Slaap lekkerquote:
Een andere visie dan het rode kruis hebben op hulp is azijnpissen? oke.. .quote:Op maandag 24 december 2012 05:04 schreef 2cv het volgende:
Nog een link voor de azijnpissers: http://www.rodekruis.nl/c(...)gestelde-vragen.aspx
En nu houd ik op, ga ergens anders azijn pissen/galbakken/whatever
Moet iedereen het zomaar eens zijn met deze actie dan? Ik heb zelf veel meer gevoelens bij een Nederlands gezin die na alle aftrekposten minder dan 340 euro per maand over houd voor boodschappen.quote:Op maandag 24 december 2012 05:04 schreef 2cv het volgende:
Nog een link voor de azijnpissers: http://www.rodekruis.nl/c(...)gestelde-vragen.aspx
En nu houd ik op, ga ergens anders azijn pissen/galbakken/whatever
Ik kan mijn bek echt niet houdenquote:Op maandag 24 december 2012 05:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat klopt, heb je een punt dat we nog altijd een verantwoordelijkheid dragen voor de situatie daar. Maar een exponentiële groei van nog meer monden die gevoed moeten worden is alleen maar een grotere ramp.
Kind wordt nu gered, krijgt alsnog een zwaar kutleven, maar krijgt wel weer 4 kinderen die dan weer gevoed moeten worden. Ik steun dan liever campagnes voor geboortepreventie.
vastquote:Op maandag 24 december 2012 05:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wil wel een nieuw batterijtje in Ilse sto- Goed, mensen, ik ga naar bed.
Dit geld wordt ook gebruikt voor voorlichting NA de bevalling. Ik neem aan dat ze daar ook vertellen dat je hierna wel kan stoppen. Deze actie tegen kindersterfte is niet bedoeld om een bev.stijging van 5mln te bewerkstelligen, maar om de emotionele en financiele schade te verminderen die het kan brengen als kinderen verloren worden. Ik bedoel, je kan wel mooi een praatje over geboortebeperking houden, maar als het land dan niet onderhouden kan worden bijv., dan komen de kinderen uiteindelijk toch wel.quote:Op maandag 24 december 2012 05:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat klopt, heb je een punt dat we nog altijd een verantwoordelijkheid dragen voor de situatie daar. Maar een exponentiële groei van nog meer monden die gevoed moeten worden is alleen maar een grotere ramp.
Kind wordt nu gered, krijgt alsnog een zwaar kutleven, maar krijgt wel weer 4 kinderen die dan weer gevoed moeten worden. Ik steun dan liever campagnes voor geboortepreventie.
Oké dus jij wilt liever dit:quote:Op maandag 24 december 2012 05:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan mijn bek echt niet houden![]()
Dus, wij roven die landen leeg, vervolgens is er niets meer (geen eten, geen huizen, geen vrede, niets) en dan komen wij als westers land daar een beetje langs om te zeggen dat ze zich meer niet meer voort moeten planten omdat die mondjes ook weer gevoed moeten worden ? !
Echt, vent, ga je diep schamen
Je redenaties zijn azijnpisserij. Kutsmoesjes om niet te hoeven geven.quote:Op maandag 24 december 2012 05:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Een andere visie dan het rode kruis hebben op hulp is azijnpissen? oke.. .
Maar is misschien wel wat voor een ander topic. Dus ik houd er over op.
Mooi, dan hebben zij al veel meer dan veel mensen daar. Daar hebben ze n.l. niets. Weet je wat dat is, niets?quote:Op maandag 24 december 2012 05:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Moet iedereen het zomaar eens zijn met deze actie dan? Ik heb zelf veel meer gevoelens bij een Nederlands gezin die na alle aftrekposten minder dan 340 euro per maand over houd voor boodschappen.
Nee want het gaat nu lekker en straks nog beter met nog meer kinderen op vuilnisbelten of die op het platteland staan te hakken. Zonder enig perspectief op een beter leven. Dat is pas walgelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 05:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan mijn bek echt niet houden![]()
Dus, wij roven die landen leeg, vervolgens is er niets meer (geen eten, geen huizen, geen vrede, niets) en dan komen wij als westers land daar een beetje langs om te zeggen dat ze zich meer niet meer voort moeten planten omdat die mondjes ook weer gevoed moeten worden ? !
Echt, vent, ga je diep schamen
Kerel, nu moet je echt even dimmen. Ik geef wss meer aan goede doelen dan jij.. alleen heb ik een andere visie over wat nou echt helpt.quote:Op maandag 24 december 2012 05:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je redenaties zijn azijnpisserij. Kutsmoesjes om niet te hoeven geven.
[..]
Mooi, dan hebben zij al veel meer dan veel mensen daar. Daar hebben ze n.l. niets. Weet je wat dat is, niets?
Nee, dat wil ik niet en dat gebeurt ook niet. Het is niet 'kind heeft het overleefd kthnkxbai, red je reet maar'. Of denk je echt dat er mongolen zitten daar bij het rode kruis ?quote:Op maandag 24 december 2012 05:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oké dus jij wilt liever dit:
[ afbeelding ]
Maar dan 10x zoveel?
En ook aan dat perspectief wordt getimmerd. Als jaren. Dat is geen stille ramp meer.quote:Op maandag 24 december 2012 05:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want het gaat nu lekker en straks nog beter met nog meer kinderen op vuilnisbelten of die op het platteland staan te hakken. Zonder enig perspectief op een beter leven. Dat is pas walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |