Ken je toevallig nog een leuke jongen tussen de 20 en de 30, die het geen probleem vindt om in Drenthe te gaan wonen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat jij je snel weer heel oké voelt!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:12 schreef Greys het volgende:
Echt een hele zorg minder!
Nu m'n gescheurde knie nog even heel en dan kunnen we weer paden op en lanen in.
Maar dat bloed was echt perfectie.
Tsk, watjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Kennen we de grap van de 250+ km vlakke etappe in de Giro?
Die werd ruim 100 kilometer ingekort!
Grappige jongens die Italianen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Kennen we de grap van de 250+ km vlakke etappe in de Giro?
Die werd ruim 100 kilometer ingekort!
Krijg je vandaag of morgen de uitslag?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:15 schreef Arizona het volgende:
Ik ben terug van de teststraat, het viel me erg mee. Beide stokjes waren een rotgevoel maar het duurde echt maar een seconde ofzo. Nu maar wachten
Geen idee, ik krijg een mailtje zodra de uitslag in mijn digid staat. Ik wacht het wel rustig af. Voel me toch niet fit genoeg om de deur uit te gaan nu, ongeacht de uitslagquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Krijg je vandaag of morgen de uitslag?
Italianenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Heerlijke giro chaos weer eens.
Hoe heetten jullie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
@:H_T @:BillDauterive @:Redefine uitslag van gisteren!
Jammer dat deze versie dan niet op spotify staat (betaald door amazon).quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Tentamen klaar, dus mezelf nu belonen met het nieuwe album van Nothing But Thieves
Je was me net voor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
Ik was amerikaanse idioot!quote:
Jaaa die is zo vet hèquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat deze versie dan niet op spotify staat (betaald door amazon).
Werd er vanochtend wakker mee.
Dat was m'n doelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In ieder geval op de eerste helft van het scorebord
Linkerrijtjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In ieder geval op de eerste helft van het scorebord
Dat is snel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
Nee we deden nu los mee. Wel nog een beetje samen gespeeld met mijn broer via Whatsapp.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh het was individueelIk dacht dat jullie in een team meededen
Dat werkt vaak beter ja. En is ook leuker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:29 schreef koffieleuk het volgende:
Volgende keer wel gewoon 1 team hoor
Zo'n soort finale hebben we dit voorjaar al gehad. Nu wel iets eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk trouwens ontzettend uit naar de finale van WIDMEindelijk één niet in VondelCS (neem ik aan
). En eigenlijk vooral weer naar een nieuwe kandidatengroep
Weer mensen leren kennen die ik niet goed ken en daar favorieten uit ontdekken.
Even lekkere afwisseling uit de sleur van de dag. Kan ik nu wel gebruiken
Ik duim weerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Tentamen klaar, dus mezelf nu belonen met het nieuwe album van Nothing But Thieves
Ja das fijn. Kunnen ze gewoon de leuke stukken eruit knippen en hoeft het allemaal niet zo gehaast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n soort finale hebben we dit voorjaar al gehad. Nu wel iets eerder opgenomen.
Dat is 2020 in een notendop. Iedereen is al sinds maart op zoek naar afleidingquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk trouwens ontzettend uit naar de finale van WIDMEindelijk één niet in VondelCS (neem ik aan
). En eigenlijk vooral weer naar een nieuwe kandidatengroep
Weer mensen leren kennen die ik niet goed ken en daar favorieten uit ontdekken.
Even lekkere afwisseling uit de sleur van de dag. Kan ik nu wel gebruiken
Je kan trouwens tot 21.15u inzetten op de mol, dus ik zou niet rekenen op al te veel aandacht voor molacties.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n soort finale hebben we dit voorjaar al gehad. Nu wel iets eerder opgenomen.
Wauw mooi nummerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat deze versie dan niet op spotify staat (betaald door amazon).
Werd er vanochtend wakker mee.
Je krijgt eerst toch altijd nog de andere kandidaten aan het woord. Dus daar gaat altijd wel wat tijd overheen. En dan nog een keer de monoloog van Rick, dat is ook weer tien minuten. Dat is elk jaar zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan trouwens tot 21.15u inzetten op de mol, dus ik zou niet rekenen op al te veel aandacht voor molacties.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan trouwens tot 21.15u inzetten op de mol, dus ik zou niet rekenen op al te veel aandacht voor molacties.
21.15quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zo’n speciale uitzending als in België gewijd aan gelukte en mislukte molacties, hints voor de kijkers, kijkjes achter de schermen en grappige momenten is te moeilijk voor demense.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef Redefine het volgende:
Ik zou sowieso niet zo heel veel verwachten van de finale. Dit voorjaar was die ook niet heel bijzonder.
De Mol acties vallen altijd tegen. Vooral omdat ze zo afgeraffeld worden en veel opdrachten niet eens benoemd worden.
De Belgische reünieaflevering is altijd echt genietenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zo’n speciale uitzending als in België gewijd aan gelukte en mislukte molacties, hints voor de kijkers, kijkjes achter de schermen en grappige momenten is te moeilijk voor demense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |