Dat is beter. En laat ik het niet meer horen!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Ik zal beter mn best doen in 't vervolg
Is het een idee dat je de eerste twee uur ofzo bij MadMaster laat belanden en dat die dat dan op een nader te bepalen tijdstip op Radio49 kan uitzenden zodat we het met z’n allen samen kunnen beluisteren?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uitdaging aangenomen.![]()
Nee maar zonder gekheid; er werd (in ieder geval de eerste nacht) niet gebeld. Er kwamen wel mailtjes binnen (op top2000@omroep.nl, toen nog) en zelfs faxen, en Radio 2 werd voor de gelegenheid omgedoopt tot 'Radio 2...duizend!' oftewel Radio 2000
De wijze waarop dit aan elkaar werd gepraat was nog echt lekkere radio. Valt me heel erg mee.
Terecht dat dat je stoort.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:27 schreef Zorro het volgende:
Ook hier staat Disturbed hoger dan Simon & Garfunkel
Uitstekend idee!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het een idee dat je de eerste twee uur ofzo bij MadMaster laat belanden en dat die dat dan op een nader te bepalen tijdstip op Radio49 kan uitzenden zodat we het met z’n allen samen kunnen beluisteren?
Ik heb die eerste versie live beluisterd (voor zover ik niet sliep o.i.d.), zoals alle versies, en ik kan me die verschillende interacties met het publiek nog wel herinneren.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uitdaging aangenomen.![]()
Nee maar zonder gekheid; er werd (in ieder geval de eerste nacht) niet gebeld. Er kwamen wel mailtjes binnen (op top2000@omroep.nl, toen nog) en zelfs faxen, en Radio 2 werd voor de gelegenheid omgedoopt tot 'Radio 2...duizend!' oftewel Radio 2000
De wijze waarop dit aan elkaar werd gepraat was nog echt lekkere radio. Valt me heel erg mee.
Ik wil dat wel verzorgen als Arnie daarin mee wil/kan gaan...quote:Op donderdag 24 december 2020 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is het een idee dat je de eerste twee uur ofzo bij MadMaster laat belanden en dat die dat dan op een nader te bepalen tijdstip op Radio49 kan uitzenden zodat we het met z’n allen samen kunnen beluisteren?
Het lijkt me namelijk echt leuk om dat met z’n allen tegelijk te luisteren en er over te kletsen
Kan ie daar niet de rest van het jaar blijven? En dan de stroom afknijpenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Bart zit met z'n mixje om 0u helemaal in de Ziggo Dome. Hype.
Volgens mij is het al opgenomen en zit 'ie er vanavond niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan ie daar niet de rest van het jaar blijven? En dan de stroom afknijpen
Bart... drie weken bezig om zo’n mix in elkaar te flansen, niemand geeft een neuk en iedereen wil gewoon ELO horenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Er is ook ooit een verzamelcd van uitgekomen (probeer maar op Marktplaats):quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja dat is de playlist. Ik heb de originele uitzendingen
Alles wat Bart doet kan me geen reet schelen.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bart... drie weken bezig om zo’n mix in elkaar te flansen, niemand geeft een neuk en iedereen wil gewoon ELO horen
Wat voor mix?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Hallo, is dit je 1e editie ofzo?quote:
Ik heb hier al eerder verteld dat ik nooit naar het begin van de Top2000 heb geluisterd omdat het op een onchristelijk tijdstip van 8 uur was.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hallo, is dit je 1e editie ofzo?
Dan heb je net gegoogled of je vroeg naar de bekende wegquote:Op donderdag 24 december 2020 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder verteld dat ik nooit naar het begin van de Top2000 heb geluisterd omdat het op een onchristelijk tijdstip van 8 uur was.
Ik heb zelfs nog nooit het begin gehoordquote:Op donderdag 24 december 2020 14:41 schreef MTheBassman het volgende:
Het begint toch wel een beetje te kriebelen bij mij. Ook fijn dat ik voor mijn doen niet meer vroeg hoef op te staan om het begin te horen
Nee?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan heb je net gegoogled of je vroeg naar de bekende weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |