Ben je snel voorbij die uurlijstjes gescrolled? Het eerste uur is goed hoor!quote:Op donderdag 24 december 2020 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vannacht het begin niet meemaken. Hoorde dat het urste uur zozo was en die kut mix hoeft helemaal niet.
Dan liever vroeg tukken en morgenochtend op tijd beginnen
Ik tref jullie allen morgenochtend.

OK. Ge zijt een pienter menneke.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee?
Pino heeft het over een mix om 0 uur en een ander over dat mensen ELO willen horen, waarvan ik weet dat die op 2000 staat. Dus ging ik ervan uit dat het om een mix bij de opening gaat.

Maarja, 0 uur komt me dus veel beter uit als begintijd.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
OK. Ge zijt een pienter menneke.

De wederhelft zei dat ik beter vroeg op kon staan en daar vertrouwde ik op. De 4 nummers die ik nu weet bevestigen dat.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben je snel voorbij die uurlijstjes gescrolled? Het eerste uur is goed hoor!

dat gaat nu nog rapper jaquote:Op donderdag 24 december 2020 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenmiddag even na vieren is 10% van de lijst alweer geweest.

Ga je 't afstrepen?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Lijst in PDF gedownload. Kom maar op.

Na elk nummer een shotje drank.quote:

quote:Op donderdag 24 december 2020 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tevens, die voormalig laatste dag klassiekers Load Out/Worn Down Piano in de 300 en Like a Hurricane en Halo of Flies zelfs in de 600. Poehee.

Evenstar

Evenstar

Pareltjes zoals Maan, Tino Martin en Hoe Het Danstquote:Op donderdag 24 december 2020 16:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, we moeten iets overhebben om pareltjes van eigen bodem een kans te geven he?

Evenstar

Evenstar

Nederland is een ....quote:Op donderdag 24 december 2020 16:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Pareltjes zoals Maan, Tino Martin en Hoe Het Danst
Daar is Sylvia van Focus voor gesneuveld ffs

Op zich had ik Fat Larry's Band dit jaar ook wel in de lijst verwacht.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:07 schreef Evenstar het volgende:
Oh, zie het al! Op de site staat al een linkje naar Zoom

quote:Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op zich had ik Fat Larry's Band dit jaar ook wel in de lijst verwacht.

Hopelijk legde JIJ een pareltje van een bodem:quote:Op donderdag 24 december 2020 16:05 schreef cafca het volgende:
Ja, we moeten iets overhebben om pareltjes van eigen bodem een kans te geven he?
quote:

quote:Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op zich had ik Fat Larry's Band dit jaar ook wel in de lijst verwacht.

Ik ook niet en vermoed dat dat vandaag niet anders zal zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit het begin gehoord

Evenstar

Evenstar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |