Jaja... Vuurwerk dus zo...twitter:Dream_Fireworks twitterde op maandag 24-12-2012 om 02:16:29Dream FIREWORKS komt zo naar de oude markt in Enschede en gaan sterretjes uit delen #sr12 reageer retweet
Van jou ?quote:
Sfeerverhogend.quote:Op maandag 24 december 2012 04:17 schreef De_Nater het volgende:
Wat is dat toeterliedje verdomd leuk
Of dat waren de sterretjes van eerder op de avondquote:Op maandag 24 december 2012 04:17 schreef Qunix het volgende:
Jaja... Vuurwerk dus zo...twitter:Dream_Fireworks twitterde op maandag 24-12-2012 om 02:16:29Dream FIREWORKS komt zo naar de oude markt in Enschede en gaan sterretjes uit delen #sr12 reageer retweet
Eerste keer dat Veenstra het nummer hoorde:quote:Op maandag 24 december 2012 04:17 schreef De_Nater het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 00:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ze is al zo'n 10 jaar mijn favo BNer, maar desondanks zie ik dr maar 1/2x per jaar op TV.. meestal de reden dat ik SR aanzet, zoals nu
Haar muziek is ook niet mijn smaak, maar ze heeft wel een dijk van een stem.
Maar boven alles is ze de definitie van leuk.
Stuivenzandtquote:
Zal ik voor de gelegenheid de royalties maar aan Serious Request doneren ?quote:
Gaat je wel kosten.quote:Op maandag 24 december 2012 04:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zal ik voor de gelegenheid de royalties maar aan Serious Request doneren ?
Tientje lijkt me wel acceptabel. Wil je meer ? Sue me !quote:
Die aanklacht bewaar ik wel voor wanneer de Van Dale haar naam zet bij 'leuk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)'quote:Op maandag 24 december 2012 04:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tientje lijkt me wel acceptabel. Wil je meer ? Sue me !
Vrachtwagens vol!quote:Op maandag 24 december 2012 04:22 schreef asco het volgende:
Hoe regelen ze dat eigenlijk met het geld? Rijden er geldtransporten af en aan of wat?
Nee hoor er is grote telkamer.quote:Op maandag 24 december 2012 04:22 schreef asco het volgende:
Hoe regelen ze dat eigenlijk met het geld? Rijden er geldtransporten af en aan of wat?
Der alte Dessauerquote:Op maandag 24 december 2012 04:17 schreef De_Nater het volgende:
Jammer van dat ringetje.quote:
ik denk dat ik toch maar naar het oosten moet verhuizenquote:
quote:
Heb je toch nog een keer gelijk vandaagquote:Op maandag 24 december 2012 04:25 schreef 2cv het volgende:
MEDEDELING:
Ik heb een vermoeden wie mij PM't, maar ze lijken niet door te komen.
friesland ookquote:Op maandag 24 december 2012 04:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, al lukt het in Drenthe ook heel goed
Mooi, ik ben er toch al volledig klaar mee.quote:Op maandag 24 december 2012 04:28 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Heb je toch nog een keer gelijk vandaag
Dat geloof ikquote:
Normaal ook niet mijn ding, maar het klinkt nu wel tofquote:Op maandag 24 december 2012 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
Niet mijn ding....dus ik laat jullie maar genieten
Waarschijnlijk in 2014 wel in die buurt.quote:Op maandag 24 december 2012 04:29 schreef VacaLoca het volgende:
Wanneer doen ze eens Nijmegen aan met SR
lolquote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef BBQSausage het volgende:
Met z'n allen!
HiDi HiDi HiDi HiDi Ho, HiDi Ho, HiDi Ho Ho Ho
Jup, ik.quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een controversiële vraag stellen. Zijn er meer mensen die vinden dat Serious Request eens aan stoppen moet denken?
Ik zelf zou het geheel niet erg vinden als er na de tiende editie, volgend jaar, een (voorlopig) einde komt aan het evenement.
(Het idee heb ik overigens van de belgen, die er vorig jaar mee stopten)
Waarom stoppen als er elk jaar veel meer binnenkomt en het heel erg veel wordt bekeken en de pleinen vol staan?quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een controversiële vraag stellen. Zijn er meer mensen die vinden dat Serious Request eens aan stoppen moet denken?
Ik zelf zou het geheel niet erg vinden als er na de tiende editie, volgend jaar, een (voorlopig) einde komt aan het evenement.
quote:Op maandag 24 december 2012 04:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mooi, ik ben er toch al volledig klaar mee.
Men zou het over een andere boeg kunnen gooien en bijvoorbeeld Nederlanders met een laag inkomen een fijne kerst bezorgen imho. Sta niet helemaal achter hetgeen waar ze nu geld voor ophalen.quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Stoppen niet, vernieuwing wel.quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Klopt, is ook de bedoeling. Uitwringen, uitmelken, uitschudden, leegpersen, enzovoorts.quote:Op maandag 24 december 2012 04:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup, ik.
Het wordt ontzettend uitgemolken tot de laatste centen.
Zo controversieel is 't nou ook weer nietquote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Eh ... Juistquote:Op maandag 24 december 2012 04:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Die aanklacht bewaar ik wel voor wanneer de Van Dale haar naam zet bij 'leuk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)'
Als feestje vind ik het leuk... de schijnheiligheid ervan echter niet.quote:Op maandag 24 december 2012 04:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Die stopt Ilse er inquote:
Dit heeft toch alleen maar winnaars?quote:Op maandag 24 december 2012 04:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als feestje vind ik het leuk... de schijnheiligheid ervan echter niet.
Wat is er schijnheilig aan dan?quote:Op maandag 24 december 2012 04:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als feestje vind ik het leuk... de schijnheiligheid ervan echter niet.
Ja, en dan daat het dus alleen maar een kosten- en lastenpost worden.quote:Op maandag 24 december 2012 04:37 schreef KNAK het volgende:
Sr moet stoppen met geld inzamelen en elke maand een vol weekend ergens in NL. Tekeer gaan. Geweldig vermaak op de tv zo
Absoluut!quote:
Mwoh, áls het geld al het geadverteerde doel bereikt, dan doet het op langere termijn waarschijnlijk meer kwaad dan goed.quote:Op maandag 24 december 2012 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Di
[..]
Dit heeft toch alleen maar winnaars?
Dat is dit jaar...quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mwoh, áls het geld al het geadverteerde doel bereikt, dan doet het op langere termijn waarschijnlijk meer kwaad dan goed.
100% mee eens. Dit is een zgn ver-van-mijn-bed show. Geef er dan ook geen cent aan uit.quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een veelgehoorde opinie is dat ze eigenlijk geld voor eigen land in zouden moeten zamelen. Genoeg mensen die onder de armoedegrens leven, en dit geweldige kabinet maakt het daar niet beter op.
Maar onder armoedegrens leven hier, of daar.quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een veelgehoorde opinie is dat ze eigenlijk geld voor eigen land in zouden moeten zamelen. Genoeg mensen die onder de armoedegrens leven, en dit geweldige kabinet maakt het daar niet beter op.
De armoedegrens daar is 0. Hier is zelfs de armste kerkrat rijker dan de rijkste van de doelgroep daar. Ik zal niet zeggen dat het hier niet beter kan, maar daar is het een aantal graden erger.quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zag hem, maar wou er geen probleem van makenquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 04:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag hem, maar wou er geen probleem van maken
Boeiuh, hier gaat het ook slecht. Als dan dat bedrijf er wat geld aan over houdt EN er gaat een pak geld naar verweggistan voor een goed doel snijdt het mes aan 2 kanten.quote:Op maandag 24 december 2012 04:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gaat bij veel bedrijven e.d. die geven meer om geld verdienen ermee dan geld geven.
http://denater.wordpress.(...)-en-democratie-sr12/quote:Op maandag 24 december 2012 04:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
100% mee eens. Dit is een zgn ver-van-mijn-bed show. Geef er dan ook geen cent aan uit.
Naatje kom even door met de rapporten van het Rode Kruis.quote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vind het ook altijd zo jammer dat ze nooit ECHT laten zien waar het geld nou daadwerkelijk aan besteed wordt. Er zal bijvoorbeeld nooit een rapport komen over hoeveel baby's er gered zijn met het bedrag wat ze met SR opgehaald hebben.
Lieve schat, zie één post boven je.quote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Naatje kom even door met de rapporten van het Rode Kruis.
http://www.rodekruis.nl/c(...)serious_request.aspxquote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vind het ook altijd zo jammer dat ze nooit ECHT laten zien waar het geld nou daadwerkelijk aan besteed wordt. Er zal bijvoorbeeld nooit een rapport komen over hoeveel baby's er gered zijn met het bedrag wat ze met SR opgehaald hebben.
over vorig jaar zijn anders wel cijfers enz bekend gemaakt over hoeveel mensen er geholpen zijnquote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Af en toe moet het hier, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 04:45 schreef minthy het volgende:
Er zijn meerdere topics in dit subforum te vinden waar je de discussie aan kan gaan over het nut van deze actie of waar de bedragen naartoe gaan.
Zet die discussie daar maar voort
Is dat ook met TV?quote:Op maandag 24 december 2012 04:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Thanks voor de links! Zal het morgen op mijn gemak doorlezen.
Kan trouwens niet wachten tot de TOP 2000 begint.
Of je worst lust?quote:Op maandag 24 december 2012 04:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry? Ik verstond je niet goed...
Prima plan, Barend en Wijnand tsja dat is toch gewoon kut.quote:Op maandag 24 december 2012 04:47 schreef Lehcimus het volgende:
Is de Freaknacht niet iets voor Veenstra? lijkt mij erg leuk
Hij vervangt Giel wel eens ?quote:Op maandag 24 december 2012 04:47 schreef Lehcimus het volgende:
Is de Freaknacht niet iets voor Veenstra? lijkt mij erg leuk
gaat 2x langer meequote:Op maandag 24 december 2012 04:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
hoelang gaan die Duracell van Ilse nog mee?
Wacht nee, dat moet anders:quote:Op maandag 24 december 2012 04:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry? Ik verstond je niet goed...
Volgens mij heeft ze gewoon de hele dag geslapenquote:Op maandag 24 december 2012 04:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
hoelang gaan die Duracell van Ilse nog mee?
Hangt er vanaf... Rookworst vind ik prima te pruimen, net als verse, gekookte worstquote:
Ja is wel te ontvangen geloof ik, maar totaal niet spectaculair hahaquote:
Pure poëziequote:Op maandag 24 december 2012 04:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wacht nee, dat moet anders:
dat je zo lekker licht danst op een zware beat
Ik dacht dat dat vorig jaar of het jaar er voor wel het geval was. Heb je al gegoogeld ?quote:
zo af en toe wel dacht ik, maar sinds ekdom er mee is gestopt slaap k weer gewoon elke vrijdag nachtquote:
Ik geloof wel dat het geld verantwoord wordt besteed, alleen denk ik dat het ook wel eens goed kan zijn om een totaal andere invalshoek te kiezen. Overigens valt op dat het 'doel' van dit jaar bijna identiek aan dat van vorig jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dat was wel of jaquote:Op maandag 24 december 2012 04:50 schreef De_Nater het volgende:
Freaknacht, Veenstra, Twente, dat betekent maar één ding:
Heb je gehoord wat 15 euro doet in die landen ?quote:Op maandag 24 december 2012 04:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lijken vrij onrealistisch hoge cijfers om te realiseren met 8 miljoen.
Voorgaande thema was ook 'een druppel op een gloeiende plaat'quote:Op maandag 24 december 2012 04:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wel of ja is volgens mij één pot nat...quote:
Kijk tegenwoordig wat minder naar freaknacht.quote:Op maandag 24 december 2012 04:50 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
zo af en toe wel dacht ik, maar sinds ekdom er mee is gestopt slaap k weer gewoon elke vrijdag nacht
Je ken niet alles onthouden he.quote:Op maandag 24 december 2012 04:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Michiel vergeet dat Ilse er vorig jaar niet was, ondanks dat ze de officiele anthem had gemaakt, vanwege het op sterven liggen van haar vader.
Ja, klopt. Volgens mij realiseerde hij zich dat ook na zijn vraagquote:Op maandag 24 december 2012 04:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Michiel vergeet dat Ilse er vorig jaar niet was, ondanks dat ze de officiele anthem had gemaakt, vanwege het op sterven liggen van haar vader.
Was geen kritiek. Ik was het ook helemaal vergeten namelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 04:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, vertel het alleen.
Wat vroeg hij dan ? Ik was n.l. even bezig met wat concrete informatie op te zoeken voor een aantal mensen die denken dat Nederland ook bij de 3e wereld hoort omdat we een crisis hebben.quote:Op maandag 24 december 2012 04:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Volgens mij realiseerde hij zich dat ook na zijn vraag
Hij zei dat het "een skaande" (schande) was dat ze vorig jaar in Leiden niet in het huis wasquote:Op maandag 24 december 2012 04:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat vroeg hij dan ? Ik was n.l. even bezig met wat concrete informatie op te zoeken voor een aantal mensen die denken dat Nederland ook bij de 3e wereld hoort omdat we een crisis hebben.
Auw ... Ik hoop dat ze het daar nog wel even kort over gaan hebben off-air.quote:Op maandag 24 december 2012 04:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zei dat het "een skaande" (schande) was dat ze vorig jaar in Leiden niet in het huis was
Vast welquote:Op maandag 24 december 2012 04:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Auw ... Ik hoop dat ze het daar nog wel even kort over gaan hebben off-air.
Let even op wat een klein flutbedrag al doet.quote:Op maandag 24 december 2012 04:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je kan er ook even aan denken dat wij als rijke landen daar alle grondstoffen weghalen, wij daar kolonies hebben gesticht, wij daar lijntjes hebben getekend die landen zijn geworden, wij apartheid hebben doorgevoerd, etc.quote:Op maandag 24 december 2012 04:58 schreef VacaLoca het volgende:
Tja wil niet te zuur klinken, maar vind Afrika altijd lastig verhaal kwa ontwikkelingshulp. Mijn visie is een beetje dat op lange termijn het continent misschien nog wel het meest geholpen is door juist niet te helpen.
Bevolkingsprognose is dat in 2150 er 2.3 miljard Afrikanen zijn ten opzichte van 600k Europeanen. Onhoudbare situatie. Hoe hard het ook klinkt; kindersterfte daar is niet per se een slecht iets als je kijkt naar the big picture..
Het laat zich verder ook moeilijk helpen vaak. Genoeg voorbeelden gezien dat hulp/kennis/spullen etc. niets uithaalden omdat veel stammen koppig vasthouden aan hun eigen eeuwenoude tradities...
Met hulp nu kunnen ze zich hopelijk in 2150 zelf redden. En dat jij 'genoeg' voorbeelden kent (kom eens op de proppen met die voorbeelden) betekent niet dat dat altijd zo is.quote:Op maandag 24 december 2012 04:58 schreef VacaLoca het volgende:
Tja wil niet te zuur klinken, maar vind Afrika altijd lastig verhaal kwa ontwikkelingshulp. Mijn visie is een beetje dat op lange termijn het continent misschien nog wel het meest geholpen is door juist niet te helpen.
Bevolkingsprognose is dat in 2150 er 2.3 miljard Afrikanen zijn ten opzichte van 600k Europeanen. Onhoudbare situatie. Hoe hard het ook klinkt; kindersterfte daar is niet per se een slecht iets als je kijkt naar the big picture..
Het laat zich verder ook moeilijk helpen vaak. Genoeg voorbeelden gezien dat hulp/kennis/spullen etc. niets uithaalden omdat veel stammen koppig vasthouden aan hun eigen eeuwenoude tradities...
Mooie nicknamequote:
GoedeMIDDAG!quote:
En ook dat, we hebben daar alles leeg geroofd, geplunderd, enzovoorts.quote:Op maandag 24 december 2012 05:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je kan er ook even aan denken dat wij als rijke landen daar alle grondstoffen weghalen, wij daar kolonies hebben gesticht, wij daar lijntjes hebben getekend die landen zijn geworden, wij apartheid hebben doorgevoerd, etc.
Laterquote:
Ik met Roel tot dus ver.quote:Op maandag 24 december 2012 05:03 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb het met Ilse het langst uitgehouden
Dat klopt, heb je een punt dat we nog altijd een verantwoordelijkheid dragen voor de situatie daar. Maar een exponentiële groei van nog meer monden die gevoed moeten worden is alleen maar een grotere ramp.quote:Op maandag 24 december 2012 05:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je kan er ook even aan denken dat wij als rijke landen daar alle grondstoffen weghalen, wij daar kolonies hebben gesticht, wij daar lijntjes hebben getekend die landen zijn geworden, wij apartheid hebben doorgevoerd, etc.
Slaap lekkerquote:
Een andere visie dan het rode kruis hebben op hulp is azijnpissen? oke.. .quote:Op maandag 24 december 2012 05:04 schreef 2cv het volgende:
Nog een link voor de azijnpissers: http://www.rodekruis.nl/c(...)gestelde-vragen.aspx
En nu houd ik op, ga ergens anders azijn pissen/galbakken/whatever
Moet iedereen het zomaar eens zijn met deze actie dan? Ik heb zelf veel meer gevoelens bij een Nederlands gezin die na alle aftrekposten minder dan 340 euro per maand over houd voor boodschappen.quote:Op maandag 24 december 2012 05:04 schreef 2cv het volgende:
Nog een link voor de azijnpissers: http://www.rodekruis.nl/c(...)gestelde-vragen.aspx
En nu houd ik op, ga ergens anders azijn pissen/galbakken/whatever
Ik kan mijn bek echt niet houdenquote:Op maandag 24 december 2012 05:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat klopt, heb je een punt dat we nog altijd een verantwoordelijkheid dragen voor de situatie daar. Maar een exponentiële groei van nog meer monden die gevoed moeten worden is alleen maar een grotere ramp.
Kind wordt nu gered, krijgt alsnog een zwaar kutleven, maar krijgt wel weer 4 kinderen die dan weer gevoed moeten worden. Ik steun dan liever campagnes voor geboortepreventie.
vastquote:Op maandag 24 december 2012 05:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wil wel een nieuw batterijtje in Ilse sto- Goed, mensen, ik ga naar bed.
Dit geld wordt ook gebruikt voor voorlichting NA de bevalling. Ik neem aan dat ze daar ook vertellen dat je hierna wel kan stoppen. Deze actie tegen kindersterfte is niet bedoeld om een bev.stijging van 5mln te bewerkstelligen, maar om de emotionele en financiele schade te verminderen die het kan brengen als kinderen verloren worden. Ik bedoel, je kan wel mooi een praatje over geboortebeperking houden, maar als het land dan niet onderhouden kan worden bijv., dan komen de kinderen uiteindelijk toch wel.quote:Op maandag 24 december 2012 05:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat klopt, heb je een punt dat we nog altijd een verantwoordelijkheid dragen voor de situatie daar. Maar een exponentiële groei van nog meer monden die gevoed moeten worden is alleen maar een grotere ramp.
Kind wordt nu gered, krijgt alsnog een zwaar kutleven, maar krijgt wel weer 4 kinderen die dan weer gevoed moeten worden. Ik steun dan liever campagnes voor geboortepreventie.
Oké dus jij wilt liever dit:quote:Op maandag 24 december 2012 05:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan mijn bek echt niet houden![]()
Dus, wij roven die landen leeg, vervolgens is er niets meer (geen eten, geen huizen, geen vrede, niets) en dan komen wij als westers land daar een beetje langs om te zeggen dat ze zich meer niet meer voort moeten planten omdat die mondjes ook weer gevoed moeten worden ? !
Echt, vent, ga je diep schamen
Je redenaties zijn azijnpisserij. Kutsmoesjes om niet te hoeven geven.quote:Op maandag 24 december 2012 05:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Een andere visie dan het rode kruis hebben op hulp is azijnpissen? oke.. .
Maar is misschien wel wat voor een ander topic. Dus ik houd er over op.
Mooi, dan hebben zij al veel meer dan veel mensen daar. Daar hebben ze n.l. niets. Weet je wat dat is, niets?quote:Op maandag 24 december 2012 05:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Moet iedereen het zomaar eens zijn met deze actie dan? Ik heb zelf veel meer gevoelens bij een Nederlands gezin die na alle aftrekposten minder dan 340 euro per maand over houd voor boodschappen.
Nee want het gaat nu lekker en straks nog beter met nog meer kinderen op vuilnisbelten of die op het platteland staan te hakken. Zonder enig perspectief op een beter leven. Dat is pas walgelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 05:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan mijn bek echt niet houden![]()
Dus, wij roven die landen leeg, vervolgens is er niets meer (geen eten, geen huizen, geen vrede, niets) en dan komen wij als westers land daar een beetje langs om te zeggen dat ze zich meer niet meer voort moeten planten omdat die mondjes ook weer gevoed moeten worden ? !
Echt, vent, ga je diep schamen
Kerel, nu moet je echt even dimmen. Ik geef wss meer aan goede doelen dan jij.. alleen heb ik een andere visie over wat nou echt helpt.quote:Op maandag 24 december 2012 05:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je redenaties zijn azijnpisserij. Kutsmoesjes om niet te hoeven geven.
[..]
Mooi, dan hebben zij al veel meer dan veel mensen daar. Daar hebben ze n.l. niets. Weet je wat dat is, niets?
Nee, dat wil ik niet en dat gebeurt ook niet. Het is niet 'kind heeft het overleefd kthnkxbai, red je reet maar'. Of denk je echt dat er mongolen zitten daar bij het rode kruis ?quote:Op maandag 24 december 2012 05:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oké dus jij wilt liever dit:
[ afbeelding ]
Maar dan 10x zoveel?
En ook aan dat perspectief wordt getimmerd. Als jaren. Dat is geen stille ramp meer.quote:Op maandag 24 december 2012 05:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want het gaat nu lekker en straks nog beter met nog meer kinderen op vuilnisbelten of die op het platteland staan te hakken. Zonder enig perspectief op een beter leven. Dat is pas walgelijk.
Volgensmij denk je echt te rooskleurig op dit gebied..quote:Op maandag 24 december 2012 05:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet en dat gebeurt ook niet. Het is niet 'kind heeft het overleefd kthnkxbai, red je reet maar'. Of denk je echt dat er mongolen zitten daar bij het rode kruis ?
Je visie is onderbouwd met incorrecte feiten/aannames. En hoeveel jij geeft doet er niet toe.quote:Op maandag 24 december 2012 05:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kerel, nu moet je echt even dimmen. Ik geef wss meer aan goede doelen dan jij.. alleen heb ik een andere visie over wat nou echt helpt.
Echt niet, hoe lang waren er ook alweer acties voor afrika ? Google eens op BandAid ofzo.quote:Op maandag 24 december 2012 05:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Volgensmij denk je echt te rooskleurig op dit gebied..
Dit. Het was zo leuk hier.quote:Op maandag 24 december 2012 05:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ok jongens, kappen nu. Het gaat hier om de gezelligheid, discussiëren doe je maar lekker in dat andere topic. Klaar nu.
Daarom had ik het zo kunnen waarderen als dit naar microkredieten was gegaan of onderwijs.quote:Op maandag 24 december 2012 05:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
En ook aan dat perspectief wordt getimmerd. Als jaren. Dat is geen stille ramp meer.
Dat is dan ook de essentie van Serious Request. Er wordt best wel veel aan goede doelen gegeven, maar dat zijn bijvoorbeeld de kankerstichting, aidsbestrijding, armoedebestrijding, etc. Allemaal begrippen waarvan iedereen weet dat het er is. Een stille ramp gebeurd ongemerkt, valt niet op, maar is wel ontzettend schrijnend. Ik vond de opmerking tijdens het laatste etentje van Veenstra hierover ook terecht, want zonder SR was dit nooit zo groot op de agenda gekomen.quote:Op maandag 24 december 2012 05:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kerel, nu moet je echt even dimmen. Ik geef wss meer aan goede doelen dan jij.. alleen heb ik een andere visie over wat nou echt helpt.
Gezelligheid en 2cvquote:Op maandag 24 december 2012 05:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ok jongens, kappen nu. Het gaat hier om de gezelligheid, discussiëren doe je maar lekker in dat andere topic. Klaar nu.
Discussies kunnen ook gezellig zijnquote:Op maandag 24 december 2012 05:13 schreef BBQSausage het volgende:
Moet jij vooral zo beginnen. Kom op zeg.quote:Op maandag 24 december 2012 05:14 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Gezelligheid en 2cvmaak je nu een grapje?
Hij is wel fanatieker dan Eric zelf.quote:Op maandag 24 december 2012 05:14 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Gezelligheid en 2cvmaak je nu een grapje?
Meh, daar is dit niet het geschikte onderwerp en topic voor.quote:Op maandag 24 december 2012 05:14 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Discussies kunnen ook gezellig zijnMoet je ze wel goed voeren.
Je hebt gelijk. Ik irriteer me alleen mateloos aan mensen die allerlei smoesjes verzinnen om goede doelen maar onderuit te schoffelen. Ik heb het idee (ik zeg: ik heb het IDEE,wat dusgeheel fout kan zijn) dat het alleen kutsmoesjes zijn om niet te hoeven doneren. Terwijl dat niet nodig is, je beslist zelf of je iets geeft, daarvoor hoef je aan niets of niemand verantwoording af te leggen.quote:Op maandag 24 december 2012 05:13 schreef BBQSausage het volgende:
Juist wel! De nachtdiscussies in dit soort topics zijn het beste!quote:Op maandag 24 december 2012 05:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, daar is dit niet het geschikte onderwerp en topic voor.
Het blijven meningen hè, de één uit ze alleen wat intenser dan de ander. En als daarover gediscussieerd moet worden, kan dat beter op een plek waar het ook voor bedoeld is.quote:Op maandag 24 december 2012 05:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik irriteer me alleen mateloos aan mensen die allerlei smoesjes verzinnen om goede doelen maar onderuit te schoffelen. Ik heb het idee (ik zeg: ik heb het IDEE,wat dusgeheel fout kan zijn) dat het alleen kutsmoesjes zijn om niet te hoeven doneren. Terwijl dat niet nodig is, je beslist zelf of je iets geeft, daarvoor hoef je aan niets of niemand verantwoording af te leggen.
Captain.quote:
Mja, dit liep alweer uit in een ongezellige discussie... Het werd meteen een stuk rustiger omdat er niet meer leuk doorgepost werd.quote:Op maandag 24 december 2012 05:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Juist wel! De nachtdiscussies in dit soort topics zijn het beste!
Half uur toch nog?quote:
HYVES STILL GOING STRONGtwitter:sasha_exposed twitterde op maandag 24-12-2012 om 05:17:12Straks wel 1 kilo make up nodig om mijn wallen weg te werken vrees ik hahaha #3fm #sr12 wie wil mij volgen
ik volg terug reageer retweet
quote:Op maandag 24 december 2012 05:18 schreef heloef het volgende:
HYVES STILL GOING STRONGtwitter:sasha_exposed twitterde op maandag 24-12-2012 om 05:17:12Straks wel 1 kilo make up nodig om mijn wallen weg te werken vrees ik hahaha #3fm #sr12 wie wil mij volgen
ik volg terug reageer retweet
05.40quote:Op maandag 24 december 2012 05:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij iets van half6 afgesproken.
okokquote:
gezelligquote:
Dat was het ja, nu hopen dat ze zich aan de afspraak houden.quote:
Ik begin aardig moe te worden, dus ik ga zo wel.quote:Op maandag 24 december 2012 05:20 schreef asco het volgende:
[..]
Nah, nu ga ik ook niet meer naar bed, das zo zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |