Vergeet deze niet!quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En straks gaat het rammend hard met de topics. Dan schrijf je even een mail en zijn er drie topics vol
En de Mie-grapjes zijn altijd een hoogtepunt. Of de Wok-grapjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk/luister normaal altijd wel SR maar dit jaar helemaal nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo is het! Bovendien hebben veel mensen tijdens de top 2000 vakantie, en nu nog niet.
En is er voor de top4000 concurrentie van de snob2000 (okee, die is ook tijdens de top 2000, maar toch..) en SR (luister daar nog iemand naar?)
Vond het leuk toen het nog in het glazenhuis was. Toen ze over gingen op een ander concept vond ik het niet meer zoveel aan eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SR heb ik echt nooit enige binding mee gevoeld
Het concept wat ze nu hebben lijkt daar wel weer veel meer op (alleen natuurlijk geen publiek bij de brievenbus want dat gaat niet)quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het leuk toen het nog in het glazenhuis was. Toen ze over gingen op een ander concept vond ik het niet meer zoveel aan eerlijk gezegd
En geen gasten of wel?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het concept wat ze nu hebben lijkt daar wel weer veel meer op (alleen natuurlijk geen publiek bij de brievenbus want dat gaat niet)
Geen slaapgasten ofzo ne, maar er komen wel af en toe muzikanten in de hangar/bij de hangar optreden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En geen gasten of wel?
Ik heb dit jaar echt nog 0,0 % van gehoord of gezien
Oke, dat hebben ze dan weer gewonnen, dan weten ze dat ze met dat andere niet door moeten gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen slaapgasten ofzo ne, maar er komen wel af en toe muzikanten in de hangar/bij de hangar optreden.
Maar de hele setting zorgt gewoon voor veel interessantere radio dan de afgelopen twee jaar.
Mensen hebben nog steeds het beeld dat 3FM veel urban draait. Daar gaat het al mis - die zender heeft zijn eigen profiel gesloopt en heeft nu pas weer iets neergezet waarvan ik het lógisch vind dat ze daarvoor zouden moeten staan. Maar iedereen is weg.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:56 schreef PippenScottie het volgende:
Glazen huis keek ik vroeger altijd wel.
Het hoorde er een beetje bij, eerst glazen huis, dan top 2000. Geen Pippies, vaak vakantie, zeeën van tijd, je moet wat.
Ik zou nu echt niet weten wanneer ik voor het laatst 3FM op heb gezet. Ik denk dat die gast met dat lange haar nog dj is daar, maar verder zou ik het echt niet weten. Volgens mij proberen ze een doelgroep aan te spreken die ge-spotified is en echt niet meer terugkeert naar radio.
Als je denkt dat we overdrijven qua hoe druk het wordt.. het is erger dan je denkt. True story.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, heb het nog niet eerder gezien, maar ik zal er eens kijken wat het wordt.
Dank je.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je denkt dat we overdrijven qua hoe druk het wordt.. het is erger dan je denkt. True story.
Maar leuk dat je erbij bent!
Dat kan ik geweest zijnquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:56 schreef asco het volgende:
SR keek ik toen Zombie Nation hot was. Weet niet meer waarom want die plaat was al ouder. Denk dat bet editie Enschede was.
Zal nooit vergeten die keer om 04.15 uur in de stromende regen en het kleine groepje wat er nog was ging helemaal los op dat nummer.
En ik ram naar de klote door de woonkamer heen. Was prachtig. 🍺😎👍
Als je midden in de nacht aanwezig bent dan heb je nog kans dat je een uitgebreide post kunt typen en dat je die nog kunt plaatsen voordat het topic vol is, maar op sommige momenten is zelfs bijlezen niet te doen. En alles er tussenin. Oh en we vinden Ringo echt geen slechte drummer hoor, het is gewoon een running gag gewordenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
Je maakt mij echt nieuwsgierig, maar ik ga het zien.
Ik vind Ringo wel echt een matige drummer hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als je midden in de nacht aanwezig bent dan heb je nog kans dat je een uitgebreide post kunt typen en dat je die nog kunt plaatsen voordat het topic vol is, maar op sommige momenten is zelfs bijlezen niet te doen. En alles er tussenin. Oh en we vinden Ringo echt geen slechte drummer hoor, het is gewoon een running gag geworden
Midden in de nacht ben ik hier hopelijk nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als je midden in de nacht aanwezig bent dan heb je nog kans dat je een uitgebreide post kunt typen en dat je die nog kunt plaatsen voordat het topic vol is, maar op sommige momenten is zelfs bijlezen niet te doen. En alles er tussenin. Oh en we vinden Ringo echt geen slechte drummer hoor, het is gewoon een running gag geworden
Genieten en Top 4000, gaat dat samen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Midden in de nacht ben ik hier hopelijk niet
Ben wel een vroege vogel,
Ik ga het allemaal meemaken
Voorlopig geniet ik nog even van de top 4000
qua lijst is ie prima te doen hoor, hoop vergeten en al jaren verdwenen top 2000 materiaal ookquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Genieten en Top 4000, gaat dat samen?
Vanaf waar we nu zijn is de overlap in nummers praktisch 1.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar nu pakken ze toch leuk uit met een volledige American Pie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ik voel me altijd even verplicht om op Rednex en Twenty-4-Seven te wijzen...
Heul goed, je moet het eens proberenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stayin' Alive ben ik het wel mee eens ja, ik pas mijn suggestie aan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaren 60: California Dreamin'
Jaren 70: Stayin' Alive
Jaren 80: Sunday Bloody Sunday
Jaren 90: Smells Like Teen Spirit
Jaren 00: L'Amour Toujours
Jaren 10: Levels/Uptown Funk
Het is ook niet erg om het te horen. Het is alleen zo dat er altijd alleen maar naar wat verdwaalde klassiekers wordt gewezen, die ook nog 3 stemmen hebben gekregen. Alsof de MOL4000 de totaallijst is van 22 jaar Top 2000, en dat is gewoon niet zo. Er staan ook gewoon hele middelmatige radioplaatjes heel hoog in die lijst. Dus dat mag ik dan graag nog even aangeven.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar nu pakken ze toch leuk uit met een volledige American Pie.
En eerlijk, ik vind het niet erg om Rednex af en toe eens te horen
Pure hersenspoelingquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu! De laatste kans om Soldaat van Oranje te zien!!!
Ja, toen ik in 2013 (of 2012) regelmatig met de bus reisde hingen die laatste kans-posters er al.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu! De laatste kans om Soldaat van Oranje te zien!!!
En de corona-reeks dan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is na ESF over het algemeen het drukste topic van het jaar.
Dit jaar dus het drukste van het jaar.
Toen mevrouw Pippen zwanger was van de oudste Pippie zijn we geweest. Ik had het gevoel dat het één van de laatste kansen zou zijn om de musical te zien (omdat hij niet lang meer zou draaien én omdat we slaaptekort en poepoverschot verwachtten)quote:
Tuurlijk. Daar staan al die nummers in die uit de top 2000 verdwenen zijn....quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Happyyyyyy.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:12 schreef kipknots het volgende:
Anthem van de 00's is Seven Nation Army of I got a feeling ().
Van het afgelopen decennium vind ik het echt heel moeilijk om een nummer aan te wijzen.
Hahaha, cool!quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan ik geweest zijn
Ik ben toen een dag met vrienden vanuit Brabant helemaal naar Enschede gegaan en daar de hele nacht gebleven omdat de laatste trein al om 22.30u ging. Dat was richting het eind wel afzien omdat het toen ook gewoon nog koud was in de winter, maar ook een hele leuke herinnering.
Ik heb vakantie!quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:54 schreef peaceman het volgende:
Nog twee dagen werken... ben er al zat van eigenlijk
Ik mag nog twee dagen. Op zich vind ik dat helemaal niet zo erg, maar de afgelopen weken waren zo belachelijk druk dat de puf er een beetje (veel) uit is.quote:
Damnquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:56 schreef asco het volgende:
[..]
Hahaha, cool!![]()
Dit was het topic op dat moment in 2012.
Kijk hoe hard dat nog ging om half 5 in de nacht.![]()
SER / [SR @ 3FM #3845] Ilse is de definitie van leuk !
Nou, doe maar rustig aan die laatste 2 dagen. Stel je voor dat je afgepeigerd aan de Top 2000 moet beginnen.... Dat gaat nooit meer goedkomen!quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik mag nog twee dagen. Op zich vind ik dat helemaal niet zo erg, maar de afgelopen weken waren zo belachelijk druk dat de puf er een beetje (veel) uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |