Ken je toevallig nog een leuke jongen tussen de 20 en de 30, die het geen probleem vindt om in Drenthe te gaan wonen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat jij je snel weer heel oké voelt!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:12 schreef Greys het volgende:
Echt een hele zorg minder!
Nu m'n gescheurde knie nog even heel en dan kunnen we weer paden op en lanen in.
Maar dat bloed was echt perfectie.
Tsk, watjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Kennen we de grap van de 250+ km vlakke etappe in de Giro?
Die werd ruim 100 kilometer ingekort!
Grappige jongens die Italianen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Kennen we de grap van de 250+ km vlakke etappe in de Giro?
Die werd ruim 100 kilometer ingekort!
Krijg je vandaag of morgen de uitslag?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:15 schreef Arizona het volgende:
Ik ben terug van de teststraat, het viel me erg mee. Beide stokjes waren een rotgevoel maar het duurde echt maar een seconde ofzo. Nu maar wachten
Geen idee, ik krijg een mailtje zodra de uitslag in mijn digid staat. Ik wacht het wel rustig af. Voel me toch niet fit genoeg om de deur uit te gaan nu, ongeacht de uitslagquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Krijg je vandaag of morgen de uitslag?
Italianenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Heerlijke giro chaos weer eens.
Hoe heetten jullie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
@:H_T @:BillDauterive @:Redefine uitslag van gisteren!
Jammer dat deze versie dan niet op spotify staat (betaald door amazon).quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Tentamen klaar, dus mezelf nu belonen met het nieuwe album van Nothing But Thieves
Je was me net voor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
Ik was amerikaanse idioot!quote:
Jaaa die is zo vet hèquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat deze versie dan niet op spotify staat (betaald door amazon).
Werd er vanochtend wakker mee.
Dat was m'n doelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In ieder geval op de eerste helft van het scorebord
Linkerrijtjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In ieder geval op de eerste helft van het scorebord
Dat is snel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
Nee we deden nu los mee. Wel nog een beetje samen gespeeld met mijn broer via Whatsapp.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh het was individueelIk dacht dat jullie in een team meededen
Dat werkt vaak beter ja. En is ook leuker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:29 schreef koffieleuk het volgende:
Volgende keer wel gewoon 1 team hoor
Zo'n soort finale hebben we dit voorjaar al gehad. Nu wel iets eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk trouwens ontzettend uit naar de finale van WIDMEindelijk één niet in VondelCS (neem ik aan
). En eigenlijk vooral weer naar een nieuwe kandidatengroep
Weer mensen leren kennen die ik niet goed ken en daar favorieten uit ontdekken.
Even lekkere afwisseling uit de sleur van de dag. Kan ik nu wel gebruiken
Ik duim weerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Tentamen klaar, dus mezelf nu belonen met het nieuwe album van Nothing But Thieves
Ja das fijn. Kunnen ze gewoon de leuke stukken eruit knippen en hoeft het allemaal niet zo gehaast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n soort finale hebben we dit voorjaar al gehad. Nu wel iets eerder opgenomen.
Dat is 2020 in een notendop. Iedereen is al sinds maart op zoek naar afleidingquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk trouwens ontzettend uit naar de finale van WIDMEindelijk één niet in VondelCS (neem ik aan
). En eigenlijk vooral weer naar een nieuwe kandidatengroep
Weer mensen leren kennen die ik niet goed ken en daar favorieten uit ontdekken.
Even lekkere afwisseling uit de sleur van de dag. Kan ik nu wel gebruiken
Je kan trouwens tot 21.15u inzetten op de mol, dus ik zou niet rekenen op al te veel aandacht voor molacties.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n soort finale hebben we dit voorjaar al gehad. Nu wel iets eerder opgenomen.
Wauw mooi nummerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat deze versie dan niet op spotify staat (betaald door amazon).
Werd er vanochtend wakker mee.
Je krijgt eerst toch altijd nog de andere kandidaten aan het woord. Dus daar gaat altijd wel wat tijd overheen. En dan nog een keer de monoloog van Rick, dat is ook weer tien minuten. Dat is elk jaar zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan trouwens tot 21.15u inzetten op de mol, dus ik zou niet rekenen op al te veel aandacht voor molacties.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan trouwens tot 21.15u inzetten op de mol, dus ik zou niet rekenen op al te veel aandacht voor molacties.
21.15quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zo’n speciale uitzending als in België gewijd aan gelukte en mislukte molacties, hints voor de kijkers, kijkjes achter de schermen en grappige momenten is te moeilijk voor demense.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef Redefine het volgende:
Ik zou sowieso niet zo heel veel verwachten van de finale. Dit voorjaar was die ook niet heel bijzonder.
De Mol acties vallen altijd tegen. Vooral omdat ze zo afgeraffeld worden en veel opdrachten niet eens benoemd worden.
De Belgische reünieaflevering is altijd echt genietenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zo’n speciale uitzending als in België gewijd aan gelukte en mislukte molacties, hints voor de kijkers, kijkjes achter de schermen en grappige momenten is te moeilijk voor demense.
In Nederland willen we inderdaad hapklare brokken. En vooral verhalen van demense zelf. En dat we dat willen zien we aan de hoge kijkcijfers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zo’n speciale uitzending als in België gewijd aan gelukte en mislukte molacties, hints voor de kijkers, kijkjes achter de schermen en grappige momenten is te moeilijk voor demense.
Dat is hier inderdaad nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
In België weten we ook altijd aan het eind hoeveel fouten iedereen had, en wie eruit had moeten gaan met een executie zonder afvaller bv. Dat weten we bij WIDM aan het eind nooit
Nederland zou zo''n andere aflevering prima trekken maar dat wordt gewoon niet geprobeerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Nederland willen we inderdaad hapklare brokken. En vooral verhalen van demense zelf. En dat we dat willen zien we aan de hoge kijkcijfers.
Nee joh, ‘de’ Nederlander heeft een aandachtsspanne van een goudvis en wil gewoon lekker gesellig naar Heel Holland Bakt kijken of boos worden over klein leed bij Radar. Wat boeit het nou dat de Mol gaat uitleggen hoe hij geld uit de pot hield in een stenenopdracht in aflevering 2 van WIDM.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland zou zo''n andere aflevering prima trekken maar dat wordt gewoon niet geprobeerd
Wat een heerlijk nieuws over Bietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:12 schreef Greys het volgende:
Echt een hele zorg minder!
Nu m'n gescheurde knie nog even heel en dan kunnen we weer paden op en lanen in.
Maar dat bloed was echt perfectie.
Met alle respect zou ik dat nou ook weer niet zó enorm verheffen boven het kijken naar Heel Holland Bakt of Radar. We hebben het niet over lezingen door nobelprijswinnaars.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, ‘de’ Nederlander heeft een aandachtsspanne van een goudvis en wil gewoon lekker gesellig naar Heel Holland Bakt kijken of boos worden over klein leed bij Radar. Wat boeit het nou dat de Mol gaat uitleggen hoe hij geld uit de pot hield in een stenenopdracht in aflevering 2 van WIDM.
Eens. Maar dat komt omdat de makers alleen maar kijken naar de kijkcijfers. En die zijn hoog, dus daardoor denken ze dat ze gelijk hebben...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland zou zo''n andere aflevering prima trekken maar dat wordt gewoon niet geprobeerd
Nee uiteraard niet, maar het mag best wat inhoudelijker dan hoe die finales nu gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Met alle respect zou ik dat nou ook weer niet zó enorm verheffen boven het kijken naar Heel Holland Bakt of Radar. We hebben het niet over lezingen door nobelprijswinnaars.
Dat kan wel degelijk. Gewoon doen en mensen blijven gewoon kijken. Slechts een kleine groep zullen afhaken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, ‘de’ Nederlander heeft een aandachtsspanne van een goudvis en wil gewoon lekker gesellig naar Heel Holland Bakt kijken of boos worden over klein leed bij Radar. Wat boeit het nou dat de Mol gaat uitleggen hoe hij geld uit de pot hield in een stenenopdracht in aflevering 2 van WIDM.
Foto's van vroegerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:26 schreef summer52 het volgende:
Wat doe je als je moet wachten tot de boodschappen afgeleverd worden? Juist ja oude foto's bekijken!
@:Cyan9 volgens mij woon je in Assen?
In mijn jeugd van mijn 6e tot mijn 14e dus heul heul lang geledenheb ik ook in Assen gewoond (Oranjestraat)!
Deze foto met dat bekende mannetje Bartje is van die tijd (ik zit in het midden), ik was toen 9 jaar dus bijna 60 jaar geleden[ afbeelding ]
Kan Wilco wel mooi wat verder herstellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stelletje mietjes daar in Italië. Ze wilden niet meer rijden.
Regent het dan echt keihard ofzo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel raar dat dit nu allemaal opeens een issue wordt dan... Omdat het dan toevallig regent.
Ja het is wel zeikweer, maar ging vooral over de afstand van 258 km , wat je niet meer ziet in grote rondes en het is ook nog eens de derde week.quote:
Maar ik snap dan niet dat ze daar dan nu mee komen. Ik vind het een beetje aan de late kant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is wel zeikweer, maar ging vooral over de afstand van 258 km , wat je niet meer ziet in grote rondes en het is ook nog eens de derde week.
In mijn provincie zijn het aantal corona patiënten in de ziekenhuizen ietsje gedaald. Ook schijnen de maatregelen effect te hebben op het aantal besmettingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben trouwens ook heel erg benieuwd wat de coronaregels gaan zijn aanstaande dinsdag want dan krijgen we weer een persco toch?
In de randstad en andere gebieden nemen de ziekenhuisopnames en besmettingen alleen maar toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In mijn provincie zijn het aantal corona patiënten in de ziekenhuizen ietsje gedaald. Ook schijnen de maatregelen effect te hebben op het aantal besmettingen.
Hmm wat apart dat ze daar dan vandaag nog zo'n ding van maken en dat het ze ook luktquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is wel zeikweer, maar ging vooral over de afstand van 258 km , wat je niet meer ziet in grote rondes en het is ook nog eens de derde week.
Dat is wel weer positief inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan Wilco wel mooi wat verder herstellen.
Ja werd net ook door iemand van de GGD Friesland op de radio gezegd. Friesland neemt deze week duidelijk af, rest nog toe. Ben dus nu vooral bang dat het door de herfstvakantie van vorige week komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:07 schreef Momo het volgende:
[..]
In de randstad en andere gebieden nemen de ziekenhuisopnames en besmettingen alleen maar toe.
Wel echt mega lastig om een beter nummer te maken als je de vorige keer topfavoriet was lijkt mequote:
Zou het toch door de scholen komen? Gewoon alle kinderen opsluiten in huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja werd net ook door iemand van de GGD Friesland op de radio gezegd. Friesland neemt deze week duidelijk af, rest nog toe. Ben dus nu vooral bang dat het door de herfstvakantie van vorige week komt.
Jaa dit is leukquote:
Hopelijk komt Little Big terug. De rest maakt me niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:18 schreef molloot200 het volgende:
Dus we weten nu alleen niks over de fate van:
- Athena Manoukian (Armenië)
- Lesley Roy (Ierland)
- Vasil (Noord-Macedonië)
- Alicja (Polen)
- Little Big (Rusland)
- Hurricane (Servië)
- James Newman (Verenigd Koninkrijk)
En de rest weten we allemaal al van of ze wel of niet nog een keer mogen
Hoop nog steeds dat het niet hoeft, of in ieder geval niet de basisscholen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou het toch door de scholen komen? Gewoon alle kinderen opsluiten in huis.![]()
Nee maar serieus, ik was gisteren in een appie. Maar dan hebben mensen wel netjes een mondkapje op maar wel hun kinderen mee van een jaar of 8 die overal aanzitten en langs je heen komen lopen.
Als Hindley roze pakt in Milaan is dit wel een iconische foto.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dat roze maar gek staan bij Wielco
[ afbeelding ]
Kirkorov zijn omroep is eigenlijk weer aan de beurt, dus we gaan zien of hij een jaartje zonder aandacht kan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk komt Little Big terug. De rest maakt me niet zo veel uit.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kirkorov zijn omroep is eigenlijk weer aan de beurt, dus we gaan zien of hij een jaartje zonder aandacht kan.
Oh wat ergquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Hindley roze pakt in Milaan is dit wel een iconische foto.
Ja, in België mag Vlaanderen gewoon nog eens. Maar Kirkorov is ‘bijzonder’ natuurlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kirkorov zijn omroep is eigenlijk weer aan de beurt, dus we gaan zien of hij een jaartje zonder aandacht kan.
Mooi dat die terugkomtquote:
https://escxtra.com/2020/(...)icipation-confirmed/quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahh dan zullen ze het vast weer worden (als ze willen natuurlijk)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://escxtra.com/2020/(...)icipation-confirmed/
Volgens dit bericht mag Little Big's omroep nog eens
Kirkorov staat ook weer in het team van Natalia van Moldavië natuurlijk
Jaaaaa dat is nou eens goed nieuws!quote:
Ik denk dat Little Big wel wil als ik het zo zou mogen gokkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahh dan zullen ze het vast weer worden (als ze willen natuurlijk)
Oeh, hopen dan maar dat Little Big ook nog een keer wilquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://escxtra.com/2020/(...)icipation-confirmed/
Volgens dit bericht mag Little Big's omroep nog eens
Kirkorov staat ook weer in het team van Natalia van Moldavië natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |