uur ofzo bij MadMaster laat belanden en dat die dat dan op een nader te bepalen tijdstip op Radio49 kan uitzenden zodat we het met z’n allen samen kunnen beluisteren?
Het lijkt me namelijk echt leuk om dat met z’n allen tegelijk te luisteren en er over te kletsen O+
  donderdag 24 december 2020 @ 13:37:41 #253
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196923174
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:27 schreef Zorro het volgende:
Ook hier staat Disturbed hoger dan Simon & Garfunkel
Terecht dat dat je stoort.
  donderdag 24 december 2020 @ 13:38:37 #254
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196923184
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het een idee dat je de eerste twee uur ofzo bij MadMaster laat belanden en dat die dat dan op een nader te bepalen tijdstip op Radio49 kan uitzenden zodat we het met z’n allen samen kunnen beluisteren?
Uitstekend idee!
pi_196923187
Daar zul je Simon&Garfunkel hebben op radio10
  donderdag 24 december 2020 @ 13:43:47 #256
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196923268
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik heb die eerste versie live beluisterd (voor zover ik niet sliep o.i.d.), zoals alle versies, en ik kan me die verschillende interacties met het publiek nog wel herinneren.

Het Top2000 café was er nog (lang) niet en dat voegt m.i. ook niet echt iets toe. Integendeel...
Ik ben daarom wel benieuwd hoe de uitzendingen dit jaar zullen zijn, zonder de pseudo leuke interactie met de gasten in het café...
  donderdag 24 december 2020 @ 13:44:33 #257
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_196923278
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Het lijkt me namelijk echt leuk om dat met z’n allen tegelijk te luisteren en er over te kletsen O+
Ik wil dat wel verzorgen als Arnie daarin mee wil/kan gaan...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 14:01:37 #258
pi_196923545
quote:
5s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:37 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Terecht dat dat je stoort.
@houdjemond
  donderdag 24 december 2020 @ 14:16:13 #259
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_196923796
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* vakantie *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 december 2020 @ 14:26:25 #260
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196923997
Bart zit met z'n mixje om 0u helemaal in de Ziggo Dome. Hype.
pi_196924086
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Kan ie daar niet de rest van het jaar blijven? En dan de stroom afknijpen
  donderdag 24 december 2020 @ 14:36:57 #262
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196924204
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Kan ie daar niet de rest van het jaar blijven? En dan de stroom afknijpen
Volgens mij is het al opgenomen en zit 'ie er vanavond niet.
Dus we zijn te laat.
pi_196924277
Het begint toch wel een beetje te kriebelen bij mij. Ook fijn dat ik voor mijn doen niet meer vroeg hoef op te staan om het begin te horen :s)
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2020 @ 14:46:33 #264
pi_196924362
quote:
Bart... drie weken bezig om zo’n mix in elkaar te flansen, niemand geeft een neuk en iedereen wil gewoon ELO horen
  donderdag 24 december 2020 @ 14:50:25 #265
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196924443
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Er is ook ooit een verzamelcd van uitgekomen (probeer maar op Marktplaats):

https://www.musicmeter.nl/album/299262

Ik heb hem zelf ook.
pi_196924647
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:46 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Bart... drie weken bezig om zo’n mix in elkaar te flansen, niemand geeft een neuk en iedereen wil gewoon ELO horen
Alles wat Bart doet kan me geen reet schelen.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  donderdag 24 december 2020 @ 15:18:19 #267
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_196924987
Nog maar 9 uurtjes, zin in :D
pi_196925092
Nog lekker aan t snobben. Ga die lijst wel missen komende week. Jammerlijke planning elk jaar weer
  donderdag 24 december 2020 @ 15:27:47 #269
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196925220
quote:
Wat voor mix?
  donderdag 24 december 2020 @ 15:28:15 #270
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196925234
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:27 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Wat voor mix?
Hallo, is dit je 1e editie ofzo?
  donderdag 24 december 2020 @ 15:30:42 #271
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196925283
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Hallo, is dit je 1e editie ofzo?
Ik heb hier al eerder verteld dat ik nooit naar het begin van de Top2000 heb geluisterd omdat het op een onchristelijk tijdstip van 8 uur was. :D
  donderdag 24 december 2020 @ 15:31:33 #272
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196925304
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:30 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik heb hier al eerder verteld dat ik nooit naar het begin van de Top2000 heb geluisterd omdat het op een onchristelijk tijdstip van 8 uur was. :D
Dan heb je net gegoogled of je vroeg naar de bekende weg ;)
  donderdag 24 december 2020 @ 15:34:14 #273
262211 hhh38
pi_196925364
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:41 schreef MTheBassman het volgende:
Het begint toch wel een beetje te kriebelen bij mij. Ook fijn dat ik voor mijn doen niet meer vroeg hoef op te staan om het begin te horen :s)
Ik heb zelfs nog nooit het begin gehoord :D
  donderdag 24 december 2020 @ 15:34:51 #274
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196925384
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Dan heb je net gegoogled of je vroeg naar de bekende weg ;)
Nee?

Pino heeft het over een mix om 0 uur en een ander over dat mensen ELO willen horen, waarvan ik weet dat die op 2000 staat. Dus ging ik ervan uit dat het om een mix bij de opening gaat.
  Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 15:35:26 #275
pi_196925403
Ik ga vannacht het begin niet meemaken. Hoorde dat het urste uur zozo was en die kut mix hoeft helemaal niet.
Dan liever vroeg tukken en morgenochtend op tijd beginnen

Ik tref jullie allen morgenochtend.
  donderdag 24 december 2020 @ 15:36:49 #276
262211 hhh38
pi_196925427
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vannacht het begin niet meemaken. Hoorde dat het urste uur zozo was en die kut mix hoeft helemaal niet.
Dan liever vroeg tukken en morgenochtend op tijd beginnen

Ik tref jullie allen morgenochtend.
Ben je snel voorbij die uurlijstjes gescrolled? Het eerste uur is goed hoor!
  donderdag 24 december 2020 @ 15:37:32 #277
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196925443
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:34 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nee?

Pino heeft het over een mix om 0 uur en een ander over dat mensen ELO willen horen, waarvan ik weet dat die op 2000 staat. Dus ging ik ervan uit dat het om een mix bij de opening gaat.
OK. Ge zijt een pienter menneke.
  donderdag 24 december 2020 @ 15:38:33 #278
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196925458
Het 1e uur is zeker goed, en ik wil Jeroen wel zien debuteren.
  donderdag 24 december 2020 @ 15:39:13 #279
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196925471
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

OK. Ge zijt een pienter menneke.
Maarja, 0 uur komt me dus veel beter uit als begintijd. :7
  donderdag 24 december 2020 @ 15:39:38 #280
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196925480
Lijst in PDF gedownload. Kom maar op.
  Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 15:41:55 #281
pi_196925518
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ben je snel voorbij die uurlijstjes gescrolled? Het eerste uur is goed hoor!
De wederhelft zei dat ik beter vroeg op kon staan en daar vertrouwde ik op. De 4 nummers die ik nu weet bevestigen dat.
  donderdag 24 december 2020 @ 15:44:48 #282
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196925573
Ik had sinds ie bekend is nog niet veel aandacht besteed aan de lijst, maar sta nu toch wel te kijken van sommige stijgers en binnenkomers van rond nummertje 100
  donderdag 24 december 2020 @ 15:48:15 #283
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196925653
Morgenmiddag even na vieren is 10% van de lijst alweer geweest.
  Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 15:55:20 #284
pi_196925809
Da
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenmiddag even na vieren is 10% van de lijst alweer geweest.
dat gaat nu nog rapper ja
  donderdag 24 december 2020 @ 15:55:21 #285
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196925810
Tevens, die voormalig laatste dag klassiekers Load Out/Worn Down Piano in de 300 en Like a Hurricane en Halo of Flies zelfs in de 600. Poehee.
pi_196925918
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Lijst in PDF gedownload. Kom maar op.
Ga je 't afstrepen? :D
  donderdag 24 december 2020 @ 16:01:58 #287
22565 asco
Los in deze tent
pi_196925934
ZO, eindelijk vakantie. _O_

En nu bier. *O*
  donderdag 24 december 2020 @ 16:02:26 #288
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_196925946
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Ga je 't afstrepen? :D
Na elk nummer een shotje drank.
pi_196926013
quote:
11s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tevens, die voormalig laatste dag klassiekers Load Out/Worn Down Piano in de 300 en Like a Hurricane en Halo of Flies zelfs in de 600. Poehee.
:o

Ja, we moeten iets overhebben om pareltjes van eigen bodem een kans te geven he? -O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 16:05:52 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196926020
Heb de afgelopen dagen echt niks van Top 2000 gevolgd. Is er nu al iets duidelijk over of er iets gedaan gaat worden met zoom of iets dergelijks?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 16:07:31 #291
416575 crew  Evenstar
pi_196926042
Oh, zie het al! Op de site staat al een linkje naar Zoom :D
  donderdag 24 december 2020 @ 16:10:15 #292
Gewoon omdat het kan
pi_196926074
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:05 schreef cafca het volgende:

[..]

:o

Ja, we moeten iets overhebben om pareltjes van eigen bodem een kans te geven he? -O-
Pareltjes zoals Maan, Tino Martin en Hoe Het Danst -O-

Daar is Sylvia van Focus voor gesneuveld ffs :(
  donderdag 24 december 2020 @ 16:10:37 #293
Gewoon omdat het kan
pi_196926080
Jezus, ik klink als een boomer :o
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 16:11:19 #294
416575 crew  Evenstar
pi_196926091
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]

Pareltjes zoals Maan, Tino Martin en Hoe Het Danst -O-

Daar is Sylvia van Focus voor gesneuveld ffs :(
Nederland is een ....

Nou ja, je weet het wel.
  donderdag 24 december 2020 @ 16:11:27 #295
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_196926096
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:07 schreef Evenstar het volgende:
Oh, zie het al! Op de site staat al een linkje naar Zoom :D
Op zich had ik Fat Larry's Band dit jaar ook wel in de lijst verwacht.
  donderdag 24 december 2020 @ 16:14:17 #296
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 24 december 2020 @ 16:21:53 #297
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196926263
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:05 schreef cafca het volgende:
Hopelijk legde JIJ een pareltje van een bodem:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:01 schreef asco het volgende:
ZO, eindelijk vakantie. _O_

En nu bier. *O*
  donderdag 24 december 2020 @ 16:22:18 #298
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196926271
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Op zich had ik Fat Larry's Band dit jaar ook wel in de lijst verwacht.
_O-
pi_196926624
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik heb zelfs nog nooit het begin gehoord :D
Ik ook niet en vermoed dat dat vandaag niet anders zal zijn
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 16:55:24 #300
416575 crew  Evenstar
pi_196926745
Heb begin altijd gemist, eerste keer dat ik het mee ga maken volgens mij