Dat dacht ik ook even ja, omdat hij veel optredens had rond die periode. Zou ik ook nog wel snappen ook, maar je weet natuurlijk ook nooit zeker of je over een paar jaar meteen weer een goed nummer hebt om een NF te winnen. Nu krijg je in ieder geval wel gewoon de kans om te gaan. Maar alsnog super lastig als topfavoriet lijkt mequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa dat is nou eens goed nieuws!Ik dacht nog even dat ze het misschien niet aandurfden omdat ze afgelopen jaar topfavoriet waren
Ja! Dansje, truien, alles. En bijna hetzelfde deuntje voor mijn part maar dan net wat anders. Winner 2021 kan al bijna uitgeroepen worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Ik zou als ik hem was in ieder geval weer een dansje verzinnen.
Nou in Twente hadden we vorige week ook herfstvakantie en wij stijgen gewoon door hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja werd net ook door iemand van de GGD Friesland op de radio gezegd. Friesland neemt deze week duidelijk af, rest nog toe. Ben dus nu vooral bang dat het door de herfstvakantie van vorige week komt.
Dat klopt inderdaad ook wel ja; nu kan hij gewoon in ieder geval naar het ESF en hoeft hij de voorronde niet meer door. Maar er zal wel echt een druk op liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even ja, omdat hij veel optredens had rond die periode. Zou ik ook nog wel snappen ook, maar je weet natuurlijk ook nooit zeker of je over een paar jaar meteen weer een goed nummer hebt om een NF te winnen. Nu krijg je in ieder geval wel gewoon de kans om te gaan. Maar alsnog super lastig als topfavoriet lijkt me
Jaaaaaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Ik zou als ik hem was in ieder geval weer een dansje verzinnen.
Als het dan met publiek mag krijgen jullie wel een heel dansbaar ESFquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaAl bestaat er ook wel weer de kans dat andere landen dat ook gaan doen, als een hype die van afgelopen jaar is overgewaaid
Vind je het gek, in IJsland is het levensgevaarlijk om aan het NSF mee te doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef molloot200 het volgende:
Grappig wel dat IJsland het enige "eigenwijze" land in Scandinavië is die niet vasthoudt aan hun NF.
Ohjaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou in Twente hadden we vorige week ook herfstvakantie en wij stijgen gewoon door hoor
Nou @Redefine, dat ging nog sneller dan verwachtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zal deze maand week nog wel gebeuren
Fixed
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Vind je het gek, in IJsland is het levensgevaarlijk om aan het NSF mee te doen.
Ik kreeg een pushbericht iddquote:
Jaaaa wat gaan wij dan los op de vloer johquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het dan met publiek mag krijgen jullie wel een heel dansbaar ESF
Haha ja met al die gevaarlijke elfjes en ontploffende boten enzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren eindelijk uitgekekenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja met al die gevaarlijke elfjes en ontploffende boten enzo
En ook vermoorde deelnemers die gaan spokenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja met al die gevaarlijke elfjes en ontploffende boten enzo
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren eindelijk uitgekekenIk vond het wel vermakelijk.
Ja ik vind het ook echt een vermakelijke filmquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren eindelijk uitgekekenIk vond het wel vermakelijk.
Ja. Bizarquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou @:Redefine, dat ging nog sneller dan verwacht
Die burgemeester is niet de Vrouw Haverkamp waar Normaal de inspiratie voor dat liedje vandaan heeft gehaald.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef Arizona het volgende:
https://www.tubantia.nl/t(...)uwe-pieken~ab00bb3c/
Nou, de inhaalslag is gemaakt, Twente kleurt enorm rood vandaag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb de film nog steeds niet gezien
JA JA DING DONGquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het één groot cringemoment wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook nietvind Will Ferrell zo vreselijk dat ik nog steeds geen zin heb om te beginnen
Maar ze kunnen niet zo heel veel halfbakken meer doen zo onderhand.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt bang dat ze dinsdag weer met halfbakken regels aan komen kakken
Ja precies. Ik las net een review van The Guardian over dat de film de essentie van het ESF niet begrijpt. Onzin hoor, dat doet het wat mij betreft prima.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt een vermakelijke filmGeen meesterwerk ofzo, maar gewoon leuk
quote:
Ja dat heb ik ook wel maar hier vind ik 'm enorm meevallen. Dat hij achter Funny or Die zit zegt ook wel wat vind ik. Het is niet allemaal zo slecht meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook nietvind Will Ferrell zo vreselijk dat ik nog steeds geen zin heb om te beginnen
Ja het enige écht grote verschil wat er is is dus dat iedereen nu nog naar school gaat. Vraag me wel af of daar echt geen verband tussen zit? Tussen het naar school gaan en corona.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet zo heel veel halfbakken meer doen zo onderhand.
Ik bedoel, wat kan er nog... sportscholen dicht, avondklok, beperkte schoolgang? Daarna ga je eigenlijk al naar de intelligente lockdown van dit voor jaar
Amerikaanse recent die nooit de echte ESC heeft gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik las net een review van The Guardian over dat de film de essentie van het ESF niet begrijpt. Onzin hoor, dat doet het wat mij betreft prima.
In die review stond ook dit stukje, naar aanleiding van het feit dat Will Ferrell hetero is: "Of course, heterosexuality isn’t always an impediment to understanding the Eurovision song contest; indeed, one recent winner, Sweden’s Måns Zelmerlöw, is famously straight. But a deep understanding of, love for or personal investment in homosexuality certainly helps."
Er zijn veel meer heteroseksuele mannelijke winnaars geweest dus dat is sowieso al onzin, en dit stukje tekst geeft de indruk dat je op een bepaald geslacht moet vallen om je eigen gevoel te hebben bij het ESF.
Ja, je bent een beetje door het beleid heen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet zo heel veel halfbakken meer doen zo onderhand.
Ik bedoel, wat kan er nog... sportscholen dicht, avondklok, beperkte schoolgang? Daarna ga je eigenlijk al naar de intelligente lockdown van dit voor jaar
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik las net een review van The Guardian over dat de film de essentie van het ESF niet begrijpt. Onzin hoor, dat doet het wat mij betreft prima.
In die review stond ook dit stukje, naar aanleiding van het feit dat Will Ferrell hetero is: "Of course, heterosexuality isn’t always an impediment to understanding the Eurovision song contest; indeed, one recent winner, Sweden’s Måns Zelmerlöw, is famously straight. But a deep understanding of, love for or personal investment in homosexuality certainly helps."
Er zijn veel meer heteroseksuele mannelijke winnaars geweest dus dat is sowieso al onzin, en dit stukje tekst geeft de indruk dat je op een bepaald geslacht moet vallen om je eigen gevoel te hebben bij het ESF.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]Dit soort reacties.
Deze site doet het ook best "goed" wat betreft "verdeling" van seksuele voorkeur.
Dan zou je letten op de cijfers van volgende week van de regio's die vorige week nog herfstvakantie hadden. Als bij die regio's gaat stijgen, dan weet je genoeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja het enige écht grote verschil wat er is is dus dat iedereen nu nog naar school gaat. Vraag me wel af of daar echt geen verband tussen zit? Tussen het naar school gaan en corona.
De herfstvakantie lijkt in Arizonaland weinig impact te hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja het enige écht grote verschil wat er is is dus dat iedereen nu nog naar school gaat. Vraag me wel af of daar echt geen verband tussen zit? Tussen het naar school gaan en corona.
Je ziet volgens mij in de regio's waar het vorige week vakantie was niet echt een stabilisatie/daling, alleen Friesland doet het blijkbaar wel aardig. Sterker nog, hier in Twente gaat het gigantisch slecht, ondanks vakantie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik zo zie schijnt het in Groningen en Drenthe ook wat te stabiliseren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij in de regio's waar het vorige week vakantie was niet echt een stabilisatie/daling, alleen Friesland doet het blijkbaar wel aardig. Sterker nog, hier in Twente gaat het gigantisch slecht, ondanks vakantie.
Terwijl je toch wel iets van een effect zou verwachten van een week vakantie als de scholen de belangrijkste factor zouden zijn
Denk dat de conclusie toch is dat er te veel mensen vooral vinden dat er iets moet gebeuren, maar zelf hun gedrag niet aanpassen. Die mensen moeten eerst horen dat iets VERBOTEN is, voordat ze er wat mee gaan doen.
Datzelfde had ik ook. En hij is ook hier weer heel slecht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Horeca dicht en niet mogen sporten vind ik niet echt halfbakken eigenlijk. Er komt niet heel veel meer hierna.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt bang dat ze dinsdag weer met halfbakken regels aan komen kakken
Dit vind ik echt irritant gedragquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denk dat de conclusie toch is dat er te veel mensen vooral vinden dat er iets moet gebeuren, maar zelf hun gedrag niet aanpassen. Die mensen moeten eerst horen dat iets VERBOTEN is, voordat ze er wat mee gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |