Ken je toevallig nog een leuke jongen tussen de 20 en de 30, die het geen probleem vindt om in Drenthe te gaan wonen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat jij je snel weer heel ok voelt!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:12 schreef Greys het volgende:
Echt een hele zorg minder!
Nu m'n gescheurde knie nog even heel en dan kunnen we weer paden op en lanen in.
Maar dat bloed was echt perfectie.
Tsk, watjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Kennen we de grap van de 250+ km vlakke etappe in de Giro?
Die werd ruim 100 kilometer ingekort!
Grappige jongens die Italianen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Kennen we de grap van de 250+ km vlakke etappe in de Giro?
Die werd ruim 100 kilometer ingekort!
Krijg je vandaag of morgen de uitslag?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:15 schreef Arizona het volgende:
Ik ben terug van de teststraat, het viel me erg mee. Beide stokjes waren een rotgevoel maar het duurde echt maar een seconde ofzo. Nu maar wachten
Geen idee, ik krijg een mailtje zodra de uitslag in mijn digid staat. Ik wacht het wel rustig af. Voel me toch niet fit genoeg om de deur uit te gaan nu, ongeacht de uitslagquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Krijg je vandaag of morgen de uitslag?
Italianenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Heerlijke giro chaos weer eens.
Hoe heetten jullie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
@:H_T @:BillDauterive @:Redefine uitslag van gisteren!
Jammer dat deze versie dan niet op spotify staat (betaald door amazon).quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Tentamen klaar, dus mezelf nu belonen met het nieuwe album van Nothing But Thieves
Je was me net voor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
Ik was amerikaanse idioot!quote:
Jaaa die is zo vet hquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat deze versie dan niet op spotify staat (betaald door amazon).
Werd er vanochtend wakker mee.
Dat was m'n doelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In ieder geval op de eerste helft van het scorebord
Linkerrijtjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In ieder geval op de eerste helft van het scorebord
Dat is snel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
Nee we deden nu los mee. Wel nog een beetje samen gespeeld met mijn broer via Whatsapp.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh het was individueelIk dacht dat jullie in een team meededen
Dat werkt vaak beter ja. En is ook leuker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:29 schreef koffieleuk het volgende:
Volgende keer wel gewoon 1 team hoor
Zo'n soort finale hebben we dit voorjaar al gehad. Nu wel iets eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk trouwens ontzettend uit naar de finale van WIDMEindelijk n niet in VondelCS (neem ik aan
). En eigenlijk vooral weer naar een nieuwe kandidatengroep
Weer mensen leren kennen die ik niet goed ken en daar favorieten uit ontdekken.
Even lekkere afwisseling uit de sleur van de dag. Kan ik nu wel gebruiken
Ik duim weerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Tentamen klaar, dus mezelf nu belonen met het nieuwe album van Nothing But Thieves
Ja das fijn. Kunnen ze gewoon de leuke stukken eruit knippen en hoeft het allemaal niet zo gehaast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n soort finale hebben we dit voorjaar al gehad. Nu wel iets eerder opgenomen.
Dat is 2020 in een notendop. Iedereen is al sinds maart op zoek naar afleidingquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk trouwens ontzettend uit naar de finale van WIDMEindelijk n niet in VondelCS (neem ik aan
). En eigenlijk vooral weer naar een nieuwe kandidatengroep
Weer mensen leren kennen die ik niet goed ken en daar favorieten uit ontdekken.
Even lekkere afwisseling uit de sleur van de dag. Kan ik nu wel gebruiken
Je kan trouwens tot 21.15u inzetten op de mol, dus ik zou niet rekenen op al te veel aandacht voor molacties.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n soort finale hebben we dit voorjaar al gehad. Nu wel iets eerder opgenomen.
Wauw mooi nummerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat deze versie dan niet op spotify staat (betaald door amazon).
Werd er vanochtend wakker mee.
Je krijgt eerst toch altijd nog de andere kandidaten aan het woord. Dus daar gaat altijd wel wat tijd overheen. En dan nog een keer de monoloog van Rick, dat is ook weer tien minuten. Dat is elk jaar zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan trouwens tot 21.15u inzetten op de mol, dus ik zou niet rekenen op al te veel aandacht voor molacties.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan trouwens tot 21.15u inzetten op de mol, dus ik zou niet rekenen op al te veel aandacht voor molacties.
21.15quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zo’n speciale uitzending als in Belgi gewijd aan gelukte en mislukte molacties, hints voor de kijkers, kijkjes achter de schermen en grappige momenten is te moeilijk voor demense.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef Redefine het volgende:
Ik zou sowieso niet zo heel veel verwachten van de finale. Dit voorjaar was die ook niet heel bijzonder.
De Mol acties vallen altijd tegen. Vooral omdat ze zo afgeraffeld worden en veel opdrachten niet eens benoemd worden.
De Belgische renieaflevering is altijd echt genietenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zo’n speciale uitzending als in Belgi gewijd aan gelukte en mislukte molacties, hints voor de kijkers, kijkjes achter de schermen en grappige momenten is te moeilijk voor demense.
In Nederland willen we inderdaad hapklare brokken. En vooral verhalen van demense zelf. En dat we dat willen zien we aan de hoge kijkcijfers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zo’n speciale uitzending als in Belgi gewijd aan gelukte en mislukte molacties, hints voor de kijkers, kijkjes achter de schermen en grappige momenten is te moeilijk voor demense.
Dat is hier inderdaad nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
In Belgi weten we ook altijd aan het eind hoeveel fouten iedereen had, en wie eruit had moeten gaan met een executie zonder afvaller bv. Dat weten we bij WIDM aan het eind nooit
Nederland zou zo''n andere aflevering prima trekken maar dat wordt gewoon niet geprobeerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Nederland willen we inderdaad hapklare brokken. En vooral verhalen van demense zelf. En dat we dat willen zien we aan de hoge kijkcijfers.
Nee joh, ‘de’ Nederlander heeft een aandachtsspanne van een goudvis en wil gewoon lekker gesellig naar Heel Holland Bakt kijken of boos worden over klein leed bij Radar. Wat boeit het nou dat de Mol gaat uitleggen hoe hij geld uit de pot hield in een stenenopdracht in aflevering 2 van WIDM.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland zou zo''n andere aflevering prima trekken maar dat wordt gewoon niet geprobeerd
Wat een heerlijk nieuws over Bietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:12 schreef Greys het volgende:
Echt een hele zorg minder!
Nu m'n gescheurde knie nog even heel en dan kunnen we weer paden op en lanen in.
Maar dat bloed was echt perfectie.
Met alle respect zou ik dat nou ook weer niet z enorm verheffen boven het kijken naar Heel Holland Bakt of Radar. We hebben het niet over lezingen door nobelprijswinnaars.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, ‘de’ Nederlander heeft een aandachtsspanne van een goudvis en wil gewoon lekker gesellig naar Heel Holland Bakt kijken of boos worden over klein leed bij Radar. Wat boeit het nou dat de Mol gaat uitleggen hoe hij geld uit de pot hield in een stenenopdracht in aflevering 2 van WIDM.
Eens. Maar dat komt omdat de makers alleen maar kijken naar de kijkcijfers. En die zijn hoog, dus daardoor denken ze dat ze gelijk hebben...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland zou zo''n andere aflevering prima trekken maar dat wordt gewoon niet geprobeerd
Nee uiteraard niet, maar het mag best wat inhoudelijker dan hoe die finales nu gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Met alle respect zou ik dat nou ook weer niet z enorm verheffen boven het kijken naar Heel Holland Bakt of Radar. We hebben het niet over lezingen door nobelprijswinnaars.
Dat kan wel degelijk. Gewoon doen en mensen blijven gewoon kijken. Slechts een kleine groep zullen afhaken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, ‘de’ Nederlander heeft een aandachtsspanne van een goudvis en wil gewoon lekker gesellig naar Heel Holland Bakt kijken of boos worden over klein leed bij Radar. Wat boeit het nou dat de Mol gaat uitleggen hoe hij geld uit de pot hield in een stenenopdracht in aflevering 2 van WIDM.
Foto's van vroegerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:26 schreef summer52 het volgende:
Wat doe je als je moet wachten tot de boodschappen afgeleverd worden? Juist ja oude foto's bekijken!
@:Cyan9 volgens mij woon je in Assen?
In mijn jeugd van mijn 6e tot mijn 14e dus heul heul lang geledenheb ik ook in Assen gewoond (Oranjestraat)!
Deze foto met dat bekende mannetje Bartje is van die tijd (ik zit in het midden), ik was toen 9 jaar dus bijna 60 jaar geleden[ afbeelding ]
Kan Wilco wel mooi wat verder herstellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stelletje mietjes daar in Itali. Ze wilden niet meer rijden.
Regent het dan echt keihard ofzo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel raar dat dit nu allemaal opeens een issue wordt dan... Omdat het dan toevallig regent.
Ja het is wel zeikweer, maar ging vooral over de afstand van 258 km , wat je niet meer ziet in grote rondes en het is ook nog eens de derde week.quote:
Maar ik snap dan niet dat ze daar dan nu mee komen. Ik vind het een beetje aan de late kant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is wel zeikweer, maar ging vooral over de afstand van 258 km , wat je niet meer ziet in grote rondes en het is ook nog eens de derde week.
In mijn provincie zijn het aantal corona patinten in de ziekenhuizen ietsje gedaald. Ook schijnen de maatregelen effect te hebben op het aantal besmettingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben trouwens ook heel erg benieuwd wat de coronaregels gaan zijn aanstaande dinsdag want dan krijgen we weer een persco toch?
In de randstad en andere gebieden nemen de ziekenhuisopnames en besmettingen alleen maar toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In mijn provincie zijn het aantal corona patinten in de ziekenhuizen ietsje gedaald. Ook schijnen de maatregelen effect te hebben op het aantal besmettingen.
Hmm wat apart dat ze daar dan vandaag nog zo'n ding van maken en dat het ze ook luktquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is wel zeikweer, maar ging vooral over de afstand van 258 km , wat je niet meer ziet in grote rondes en het is ook nog eens de derde week.
Dat is wel weer positief inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan Wilco wel mooi wat verder herstellen.
Ja werd net ook door iemand van de GGD Friesland op de radio gezegd. Friesland neemt deze week duidelijk af, rest nog toe. Ben dus nu vooral bang dat het door de herfstvakantie van vorige week komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:07 schreef Momo het volgende:
[..]
In de randstad en andere gebieden nemen de ziekenhuisopnames en besmettingen alleen maar toe.
Wel echt mega lastig om een beter nummer te maken als je de vorige keer topfavoriet was lijkt mequote:
Zou het toch door de scholen komen? Gewoon alle kinderen opsluiten in huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja werd net ook door iemand van de GGD Friesland op de radio gezegd. Friesland neemt deze week duidelijk af, rest nog toe. Ben dus nu vooral bang dat het door de herfstvakantie van vorige week komt.
Jaa dit is leukquote:
Hopelijk komt Little Big terug. De rest maakt me niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:18 schreef molloot200 het volgende:
Dus we weten nu alleen niks over de fate van:
- Athena Manoukian (Armeni)
- Lesley Roy (Ierland)
- Vasil (Noord-Macedoni)
- Alicja (Polen)
- Little Big (Rusland)
- Hurricane (Servi)
- James Newman (Verenigd Koninkrijk)
En de rest weten we allemaal al van of ze wel of niet nog een keer mogen
Hoop nog steeds dat het niet hoeft, of in ieder geval niet de basisscholen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou het toch door de scholen komen? Gewoon alle kinderen opsluiten in huis.![]()
Nee maar serieus, ik was gisteren in een appie. Maar dan hebben mensen wel netjes een mondkapje op maar wel hun kinderen mee van een jaar of 8 die overal aanzitten en langs je heen komen lopen.
Als Hindley roze pakt in Milaan is dit wel een iconische foto.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dat roze maar gek staan bij Wielco
[ afbeelding ]
Kirkorov zijn omroep is eigenlijk weer aan de beurt, dus we gaan zien of hij een jaartje zonder aandacht kan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk komt Little Big terug. De rest maakt me niet zo veel uit.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kirkorov zijn omroep is eigenlijk weer aan de beurt, dus we gaan zien of hij een jaartje zonder aandacht kan.
Oh wat ergquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Hindley roze pakt in Milaan is dit wel een iconische foto.
Ja, in Belgi mag Vlaanderen gewoon nog eens. Maar Kirkorov is ‘bijzonder’ natuurlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kirkorov zijn omroep is eigenlijk weer aan de beurt, dus we gaan zien of hij een jaartje zonder aandacht kan.
Mooi dat die terugkomtquote:
https://escxtra.com/2020/(...)icipation-confirmed/quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahh dan zullen ze het vast weer worden (als ze willen natuurlijk)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://escxtra.com/2020/(...)icipation-confirmed/
Volgens dit bericht mag Little Big's omroep nog eens
Kirkorov staat ook weer in het team van Natalia van Moldavi natuurlijk
Jaaaaa dat is nou eens goed nieuws!quote:
Ik denk dat Little Big wel wil als ik het zo zou mogen gokkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahh dan zullen ze het vast weer worden (als ze willen natuurlijk)
Oeh, hopen dan maar dat Little Big ook nog een keer wilquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://escxtra.com/2020/(...)icipation-confirmed/
Volgens dit bericht mag Little Big's omroep nog eens
Kirkorov staat ook weer in het team van Natalia van Moldavi natuurlijk
Dat dacht ik ook even ja, omdat hij veel optredens had rond die periode. Zou ik ook nog wel snappen ook, maar je weet natuurlijk ook nooit zeker of je over een paar jaar meteen weer een goed nummer hebt om een NF te winnen. Nu krijg je in ieder geval wel gewoon de kans om te gaan. Maar alsnog super lastig als topfavoriet lijkt mequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa dat is nou eens goed nieuws!Ik dacht nog even dat ze het misschien niet aandurfden omdat ze afgelopen jaar topfavoriet waren
Ja! Dansje, truien, alles. En bijna hetzelfde deuntje voor mijn part maar dan net wat anders. Winner 2021 kan al bijna uitgeroepen worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Ik zou als ik hem was in ieder geval weer een dansje verzinnen.
Nou in Twente hadden we vorige week ook herfstvakantie en wij stijgen gewoon door hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja werd net ook door iemand van de GGD Friesland op de radio gezegd. Friesland neemt deze week duidelijk af, rest nog toe. Ben dus nu vooral bang dat het door de herfstvakantie van vorige week komt.
Dat klopt inderdaad ook wel ja; nu kan hij gewoon in ieder geval naar het ESF en hoeft hij de voorronde niet meer door. Maar er zal wel echt een druk op liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even ja, omdat hij veel optredens had rond die periode. Zou ik ook nog wel snappen ook, maar je weet natuurlijk ook nooit zeker of je over een paar jaar meteen weer een goed nummer hebt om een NF te winnen. Nu krijg je in ieder geval wel gewoon de kans om te gaan. Maar alsnog super lastig als topfavoriet lijkt me
Jaaaaaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Als het dan met publiek mag krijgen jullie wel een heel dansbaar ESFquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaAl bestaat er ook wel weer de kans dat andere landen dat ook gaan doen, als een hype die van afgelopen jaar is overgewaaid
Vind je het gek, in IJsland is het levensgevaarlijk om aan het NSF mee te doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef molloot200 het volgende:
Grappig wel dat IJsland het enige "eigenwijze" land in Scandinavi is die niet vasthoudt aan hun NF.
Ohjaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou in Twente hadden we vorige week ook herfstvakantie en wij stijgen gewoon door hoor
Nou @Redefine, dat ging nog sneller dan verwachtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zal deze maand week nog wel gebeuren
Fixed
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Vind je het gek, in IJsland is het levensgevaarlijk om aan het NSF mee te doen.
Ik kreeg een pushbericht iddquote:
Jaaaa wat gaan wij dan los op de vloer johquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het dan met publiek mag krijgen jullie wel een heel dansbaar ESF
Haha ja met al die gevaarlijke elfjes en ontploffende boten enzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren eindelijk uitgekekenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja met al die gevaarlijke elfjes en ontploffende boten enzo
En ook vermoorde deelnemers die gaan spokenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja met al die gevaarlijke elfjes en ontploffende boten enzo
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren eindelijk uitgekekenIk vond het wel vermakelijk.
Ja ik vind het ook echt een vermakelijke filmquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren eindelijk uitgekekenIk vond het wel vermakelijk.
Ja. Bizarquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou @:Redefine, dat ging nog sneller dan verwacht
Die burgemeester is niet de Vrouw Haverkamp waar Normaal de inspiratie voor dat liedje vandaan heeft gehaald.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef Arizona het volgende:
https://www.tubantia.nl/t(...)uwe-pieken~ab00bb3c/
Nou, de inhaalslag is gemaakt, Twente kleurt enorm rood vandaag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb de film nog steeds niet gezien
JA JA DING DONGquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het n groot cringemoment wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook nietvind Will Ferrell zo vreselijk dat ik nog steeds geen zin heb om te beginnen
Maar ze kunnen niet zo heel veel halfbakken meer doen zo onderhand.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt bang dat ze dinsdag weer met halfbakken regels aan komen kakken
Ja precies. Ik las net een review van The Guardian over dat de film de essentie van het ESF niet begrijpt. Onzin hoor, dat doet het wat mij betreft prima.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt een vermakelijke filmGeen meesterwerk ofzo, maar gewoon leuk
quote:
Ja dat heb ik ook wel maar hier vind ik 'm enorm meevallen. Dat hij achter Funny or Die zit zegt ook wel wat vind ik. Het is niet allemaal zo slecht meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook nietvind Will Ferrell zo vreselijk dat ik nog steeds geen zin heb om te beginnen
Ja het enige cht grote verschil wat er is is dus dat iedereen nu nog naar school gaat. Vraag me wel af of daar echt geen verband tussen zit? Tussen het naar school gaan en corona.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet zo heel veel halfbakken meer doen zo onderhand.
Ik bedoel, wat kan er nog... sportscholen dicht, avondklok, beperkte schoolgang? Daarna ga je eigenlijk al naar de intelligente lockdown van dit voor jaar
Amerikaanse recent die nooit de echte ESC heeft gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik las net een review van The Guardian over dat de film de essentie van het ESF niet begrijpt. Onzin hoor, dat doet het wat mij betreft prima.
In die review stond ook dit stukje, naar aanleiding van het feit dat Will Ferrell hetero is: "Of course, heterosexuality isn’t always an impediment to understanding the Eurovision song contest; indeed, one recent winner, Sweden’s Mns Zelmerlw, is famously straight. But a deep understanding of, love for or personal investment in homosexuality certainly helps."
Er zijn veel meer heteroseksuele mannelijke winnaars geweest dus dat is sowieso al onzin, en dit stukje tekst geeft de indruk dat je op een bepaald geslacht moet vallen om je eigen gevoel te hebben bij het ESF.
Ja, je bent een beetje door het beleid heen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet zo heel veel halfbakken meer doen zo onderhand.
Ik bedoel, wat kan er nog... sportscholen dicht, avondklok, beperkte schoolgang? Daarna ga je eigenlijk al naar de intelligente lockdown van dit voor jaar
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik las net een review van The Guardian over dat de film de essentie van het ESF niet begrijpt. Onzin hoor, dat doet het wat mij betreft prima.
In die review stond ook dit stukje, naar aanleiding van het feit dat Will Ferrell hetero is: "Of course, heterosexuality isn’t always an impediment to understanding the Eurovision song contest; indeed, one recent winner, Sweden’s Mns Zelmerlw, is famously straight. But a deep understanding of, love for or personal investment in homosexuality certainly helps."
Er zijn veel meer heteroseksuele mannelijke winnaars geweest dus dat is sowieso al onzin, en dit stukje tekst geeft de indruk dat je op een bepaald geslacht moet vallen om je eigen gevoel te hebben bij het ESF.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]Dit soort reacties.
Deze site doet het ook best "goed" wat betreft "verdeling" van seksuele voorkeur.
Dan zou je letten op de cijfers van volgende week van de regio's die vorige week nog herfstvakantie hadden. Als bij die regio's gaat stijgen, dan weet je genoeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja het enige cht grote verschil wat er is is dus dat iedereen nu nog naar school gaat. Vraag me wel af of daar echt geen verband tussen zit? Tussen het naar school gaan en corona.
De herfstvakantie lijkt in Arizonaland weinig impact te hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja het enige cht grote verschil wat er is is dus dat iedereen nu nog naar school gaat. Vraag me wel af of daar echt geen verband tussen zit? Tussen het naar school gaan en corona.
Je ziet volgens mij in de regio's waar het vorige week vakantie was niet echt een stabilisatie/daling, alleen Friesland doet het blijkbaar wel aardig. Sterker nog, hier in Twente gaat het gigantisch slecht, ondanks vakantie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik zo zie schijnt het in Groningen en Drenthe ook wat te stabiliseren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij in de regio's waar het vorige week vakantie was niet echt een stabilisatie/daling, alleen Friesland doet het blijkbaar wel aardig. Sterker nog, hier in Twente gaat het gigantisch slecht, ondanks vakantie.
Terwijl je toch wel iets van een effect zou verwachten van een week vakantie als de scholen de belangrijkste factor zouden zijn
Denk dat de conclusie toch is dat er te veel mensen vooral vinden dat er iets moet gebeuren, maar zelf hun gedrag niet aanpassen. Die mensen moeten eerst horen dat iets VERBOTEN is, voordat ze er wat mee gaan doen.
Datzelfde had ik ook. En hij is ook hier weer heel slecht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Horeca dicht en niet mogen sporten vind ik niet echt halfbakken eigenlijk. Er komt niet heel veel meer hierna.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Dit vind ik echt irritant gedragquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denk dat de conclusie toch is dat er te veel mensen vooral vinden dat er iets moet gebeuren, maar zelf hun gedrag niet aanpassen. Die mensen moeten eerst horen dat iets VERBOTEN is, voordat ze er wat mee gaan doen.
Veel dringende adviezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Hey we zijn het eens oneens, ook wel leuk voor de veranderingquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Datzelfde had ik ook. En hij is ook hier weer heel slecht.
De eerste helft is ook heel erg matig. Maar het tweede deel is wel leuk.
Nou ja, ik dacht wel dat we nu ongeveer wat zouden moeten zien van de regels die toen aangekondigd zijn. Het is inmiddels ook gewoon al 10 dagen geleden hequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Horeca dicht en niet mogen sporten vind ik niet echt halfbakken eigenlijk. Er komt niet heel veel meer hierna.
Als dat eerste serieus geen enkel effect heeft op de cijfers de komende dagen zijn we flink de lul de komende maanden
Ik zie net inderdaad dit plaatje:quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik zo zie schijnt het in Groningen en Drenthe ook wat te stabiliseren.
Maar we hebben toch @TheFreshPrincequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Nou doen we het hier wel goed qua seksuele diversiteit maar onze gemiddelde huidskleur is ongeveer gelijk aan die van Sneeuwwitje, dus daar mogen we ons wel voor schamen natuurlijk.
Moeten we daar maar eens goed op lobbyen. Wie zet er een Facebookadvertentie in elkaar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Nou doen we het hier wel goed qua seksuele diversiteit maar onze gemiddelde huidskleur is ongeveer gelijk aan die van Sneeuwwitje, dus daar mogen we ons wel voor schamen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel maar hier vind ik 'm enorm meevallen. Dat hij achter Funny or Die zit zegt ook wel wat vind ik. Het is niet allemaal zo slecht meer.
Misschien binnenkort toch eens proberen dan. Liedjes vond ik wel leuk op zichquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Datzelfde had ik ook. En hij is ook hier weer heel slecht.
De eerste helft is ook heel erg matig. Maar het tweede deel is wel leuk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net inderdaad dit plaatje:
[ afbeelding ]
En dan lijkt het in het noorden inderdaad beter te gaan. Wel opvallend dat het niet in alle provincies met vakantie afvlakt, maar zoals Lange Frans zou zeggen: interessant!
Inderdaad, ik vond ook dat de essentie van het ESF prima begrepen werd. Tuurlijk klopten sommige dingen niet met hoe het in werkelijkheid gaat, maar om zo'n film een beetje gaande te houden was het soms niet anders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf zwart geschminkt, dat telt nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar we hebben toch @:TheFreshPrince
Op welke wijze verhoog jij de diversiteit eigenlijk? Want mannen, mensen die vanuit het buitenland Fokken, dertigers en sportliefhebbers hebben we hier al hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Als je het plaatje zo ziet zijn Zeeland en Friesland waar beide percentages niet heel erg uit de klauwen loopt vergeleken met de rest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net inderdaad dit plaatje:
[ afbeelding ]
En dan lijkt het in het noorden inderdaad beter te gaan. Wel opvallend dat het niet in alle provincies met vakantie afvlakt, maar zoals Lange Frans zou zeggen: interessant!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Exact!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond ook dat de essentie van het ESF prima begrepen werd. Tuurlijk klopten sommige dingen niet met hoe het in werkelijkheid gaat, maar om zo'n film een beetje gaande te houden was het soms niet anders.
Dat over hetero/homoseksualiteit slaat inderdaad echt helemaal nergens opKomt eerder over alsof de auteur van dit stukje zelf de essentie van het ESF niet begrijpt. Weer zo'n stereotype dat het een homofeestje is; echt zo achterhaald allemaal.
Hij is wel eens irritanter geweest. Maar eerste deel is die pijnlijk ongrappig. Hij had zelf die rol gewoon niet moeten spelen. Alleen de productie en meeschrijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey we zijn het eens oneens, ook wel leuk voor de verandering
Nou ja ik zal ook niet zeggen dat hij goed was. Maar in elk geval niet heel erg irritant.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf zwart geschminkt, dat telt niet
Ik deel dan ook mee in de schaamte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op welke wijze verhoog jij de diversiteit eigenlijk? Want mannen, mensen die vanuit het buitenland Fokken, dertigers en sportliefhebbers hebben we hier al hoor.
Dat is logisch. Zeeuwen doen niet aan contact met elkaar en niemand wil daarnaartoe en somehow gaan die Zeeuwmeeuwen ook niet weg, dus dan blijft het wel meevallen daar!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je het plaatje zo ziet zijn Zeeland en Friesland waar beide percentages niet heel erg uit de klauwen loopt vergeleken met de rest.
Die zitten 24/7 op hun zolderkamertje naar een elpee van Blof te luisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is logisch. Zeeuwen doen niet aan contact met elkaar
Friezen zijn verkapte Scandinavirs.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is logisch. Zeeuwen doen niet aan contact met elkaar en niemand wil daarnaartoe en somehow gaan die Zeeuwmeeuwen ook niet weg, dus dan blijft het wel meevallen daar!
Is het niet Racoon of Danny Vera?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die zitten 24/7 op hun zolderkamertje naar een elpee van Blof te luisteren.
Volgens mij is Koen66 de enige met een donkere huidskleur hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik deel dan ook mee in de schaamte.
Lekker naar Omarm luisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die zitten 24/7 op hun zolderkamertje naar een elpee van Blof te luisteren.
"Hier ben ik veilig"
Precies, het is voor iedereen gewoon kut dat al die dingen niet kunnen en we niet weten wanneer het wel weer mogelijk gaat zijn. En dan is het extra kut als je je er gewoon heel goed aan houdt, wetende dat dit nou eenmaal moet, en dat enkele aso's dan toch vinden dat alles voor hen maar door moet blijven gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt irritant gedragIk zit echt al tijden thuis omdat ik niet naar school mag, ik ben er ook totaal klaar mee. Ik zou heel graag met vrienden afspreken, of ik heb wel weer een keer zin in een feestje. Gaat niet. Ik blijf braaf binnen zitten. Dat er dan eigenwijze lui zijn die zo nodig toch "moeten", kan ik niet zo goed hebben.
Komt 'ie er bijna aan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:49 schreef Em31 het volgende:
Zo'n zin in het nieuwe seizoen van The Crown
Wat een lachwekkend slechte recensie zeg. Er is genoeg op de film aan te merken, maar juist se essentie van het ESF wordt vrij goed neergezet. En wat een gelul over seksualiteit. Diegene heeft nog nooit gekeken zeker. Die kijkt puur naar het clich beeld wat er onder een deel van de mensen leeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
The Guardian? Dat is een Britse krant. Wat weet dat land nou in hemelsnaam over het songfestival, ze eindigen elke keer onderaan...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
Mochten mensen de rest van de belachelijke review nog willen lezen: https://www.theguardian.c(...)ng-notes-kitsch-sink
Ja die liedjes vond ik serieus ook gewoon echt heel leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Misschien binnenkort toch eens proberen dan. Liedjes vond ik wel leuk op zich
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een lachwekkend slechte recensie zeg. Er is genoeg op de film aan te merken, maar juist se essentie van het ESF wordt vrij goed neergezet. En wat een gelul over seksualiteit. Diegene heeft nog nooit gekeken zeker. Die kijkt puur naar het clich beeld wat er onder een deel van de mensen leeft
Gaaffff! En van de beste series van de afgelopen paar jaar wat mij betreft.quote:
Het sloeg ook nergens op dat daarna nog een enveloppen moment kwamquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Exact!
En ja dat van het stemmen tijdens de halve finale deed wel een beetje pijn aan mijn hartje
De GGD had daar gisteren al voor gewaarschuwd in de krant, dat ze de komende dagen een inhaalslag qua registraties gingen doen. Dus het heft niet zo heel slecht te zijn, het lijkt nu vandaag weer een enorme stijging maar het kan best zijn dat we per saldo ook al aan het afvlakken zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij in de regio's waar het vorige week vakantie was niet echt een stabilisatie/daling, alleen Friesland doet het blijkbaar wel aardig. Sterker nog, hier in Twente gaat het gigantisch slecht, ondanks vakantie.
Terwijl je toch wel iets van een effect zou verwachten van een week vakantie als de scholen de belangrijkste factor zouden zijn
Stukje Duitsland dat daar aan grenst zal binnenkort ook wel wat roder wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is wel de kleur van Twente...
Jaaaaaaa ik ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:49 schreef Em31 het volgende:
Zo'n zin in het nieuwe seizoen van The Crown
Ja dat eerst was dan van de jury's, en daarna de popular vote. Maar alsnog onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op dat daarna nog een enveloppen moment kwamAls er al punten waren gegeven, dan kan je dat toch niet meer spannend onthullen op het eind?
Ja zo mooi gefilmd ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaaffff! En van de beste series van de afgelopen paar jaar wat mij betreft.
Ik ben altijd een beetje #TeamCharles, als het om de situatie met Diana gaat. In de jaren na hun huwelijk dan h. Wel een gevaarlijke mening natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik ook!Ik vond de trailer ook al zo tof! Actrice die Diana speelt lijkt ook erg goed gecast
Ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik ook!Ik vond de trailer ook al zo tof! Actrice die Diana speelt lijkt ook erg goed gecast
Ja precies. Die van die mijnramp was indrukwekkend h...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zo mooi gefilmd ookaf en toe vind ik dan een onderwerp van een aflevering wel wat saaier, maar toch maken alle beelden en de acteurs het gewoon goed.
Ik dacht voor die aflevering met Camila altijd dat The Queen er ook heel erg op tegen wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje #TeamCharles, als het om de situatie met Diana gaat. In de jaren na hun huwelijk dan h. Wel een gevaarlijke mening natuurlijk.
DJ had het helemaal niet verwacht ook, heel nice ditquote:
Volgens mij de EU die niets beters te doen heeft dan zich druk maken over vleesvervangers die vleesnamen hebben.quote:
Die situatie is vooral heel vaak wat zwart/wit neergezet omdat Diana nog altijd zo populair is. En die situatie is vast niet zo heel goed aangepakt door de koninklijke familie, maar Charles krijgt wel veel onterecht gezeik over zich heen. Hij was eigenlijk net zo goed een slachtoffer van die hele situatie, wat ook in het derde seizoen van The Crown goed werd neergezet. Sowieso de acteur die hem speelt vind ik ook echt heel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje #TeamCharles, als het om de situatie met Diana gaat. In de jaren na hun huwelijk dan h. Wel een gevaarlijke mening natuurlijk.
Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Die van die mijnramp was indrukwekkend h...
Vandaag is wel een duidelijke outlier, ja, maar verder vond ik het allemaal ook nog niet heel erg rooskleurig eerder deze week.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
De GGD had daar gisteren al voor gewaarschuwd in de krant, dat ze de komende dagen een inhaalslag qua registraties gingen doen. Dus het heft niet zo heel slecht te zijn, het lijkt nu vandaag weer een enorme stijging maar het kan best zijn dat we per saldo ook al aan het afvlakken zijn.
Laten we daar maar op hopen
https://www.tubantia.nl/t(...)uwe-pieken~ab00bb3c/
Wat mij betreft de beste aflevering van het vorige seizoenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Die van die mijnramp was indrukwekkend h...
Ik vraag mij dat ook af. Er valt nog veel winst te halen in de diverse zorgprocessen, dit bevestigt dat alleen maar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vandaag is wel een duidelijke outlier, ja, maar verder vond ik het allemaal ook nog niet heel erg rooskleurig eerder deze week.
Vind het trouwens wel ernstig dat die meldingen nu nog niet op orde zijn. Hoe moeilijk is het nu om te zorgen dat die meldingen uiterlijk binnen 48 verwerkt zijn? Dat er een keer ergens een enkele verwerking iets langer duurt, kan gebeuren, maar zo substantieel als dit...
Vind de acteur eigenlijk wel goed, maar zijn rol is dit seizoen eigenlijk vooral wat minder interessant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wat betreft The Crown mis ik wel nog altijd Matt Smith in de rol van Philip. Dat was zo'n geweldige rol in de eerste twee seizoenenDe nieuwe Philip vind ik niet-zo
En wat vindt die er van?quote:
Ah mooi. Ah leverde dat dan minder leuke discussies op tussen hem en Karsten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Die kende hij al, maar is er blij mee.
Hahahahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef molloot200 het volgende:
Ik moest hier dus heel erg om lachen:
Een Instagrambericht van een leerling van me op muziekles (zit volgens mij in groep 4 of 5 als ik het goed zeg):
"Voor de mensen die ook wie is de mol kijken, wie denken jullie dat het is? Ik zelf denk Nikkie of Jeroen."
No shit![]()
Ik kan soms echt genieten van die kinderlogica over de kleinste dingetjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Nou die persoon heeft het wel goed in ieder geval
Wat een leuke fotoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:26 schreef summer52 het volgende:
Wat doe je als je moet wachten tot de boodschappen afgeleverd worden? Juist ja oude foto's bekijken!
In mijn jeugd van mijn 6e tot mijn 14e dus heul heul lang geledenheb ik ook in Assen gewoond (Oranjestraat)!
Deze foto met dat bekende mannetje Bartje is van die tijd (ik zit in het midden), ik was toen 9 jaar dus bijna 60 jaar geleden[ afbeelding ]
Ben toch bang dat het tegen gaat vallen, weet niet waarom. Hoop dat ik het fout heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Kan mij nog van een paar jaar terug herinneren. Dat ze vroegen "wat gebeurde nou bij die valpartij?" "Ja ... kut" ..lange stilte "heel stom allemaal" NOS-verslaggever "Ok dankje Wilco" Wilco "Sorry dat ik vloekte op de Nederlandse tv" *einde interview*quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Keldermerckx is niet echt van het type stille wateren, diepe gronden heb ik het idee
Wel lekker kort.quote:
Kabbelende beekjes, open lege vlakten. Dat is Wilco.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Keldermerckx is niet echt van het type stille wateren, diepe gronden heb ik het idee
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat een leuke foto![]()
Moesten jullie toen ook nog steeds jurkjes/rokjes aan? Of was dat alleen op een zon/feestdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom laat Charmander zich met zulke types in?quote:
Misschien moet je even 100 km gaan fietsenquote:
Mag hij direct door of oet hij Songvakeppin in?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:42 schreef Greys het volgende:
Dai heeft z'n 2021-song al zo goed als klaar! Snippet in IJsland topic.
Hij mag direct doorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Mag hij direct door of oet hij Songvakeppin in?
Oh... En fijn dat het goed is met Biet
quote:
Met zo'n pastinaak heb ik jou helemaal niet nodig.quote:
Doet mij denken aan Charlottes parsnipquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[moestuin]ik trek net verdorie een pastinaak van 40 centimeter lang uit de grond.[/moestuin]
Bij ons lijkt alleen het onkruid zo diep geworteld te zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[moestuin]ik trek net verdorie een pastinaak van 40 centimeter lang uit de grond.[/moestuin]
Gieren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met zo'n pastinaak heb ik jou helemaal niet nodig.
Voorburg de gekstequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:
Net boodschappen gedaan. Stond een rij te wachten op een winkelwagentje. Die werden schoongemaakt. Nou ja er werd op alle handvatten wat reinigingsspul gespoten en verder moest je het maar uitzoekenEn het papier was niet te bereiken..
En daarna nog even of ander gekke vrouw. Ik scande mijn pas een pakte een handscanner toen ik dacht iemand iets tegen mij zei. Was ook zo. Die vrouw had ook haar pas gescand en dacht dat ik haar scanner pakte.
Maar dat kon niet want ik pakte weer n uit het deel waar zij niet scande. Toen ik dat zei was ze niet overtuigd. Zij had gescand dus het was die van haar. Dat ik eerder was maakte ook niks uit.
Toen gekeken op de scanner om te zien welk pasnummer erop stond en ja hoor dat was die van mij. Maar nog stribbelde de tegen.
Dus in zei dat ze iemand van AH moest vragen. Die konden haar wel helpen. Maar ze bleef nog doorgaan![]()
Toen heb 'zoek het uit' gezegd een ben ik de winkel in gegaan. Terwijl zij nog doorging
Gekke mensen heb je toch.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:
Net boodschappen gedaan. Stond een rij te wachten op een winkelwagentje. Die werden schoongemaakt. Nou ja er werd op alle handvatten wat reinigingsspul gespoten en verder moest je het maar uitzoekenEn het papier was niet te bereiken..
En daarna nog even of ander gekke vrouw. Ik scande mijn pas een pakte een handscanner toen ik dacht iemand iets tegen mij zei. Was ook zo. Die vrouw had ook haar pas gescand en dacht dat ik haar scanner pakte.
Maar dat kon niet want ik pakte weer n uit het deel waar zij niet scande. Toen ik dat zei was ze niet overtuigd. Zij had gescand dus het was die van haar. Dat ik eerder was maakte ook niks uit.
Toen gekeken op de scanner om te zien welk pasnummer erop stond en ja hoor dat was die van mij. Maar nog stribbelde de tegen.
Dus in zei dat ze iemand van AH moest vragen. Die konden haar wel helpen. Maar ze bleef nog doorgaan![]()
Toen heb 'zoek het uit' gezegd een ben ik de winkel in gegaan. Terwijl zij nog doorging
Legend has it dat ze nog steeds aan het zeiken is daarquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:
Sinds de AH waar ik kom, wil die scanner voor de handscanners mijn bonuskaart niet goed scannen. Gisteren kon ik wel op de handscanner mijn persoonlijke bonus aanbiedingen zien, maar als ik een artikel scande ging de korting er niet afquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:
Deed ik wel eens bij de kassa als iemand zijn bonuskaart was vergeten, gratis airmiles erbij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
Maar op zich kan iemand anders toch prima met jouw scanner boodschappen doen? Gratis koop- en pannenzegels
Nou ja je kunt niet afrekenenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
Maar op zich kan iemand anders toch prima met jouw scanner boodschappen doen? Gratis koop- en pannenzegels
Klein detailquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja je kunt niet afrekenenOf je moet wachten tot de ander ook klaar is.
Doen toch wel meer van die cassieres ook? Die hadden dan hun privbonuskaart liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deed ik wel eens bij de kassa als iemand zijn bonuskaart was vergeten, gratis airmiles erbij.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:37 schreef summer52 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Pastinaak van 40 centimeter in je broek!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
Heb 'm toegevoegd aan m'n lijstquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik had de film About Time hier ooit aangeraden en ik zie dat hij nu op Netflix staat, gaat hem zien, is heel leuk!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
ik zag hier net een stukje van op RTL Boulevard.
F*ck 2020, het nieuwe nummer van held Scooter![]()
Goeie binnenkomer Guanaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pastinaak van 40 centimeter in je broek!
Joe.
2020 is ook "minder" , dus dat past wel goedquote:
Jesses wat lekker hoor weer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
Ah thanks! Netflix is nu en de komende tijd mijn beste vriendquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik had de film About Time hier ooit aangeraden en ik zie dat hij nu op Netflix staat, gaat hem zien, is heel leuk!
Bazentitelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
Is een heel lieve film ja, goeden tipschquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Pareltje he!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jesses wat lekker hoor weer.
Goede teksten heeft Scooter eigenlijk altijd. I don't have a penny, fuck 2020
Komt toch verdacht veel in de buurt van respect to the man in the ice cream van
Vaak komt fout in de buurt van goudquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pareltje he!
(Ik dacht dat het: we don 't give a penny... is, maar who cares)
Die teksten zijn zo slecht en de deuntjes zo voorspelbaar dat ik het op een of andere manier toch ook weer briljant vind
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah thanks! Netflix is nu en de komende tijd mijn beste vriend
quote:
Ik was echt een beetje verliefd op Domhnall Gleeson daarnaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is een heel lieve film ja, goeden tipsch
Oe, dat klinkt ook lekker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik werk nu verder aan de appel speculaas noten taart
Wat een hitquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehhh lekerk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik werk nu verder aan de appel speculaas noten taart
Dat is die ginger toch? Die heeft wel iets jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik was echt een beetje verliefd op Domhnall Gleeson daarna
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:44 schreef summer52 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zekers! Een andere ginger die ik wel wat vind hebben in onderstaand filmpje:quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is die ginger toch? Die heeft wel iets ja
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:44 schreef summer52 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ga sowieso kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)stverhaal-la-passion
Dit lijkt me ook leuk om te zien.
Christmas Carol van de muppets is de beste
Vandaag toevallig een iets minder dagje maar over het algemeen echt supergoed als je het vergelijkt met hoe het was!quote:
Ja en gewoon schattigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is die ginger toch? Die heeft wel iets ja
Oeh dit lijkt me ook wel tof ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)stverhaal-la-passion
Dit lijkt me ook leuk om te zien.
Christmas Carol van de muppets is de beste
Oeh, zeker jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zekers! Een andere ginger die ik wel wat vind hebben in onderstaand filmpje:
Fijn om te horen dat het beter gaat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vandaag toevallig een iets minder dagje maar over het algemeen echt supergoed als je het vergelijkt met hoe het was!
Fijn dat de trend in ieder geval positief isquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vandaag toevallig een iets minder dagje maar over het algemeen echt supergoed als je het vergelijkt met hoe het was!
Als ze hem nou eens stuurden, dan hadden ze de overwinning al zowat in de zakquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Duitse inzending ESF 2021 is bekend
Klik ons weg dan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:52 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik was bezig met de film stelletje vlegels, stil.
Hij moet ook in de top2000quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Duitse inzending ESF 2021 is bekend
In ieder geval in de top 2000 van 2020 jaquote:
Klopt, ik woon in Assen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:26 schreef summer52 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |