De lucifer versie is bijna grappig, ik hoop dat het henny huisman op zang is maar kan ook één van de andere drie heren zijn in de bandquote:Op woensdag 23 december 2020 14:25 schreef ok01 het volgende:
Leuk topic![]()
Gestemd op Donna Summer, want ik ken de andere versies niet
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:28 schreef MadMaster het volgende:
De afgeleide opvolger van deze topicreeks:
MUZ / n00bie's same title, different song shoot out #1 ?
Ben benieuwd, zal er zo naar luisterenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De lucifer versie is bijna grappig, ik hoop dat het henny huisman op zang is maar kan ook één van de andere drie heren zijn in de bandHet is ook een leuk topic om versies te leren kennen
Ah misschien moeten we er ook een anders bij zettenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:32 schreef ReibRekkel het volgende:
Ik vind ze allemaal matig eigenlijk, Donna de minst matige dan
En dan de mooiste versie, die van This Mortal Coil, niet als YT posten.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Gooi er gelijk nog één bij opdat we die vast gehad hebben
Song to the siren
[poll=1219]
Oeps foutjequote:Op woensdag 23 december 2020 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan de mooiste versie, die van This Mortal Coil, niet als YT posten.
Dit riekt naar manipulatie...
Deze moeten jullie hebben, mensen. Deze!
Dat moest This Mortal Coil zijn. Maar omdat die niet tussen de video's stond klikte ik op Anders.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh ben heel benieuwd naar de anders namelijk
Er is nog een andere versie die in de film the lovely bones zit maar ik kan niet vinden welke, youtube zegt dat dat de this mortal coil versie is maar dat is hem niet. Mijn vriendin weet dat wel maar die is niet thuis...quote:Op woensdag 23 december 2020 14:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De This Mortal Coil versie is hemels mooi
Ah hij stond wel tussen de antwoordenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat moest This Mortal Coil zijn. Maar omdat die niet tussen de video's stond klikte ik op Anders.
IMDB zegt dat ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is nog een andere versie die in de film the lovely bones zit maar ik kan niet vinden welke, youtube zegt dat dat de this mortal coil versie is maar dat is hem niet. Mijn vriendin weet dat wel maar die is niet thuis...
Ja, niet goed gelezen.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah hij stond wel tussen de antwoorden
Ik vraag vanavond wel even welke versie mijn vriendin altijd luistert die is net iets minder echo-achtig dan this mortal coil.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |