Morgen nacht gaat hem niet worden. Dan gaan we bieren via zoom, hoe kansloosquote:Op woensdag 23 december 2020 19:57 schreef asco het volgende:
[..]
En dan al meteen nachtje doorhalen.
Of niet.
Ik vind het maar moeilijk wel/niet wakker blijven en zo ja, tot hoe laat.
Kijken of de alcohol het kan beslissen morgenavond.
Echt een opvallende afwezige ja. Intro is alleen al vrij legendarisch met de opkomende synths en het meeuwengeluid (hi mijn Wake up Light wekkergeluidquote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Opvallende plaat hoog in de Top 4000: A flock of seagulls - I ran.
Deze band heeft nooit in de top 2000 gestaan, volgens mij is het genre best populair bij stemmers op de lijst.
In mijn top 2000 staat ie wel, maar dat is dan ook een superieure lijst met alleen maar topnummers (en Cryin at the Discotheque)quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Deze band heeft nooit in de top 2000 gestaan, volgens mij is het genre best populair bij stemmers op de lijst.
Alcatraz, maar dan toch hopelijk ook wel het origineel van Sheila and B. Devotion? 😌quote:Op donderdag 24 december 2020 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn top 2000 staat ie wel, maar dat is dan ook een superieure lijst met alleen maar topnummers (en Cryin at the Discotheque)
Zat in mijn stemlijstje, ja...quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Spacer staat dit jaar voor het eerst erin (wel lager, die Zweedse nichten zijn jeugdsentiment)quote:Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alcatraz, maar dan toch hopelijk ook wel het origineel van Sheila and B. Devotion? 😌
Oh verrek, die mag best in de lijst inderdaad. Al helemaal als je ziet dat Cure (lijkt me redelijk vergelijkbaar) best hoog staat.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Het is idd raar dat-ie niet in de Top 2000 staat, wel een klassiekertje. Ook The More You Live The More You Love hoorde je vroeger ook regelmatig op Radio 2.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Weet je of ie in de voorkeuzelijst stond?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat in mijn stemlijstje, ja...
'I Ran' stond in de voorkeuzelijst, want ik heb mijn stem daarop met afbeelding terug gemeld gekregen via de bevestigingsmail:quote:Op donderdag 24 december 2020 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weet je of ie in de voorkeuzelijst stond?
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
2000 Electric Light Orchestra - Can't get it out of my head![]()
1999 Lou Reed - Sweet Jane![]()
![]()
1998 Klein Orkest - Laat mij maar alleen![]()
1997 Joy Division - Atmosphere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1996 Rob de Nijs - Zondag![]()
1995 Alicia Keys - Fallin'![]()
1994 Outfield - For your love![]()
1993 10CC - The wall street shuffle![]()
1992 Level 42 - Love games![]()
1991 Joe Jackson - Steppin' out
Radio 2 heeft deze niet??quote:Op donderdag 24 december 2020 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'I Ran' stond in de voorkeuzelijst, want ik heb mijn stem daarop met afbeelding terug gemeld gekregen via de bevestigingsmail:
[ afbeelding ]
Ja, hallo. Ik begin vast.quote:
Ik heb de lyrics even opgezocht. Ik ken het volgens mij echt niet. Maar de tekst..quote:Op donderdag 24 december 2020 09:54 schreef cafca het volgende:
Je hebt éénper ongeluk vervangen door een
Dit wordt wel een uurtje waarin werkelijk álle nummers te laag staan...
Nummer 1998 niet kennenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
2000 Electric Light Orchestra - Can't get it out of my head![]()
1999 Lou Reed - Sweet Jane![]()
![]()
1998 Klein Orkest - Laat mij maar alleen![]()
1997 Joy Division - Atmosphere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1996 Rob de Nijs - Zondag![]()
1995 Alicia Keys - Fallin'![]()
1994 Outfield - For your love![]()
1993 10CC - The wall street shuffle![]()
1992 Level 42 - Love games![]()
1991 Joe Jackson - Steppin' out
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Radio 2 heeft deze niet??
[ afbeelding ]
"Wat ben je stil waar denk je aan?"quote:Op donderdag 24 december 2020 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de lyrics even opgezocht. Ik ken het volgens mij echt niet. Maar de tekst..
Laat mij maar alleen ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid is soms erger met zijn twee
(Laat mij maar alleen) ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid en niemand die er zeurt
..die begrijp ik wel
Wat ben je stil, waar denk je aan?quote:Op donderdag 24 december 2020 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de lyrics even opgezocht. Ik ken het volgens mij echt niet. Maar de tekst..
Laat mij maar alleen ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid is soms erger met zijn twee
(Laat mij maar alleen) ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid en niemand die er zeurt
..die begrijp ik wel
Magistraal orgelriedeltje er in.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:00 schreef cafca het volgende:
[..]
"Wat ben je stil waar denk je aan?"
Was volgens mijhet eerste hitje van het Klein Orkest. Nog voor Koos Werkeloos.
Ja, geweldig. Ze hadden dat orgeltje weer ergens uit een kelder opgedoken.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Magistraal orgelriedeltje er in.
Vorig jaar nog de reünie tour van het Klein Orkest bijgewoond, klinkt na zo'n 40 jaar nog steeds geweldig...
Begin eens met het luisteren van dit verzamelalbum:quote:Op donderdag 24 december 2020 09:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik begin vast.
Wat moet ik anders. Werken? Spelletjes doen met mijn familie? In het top 4000 topic posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |