Dit heeft toch alleen maar winnaars?quote:Op maandag 24 december 2012 04:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als feestje vind ik het leuk... de schijnheiligheid ervan echter niet.
Wat is er schijnheilig aan dan?quote:Op maandag 24 december 2012 04:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als feestje vind ik het leuk... de schijnheiligheid ervan echter niet.
Ja, en dan daat het dus alleen maar een kosten- en lastenpost worden.quote:Op maandag 24 december 2012 04:37 schreef KNAK het volgende:
Sr moet stoppen met geld inzamelen en elke maand een vol weekend ergens in NL. Tekeer gaan. Geweldig vermaak op de tv zo
Absoluut!quote:
Mwoh, áls het geld al het geadverteerde doel bereikt, dan doet het op langere termijn waarschijnlijk meer kwaad dan goed.quote:Op maandag 24 december 2012 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Di
[..]
Dit heeft toch alleen maar winnaars?
Dat is dit jaar...quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mwoh, áls het geld al het geadverteerde doel bereikt, dan doet het op langere termijn waarschijnlijk meer kwaad dan goed.
100% mee eens. Dit is een zgn ver-van-mijn-bed show. Geef er dan ook geen cent aan uit.quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een veelgehoorde opinie is dat ze eigenlijk geld voor eigen land in zouden moeten zamelen. Genoeg mensen die onder de armoedegrens leven, en dit geweldige kabinet maakt het daar niet beter op.
Maar onder armoedegrens leven hier, of daar.quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een veelgehoorde opinie is dat ze eigenlijk geld voor eigen land in zouden moeten zamelen. Genoeg mensen die onder de armoedegrens leven, en dit geweldige kabinet maakt het daar niet beter op.
De armoedegrens daar is 0. Hier is zelfs de armste kerkrat rijker dan de rijkste van de doelgroep daar. Ik zal niet zeggen dat het hier niet beter kan, maar daar is het een aantal graden erger.quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zag hem, maar wou er geen probleem van makenquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 04:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag hem, maar wou er geen probleem van maken
Boeiuh, hier gaat het ook slecht. Als dan dat bedrijf er wat geld aan over houdt EN er gaat een pak geld naar verweggistan voor een goed doel snijdt het mes aan 2 kanten.quote:Op maandag 24 december 2012 04:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gaat bij veel bedrijven e.d. die geven meer om geld verdienen ermee dan geld geven.
http://denater.wordpress.(...)-en-democratie-sr12/quote:Op maandag 24 december 2012 04:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
100% mee eens. Dit is een zgn ver-van-mijn-bed show. Geef er dan ook geen cent aan uit.
Naatje kom even door met de rapporten van het Rode Kruis.quote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vind het ook altijd zo jammer dat ze nooit ECHT laten zien waar het geld nou daadwerkelijk aan besteed wordt. Er zal bijvoorbeeld nooit een rapport komen over hoeveel baby's er gered zijn met het bedrag wat ze met SR opgehaald hebben.
Lieve schat, zie één post boven je.quote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Naatje kom even door met de rapporten van het Rode Kruis.
http://www.rodekruis.nl/c(...)serious_request.aspxquote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vind het ook altijd zo jammer dat ze nooit ECHT laten zien waar het geld nou daadwerkelijk aan besteed wordt. Er zal bijvoorbeeld nooit een rapport komen over hoeveel baby's er gered zijn met het bedrag wat ze met SR opgehaald hebben.
over vorig jaar zijn anders wel cijfers enz bekend gemaakt over hoeveel mensen er geholpen zijnquote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Af en toe moet het hier, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 04:45 schreef minthy het volgende:
Er zijn meerdere topics in dit subforum te vinden waar je de discussie aan kan gaan over het nut van deze actie of waar de bedragen naartoe gaan.
Zet die discussie daar maar voort
Is dat ook met TV?quote:Op maandag 24 december 2012 04:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Thanks voor de links! Zal het morgen op mijn gemak doorlezen.
Kan trouwens niet wachten tot de TOP 2000 begint.
Of je worst lust?quote:Op maandag 24 december 2012 04:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry? Ik verstond je niet goed...
Prima plan, Barend en Wijnand tsja dat is toch gewoon kut.quote:Op maandag 24 december 2012 04:47 schreef Lehcimus het volgende:
Is de Freaknacht niet iets voor Veenstra? lijkt mij erg leuk
Hij vervangt Giel wel eens ?quote:Op maandag 24 december 2012 04:47 schreef Lehcimus het volgende:
Is de Freaknacht niet iets voor Veenstra? lijkt mij erg leuk
gaat 2x langer meequote:Op maandag 24 december 2012 04:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
hoelang gaan die Duracell van Ilse nog mee?
Wacht nee, dat moet anders:quote:Op maandag 24 december 2012 04:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry? Ik verstond je niet goed...
Volgens mij heeft ze gewoon de hele dag geslapenquote:Op maandag 24 december 2012 04:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
hoelang gaan die Duracell van Ilse nog mee?
Hangt er vanaf... Rookworst vind ik prima te pruimen, net als verse, gekookte worstquote:
Ja is wel te ontvangen geloof ik, maar totaal niet spectaculair hahaquote:
Pure poëziequote:Op maandag 24 december 2012 04:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wacht nee, dat moet anders:
dat je zo lekker licht danst op een zware beat
Ik dacht dat dat vorig jaar of het jaar er voor wel het geval was. Heb je al gegoogeld ?quote:
zo af en toe wel dacht ik, maar sinds ekdom er mee is gestopt slaap k weer gewoon elke vrijdag nachtquote:
Ik geloof wel dat het geld verantwoord wordt besteed, alleen denk ik dat het ook wel eens goed kan zijn om een totaal andere invalshoek te kiezen. Overigens valt op dat het 'doel' van dit jaar bijna identiek aan dat van vorig jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 04:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dat was wel of jaquote:Op maandag 24 december 2012 04:50 schreef De_Nater het volgende:
Freaknacht, Veenstra, Twente, dat betekent maar één ding:
Heb je gehoord wat 15 euro doet in die landen ?quote:Op maandag 24 december 2012 04:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lijken vrij onrealistisch hoge cijfers om te realiseren met 8 miljoen.
Voorgaande thema was ook 'een druppel op een gloeiende plaat'quote:Op maandag 24 december 2012 04:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lijken vrij onrealistisch hoge cijfers om te realiseren met 8 miljoen.
Wel of ja is volgens mij één pot nat...quote:
Kijk tegenwoordig wat minder naar freaknacht.quote:Op maandag 24 december 2012 04:50 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
zo af en toe wel dacht ik, maar sinds ekdom er mee is gestopt slaap k weer gewoon elke vrijdag nacht
Je ken niet alles onthouden he.quote:Op maandag 24 december 2012 04:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Michiel vergeet dat Ilse er vorig jaar niet was, ondanks dat ze de officiele anthem had gemaakt, vanwege het op sterven liggen van haar vader.
Ja, klopt. Volgens mij realiseerde hij zich dat ook na zijn vraagquote:Op maandag 24 december 2012 04:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Michiel vergeet dat Ilse er vorig jaar niet was, ondanks dat ze de officiele anthem had gemaakt, vanwege het op sterven liggen van haar vader.
Was geen kritiek. Ik was het ook helemaal vergeten namelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 04:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, vertel het alleen.
Wat vroeg hij dan ? Ik was n.l. even bezig met wat concrete informatie op te zoeken voor een aantal mensen die denken dat Nederland ook bij de 3e wereld hoort omdat we een crisis hebben.quote:Op maandag 24 december 2012 04:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Volgens mij realiseerde hij zich dat ook na zijn vraag
Hij zei dat het "een skaande" (schande) was dat ze vorig jaar in Leiden niet in het huis wasquote:Op maandag 24 december 2012 04:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat vroeg hij dan ? Ik was n.l. even bezig met wat concrete informatie op te zoeken voor een aantal mensen die denken dat Nederland ook bij de 3e wereld hoort omdat we een crisis hebben.
Auw ... Ik hoop dat ze het daar nog wel even kort over gaan hebben off-air.quote:Op maandag 24 december 2012 04:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zei dat het "een skaande" (schande) was dat ze vorig jaar in Leiden niet in het huis was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |