Volgensmij denk je echt te rooskleurig op dit gebied..quote:Op maandag 24 december 2012 05:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet en dat gebeurt ook niet. Het is niet 'kind heeft het overleefd kthnkxbai, red je reet maar'. Of denk je echt dat er mongolen zitten daar bij het rode kruis ?
Je visie is onderbouwd met incorrecte feiten/aannames. En hoeveel jij geeft doet er niet toe.quote:Op maandag 24 december 2012 05:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kerel, nu moet je echt even dimmen. Ik geef wss meer aan goede doelen dan jij.. alleen heb ik een andere visie over wat nou echt helpt.
Echt niet, hoe lang waren er ook alweer acties voor afrika ? Google eens op BandAid ofzo.quote:Op maandag 24 december 2012 05:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Volgensmij denk je echt te rooskleurig op dit gebied..
Dit. Het was zo leuk hier.quote:Op maandag 24 december 2012 05:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ok jongens, kappen nu. Het gaat hier om de gezelligheid, discussiëren doe je maar lekker in dat andere topic. Klaar nu.
Daarom had ik het zo kunnen waarderen als dit naar microkredieten was gegaan of onderwijs.quote:Op maandag 24 december 2012 05:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
En ook aan dat perspectief wordt getimmerd. Als jaren. Dat is geen stille ramp meer.
Dat is dan ook de essentie van Serious Request. Er wordt best wel veel aan goede doelen gegeven, maar dat zijn bijvoorbeeld de kankerstichting, aidsbestrijding, armoedebestrijding, etc. Allemaal begrippen waarvan iedereen weet dat het er is. Een stille ramp gebeurd ongemerkt, valt niet op, maar is wel ontzettend schrijnend. Ik vond de opmerking tijdens het laatste etentje van Veenstra hierover ook terecht, want zonder SR was dit nooit zo groot op de agenda gekomen.quote:Op maandag 24 december 2012 05:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kerel, nu moet je echt even dimmen. Ik geef wss meer aan goede doelen dan jij.. alleen heb ik een andere visie over wat nou echt helpt.
Gezelligheid en 2cvquote:Op maandag 24 december 2012 05:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ok jongens, kappen nu. Het gaat hier om de gezelligheid, discussiëren doe je maar lekker in dat andere topic. Klaar nu.
Discussies kunnen ook gezellig zijnquote:Op maandag 24 december 2012 05:13 schreef BBQSausage het volgende:
Moet jij vooral zo beginnen. Kom op zeg.quote:Op maandag 24 december 2012 05:14 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Gezelligheid en 2cvmaak je nu een grapje?
Hij is wel fanatieker dan Eric zelf.quote:Op maandag 24 december 2012 05:14 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Gezelligheid en 2cvmaak je nu een grapje?
Meh, daar is dit niet het geschikte onderwerp en topic voor.quote:Op maandag 24 december 2012 05:14 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Discussies kunnen ook gezellig zijnMoet je ze wel goed voeren.
Je hebt gelijk. Ik irriteer me alleen mateloos aan mensen die allerlei smoesjes verzinnen om goede doelen maar onderuit te schoffelen. Ik heb het idee (ik zeg: ik heb het IDEE,wat dusgeheel fout kan zijn) dat het alleen kutsmoesjes zijn om niet te hoeven doneren. Terwijl dat niet nodig is, je beslist zelf of je iets geeft, daarvoor hoef je aan niets of niemand verantwoording af te leggen.quote:Op maandag 24 december 2012 05:13 schreef BBQSausage het volgende:
Juist wel! De nachtdiscussies in dit soort topics zijn het beste!quote:Op maandag 24 december 2012 05:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, daar is dit niet het geschikte onderwerp en topic voor.
Het blijven meningen hè, de één uit ze alleen wat intenser dan de ander. En als daarover gediscussieerd moet worden, kan dat beter op een plek waar het ook voor bedoeld is.quote:Op maandag 24 december 2012 05:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik irriteer me alleen mateloos aan mensen die allerlei smoesjes verzinnen om goede doelen maar onderuit te schoffelen. Ik heb het idee (ik zeg: ik heb het IDEE,wat dusgeheel fout kan zijn) dat het alleen kutsmoesjes zijn om niet te hoeven doneren. Terwijl dat niet nodig is, je beslist zelf of je iets geeft, daarvoor hoef je aan niets of niemand verantwoording af te leggen.
Captain.quote:
Mja, dit liep alweer uit in een ongezellige discussie... Het werd meteen een stuk rustiger omdat er niet meer leuk doorgepost werd.quote:Op maandag 24 december 2012 05:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Juist wel! De nachtdiscussies in dit soort topics zijn het beste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |