Heb je toch nog een keer gelijk vandaagquote:Op maandag 24 december 2012 04:25 schreef 2cv het volgende:
MEDEDELING:
Ik heb een vermoeden wie mij PM't, maar ze lijken niet door te komen.
friesland ookquote:Op maandag 24 december 2012 04:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, al lukt het in Drenthe ook heel goed
Mooi, ik ben er toch al volledig klaar mee.quote:Op maandag 24 december 2012 04:28 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Heb je toch nog een keer gelijk vandaag
Dat geloof ikquote:
Normaal ook niet mijn ding, maar het klinkt nu wel tofquote:Op maandag 24 december 2012 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
Niet mijn ding....dus ik laat jullie maar genieten
Waarschijnlijk in 2014 wel in die buurt.quote:Op maandag 24 december 2012 04:29 schreef VacaLoca het volgende:
Wanneer doen ze eens Nijmegen aan met SR
lolquote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef BBQSausage het volgende:
Met z'n allen!
HiDi HiDi HiDi HiDi Ho, HiDi Ho, HiDi Ho Ho Ho
Jup, ik.quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een controversiële vraag stellen. Zijn er meer mensen die vinden dat Serious Request eens aan stoppen moet denken?
Ik zelf zou het geheel niet erg vinden als er na de tiende editie, volgend jaar, een (voorlopig) einde komt aan het evenement.
(Het idee heb ik overigens van de belgen, die er vorig jaar mee stopten)
Waarom stoppen als er elk jaar veel meer binnenkomt en het heel erg veel wordt bekeken en de pleinen vol staan?quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een controversiële vraag stellen. Zijn er meer mensen die vinden dat Serious Request eens aan stoppen moet denken?
Ik zelf zou het geheel niet erg vinden als er na de tiende editie, volgend jaar, een (voorlopig) einde komt aan het evenement.
quote:Op maandag 24 december 2012 04:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mooi, ik ben er toch al volledig klaar mee.
Men zou het over een andere boeg kunnen gooien en bijvoorbeeld Nederlanders met een laag inkomen een fijne kerst bezorgen imho. Sta niet helemaal achter hetgeen waar ze nu geld voor ophalen.quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Stoppen niet, vernieuwing wel.quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Klopt, is ook de bedoeling. Uitwringen, uitmelken, uitschudden, leegpersen, enzovoorts.quote:Op maandag 24 december 2012 04:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup, ik.
Het wordt ontzettend uitgemolken tot de laatste centen.
Zo controversieel is 't nou ook weer nietquote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Eh ... Juistquote:Op maandag 24 december 2012 04:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Die aanklacht bewaar ik wel voor wanneer de Van Dale haar naam zet bij 'leuk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)'
Als feestje vind ik het leuk... de schijnheiligheid ervan echter niet.quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Die stopt Ilse er inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |