Dit heeft toch alleen maar winnaars?quote:Op maandag 24 december 2012 04:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als feestje vind ik het leuk... de schijnheiligheid ervan echter niet.
Wat is er schijnheilig aan dan?quote:Op maandag 24 december 2012 04:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als feestje vind ik het leuk... de schijnheiligheid ervan echter niet.
Ja, en dan daat het dus alleen maar een kosten- en lastenpost worden.quote:Op maandag 24 december 2012 04:37 schreef KNAK het volgende:
Sr moet stoppen met geld inzamelen en elke maand een vol weekend ergens in NL. Tekeer gaan. Geweldig vermaak op de tv zo
Absoluut!quote:
Mwoh, áls het geld al het geadverteerde doel bereikt, dan doet het op langere termijn waarschijnlijk meer kwaad dan goed.quote:Op maandag 24 december 2012 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Di
[..]
Dit heeft toch alleen maar winnaars?
Dat is dit jaar...quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mwoh, áls het geld al het geadverteerde doel bereikt, dan doet het op langere termijn waarschijnlijk meer kwaad dan goed.
100% mee eens. Dit is een zgn ver-van-mijn-bed show. Geef er dan ook geen cent aan uit.quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een veelgehoorde opinie is dat ze eigenlijk geld voor eigen land in zouden moeten zamelen. Genoeg mensen die onder de armoedegrens leven, en dit geweldige kabinet maakt het daar niet beter op.
Maar onder armoedegrens leven hier, of daar.quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een veelgehoorde opinie is dat ze eigenlijk geld voor eigen land in zouden moeten zamelen. Genoeg mensen die onder de armoedegrens leven, en dit geweldige kabinet maakt het daar niet beter op.
De armoedegrens daar is 0. Hier is zelfs de armste kerkrat rijker dan de rijkste van de doelgroep daar. Ik zal niet zeggen dat het hier niet beter kan, maar daar is het een aantal graden erger.quote:Op maandag 24 december 2012 04:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |