Ja idd. Zonde. Art for arts sake is toch welquote:Op donderdag 24 december 2020 11:39 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
10cc is bovengemiddeld veel in de vergetelheid geraakt

eens!quote:Op donderdag 24 december 2020 11:15 schreef Fred_B het volgende:
The Wall Street Shuffle stond ooit nog op 120. Toch zonde dat zulke mooie platen steeds meer vergeten worden.
 Daarom luister ik juist graag de T2000 Die alledaagse nummers van nu tot 10 jaar geleden hoor je vaak genoeg
 Daarom luister ik juist graag de T2000 Die alledaagse nummers van nu tot 10 jaar geleden hoor je vaak genoeg  
  Compleet vergeten
  Compleet vergeten  

Naarmate de jaren vorderen wordt die 10cc ook steeds minder.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:39 schreef ReibRekkel het volgende:

Integendeel, ik zou 10cc afgelopen jaar hebben bezocht in het Concertgebouw, daarna in januari 2021 en nu tot nader order weer uitgesteld.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:39 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]

Da's een fijn nummertje ja! Mijn favoriet is Blackmailquote:Op donderdag 24 december 2020 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja idd. Zonde. Art for arts sake is toch wel

Ervaring?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Naarmate de jaren vorderen wordt die 10cc ook steeds minder.

En die vriend kan dit zelf niet melden, pff. De ballen niet voor zeker, dan snap ik wel dat het achteruit gaat.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik meldde dit ... op verzoek van een vriend

quote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En die vriend kan dit zelf niet melden, pff. De ballen niet voor zeker, dan snap ik wel dat het achteruit gaat.

quote:

Ben nog nooit zo vroeg geweest
 Ben nog nooit zo vroeg geweest 
 Maar ook zo heerlijk veel écht oud werk in die eerste editie, love it
 Maar ook zo heerlijk veel écht oud werk in die eerste editie, love it  

Waar kun je dat terugluisteren? Op de Radio 2 site kun je minimaal terug tot 2017 :/quote:Op donderdag 24 december 2020 12:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wist even niet meer wanneer de Top 2000 dit jaar begon, dus ik ben maar alvast komen kijkenBen nog nooit zo vroeg geweest
Heb de afgelopen dagen de eerste uren van de Top 2000 editie 1999 teruggeluisterd. Hard gelachen toen nummer 1943 niet goed wilde afspelen "omdat het cd'tje niet goed opgepoetst kon worden"Maar ook zo heerlijk veel écht oud werk in die eerste editie, love it

Top 2000 1999 Reversedquote:Op donderdag 24 december 2020 13:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waar kun je dat terugluisteren? Op de Radio 2 site kun je minimaal terug tot 2017 :/

Ja dat is de playlist. Ik heb de originele uitzendingenquote:

Ja ik heb via via een collectie in handen gekregen met de gehele radio-uitzending van uur tot uurquote:Op donderdag 24 december 2020 13:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waar kun je dat terugluisteren? Op de Radio 2 site kun je minimaal terug tot 2017 :/

Zoals 't hoort dusquote:Op donderdag 24 december 2020 13:27 schreef Zorro het volgende:
Ik ben de Top4000 maar aan het luisteren als oefening. Kijk ik even de lisjt door en de schrik slaat me om het hart. Ook hier staat Disturbed hoger dan Simon & Garfunkel

Ah, dat was nog met oma uit Schubbekutteveen aan de telefoon die aangaf waarom ze een crush had op Don van de Everly Brothers...quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja dat is de playlist. Ik heb de originele uitzendingen

Ja zeg, we zijn nog niet eens begonnen en jij bent nu al af.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zoals 't hoort dus
Niets kan tippen aan die fijne stem van de zanger van Disturbed in dat nummer

quote:Op donderdag 24 december 2020 13:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, we zijn nog niet eens begonnen en jij bent nu al af.

Uitdaging aangenomen.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk als hebbedingetje, maar dat luister je nooit in z'n geheel terug.

, en Radio 2 werd voor de gelegenheid omgedoopt tot 'Radio 2...duizend!' oftewel Radio 2000
, en Radio 2 werd voor de gelegenheid omgedoopt tot 'Radio 2...duizend!' oftewel Radio 2000  De wijze waarop dit aan elkaar werd gepraat was nog echt lekkere radio. Valt me heel erg mee.
 De wijze waarop dit aan elkaar werd gepraat was nog echt lekkere radio. Valt me heel erg mee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |