Ja, klopt. Volgens mij realiseerde hij zich dat ook na zijn vraagquote:Op maandag 24 december 2012 04:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Michiel vergeet dat Ilse er vorig jaar niet was, ondanks dat ze de officiele anthem had gemaakt, vanwege het op sterven liggen van haar vader.
Was geen kritiek. Ik was het ook helemaal vergeten namelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 04:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, vertel het alleen.
Wat vroeg hij dan ? Ik was n.l. even bezig met wat concrete informatie op te zoeken voor een aantal mensen die denken dat Nederland ook bij de 3e wereld hoort omdat we een crisis hebben.quote:Op maandag 24 december 2012 04:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Volgens mij realiseerde hij zich dat ook na zijn vraag
Hij zei dat het "een skaande" (schande) was dat ze vorig jaar in Leiden niet in het huis wasquote:Op maandag 24 december 2012 04:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat vroeg hij dan ? Ik was n.l. even bezig met wat concrete informatie op te zoeken voor een aantal mensen die denken dat Nederland ook bij de 3e wereld hoort omdat we een crisis hebben.
Auw ... Ik hoop dat ze het daar nog wel even kort over gaan hebben off-air.quote:Op maandag 24 december 2012 04:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zei dat het "een skaande" (schande) was dat ze vorig jaar in Leiden niet in het huis was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |