Veel dringende adviezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt bang dat ze dinsdag weer met halfbakken regels aan komen kakken
Hey we zijn het eens oneens, ook wel leuk voor de veranderingquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Datzelfde had ik ook. En hij is ook hier weer heel slecht.
De eerste helft is ook heel erg matig. Maar het tweede deel is wel leuk.
Nou ja, ik dacht wel dat we nu ongeveer wat zouden moeten zien van de regels die toen aangekondigd zijn. Het is inmiddels ook gewoon al 10 dagen geleden hequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Horeca dicht en niet mogen sporten vind ik niet echt halfbakken eigenlijk. Er komt niet heel veel meer hierna.
Als dat eerste serieus geen enkel effect heeft op de cijfers de komende dagen zijn we flink de lul de komende maanden
Ik zie net inderdaad dit plaatje:quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik zo zie schijnt het in Groningen en Drenthe ook wat te stabiliseren.
Maar we hebben toch @TheFreshPrincequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Nou doen we het hier wel goed qua seksuele diversiteit maar onze gemiddelde huidskleur is ongeveer gelijk aan die van Sneeuwwitje, dus daar mogen we ons wel voor schamen natuurlijk.
Moeten we daar maar eens goed op lobbyen. Wie zet er een Facebookadvertentie in elkaar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Nou doen we het hier wel goed qua seksuele diversiteit maar onze gemiddelde huidskleur is ongeveer gelijk aan die van Sneeuwwitje, dus daar mogen we ons wel voor schamen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel maar hier vind ik 'm enorm meevallen. Dat hij achter Funny or Die zit zegt ook wel wat vind ik. Het is niet allemaal zo slecht meer.
Misschien binnenkort toch eens proberen dan. Liedjes vond ik wel leuk op zichquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Datzelfde had ik ook. En hij is ook hier weer heel slecht.
De eerste helft is ook heel erg matig. Maar het tweede deel is wel leuk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net inderdaad dit plaatje:
[ afbeelding ]
En dan lijkt het in het noorden inderdaad beter te gaan. Wel opvallend dat het niet in alle provincies met vakantie afvlakt, maar zoals Lange Frans zou zeggen: interessant!
Inderdaad, ik vond ook dat de essentie van het ESF prima begrepen werd. Tuurlijk klopten sommige dingen niet met hoe het in werkelijkheid gaat, maar om zo'n film een beetje gaande te houden was het soms niet anders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik las net een review van The Guardian over dat de film de essentie van het ESF niet begrijpt. Onzin hoor, dat doet het wat mij betreft prima.
In die review stond ook dit stukje, naar aanleiding van het feit dat Will Ferrell hetero is: "Of course, heterosexuality isn’t always an impediment to understanding the Eurovision song contest; indeed, one recent winner, Sweden’s Måns Zelmerlöw, is famously straight. But a deep understanding of, love for or personal investment in homosexuality certainly helps."
Er zijn veel meer heteroseksuele mannelijke winnaars geweest dus dat is sowieso al onzin, en dit stukje tekst geeft de indruk dat je op een bepaald geslacht moet vallen om je eigen gevoel te hebben bij het ESF.
Die heeft zichzelf zwart geschminkt, dat telt nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar we hebben toch @:TheFreshPrince
Op welke wijze verhoog jij de diversiteit eigenlijk? Want mannen, mensen die vanuit het buitenland Fokken, dertigers en sportliefhebbers hebben we hier al hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Als je het plaatje zo ziet zijn Zeeland en Friesland waar beide percentages niet heel erg uit de klauwen loopt vergeleken met de rest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net inderdaad dit plaatje:
[ afbeelding ]
En dan lijkt het in het noorden inderdaad beter te gaan. Wel opvallend dat het niet in alle provincies met vakantie afvlakt, maar zoals Lange Frans zou zeggen: interessant!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Exact!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond ook dat de essentie van het ESF prima begrepen werd. Tuurlijk klopten sommige dingen niet met hoe het in werkelijkheid gaat, maar om zo'n film een beetje gaande te houden was het soms niet anders.
Dat over hetero/homoseksualiteit slaat inderdaad echt helemaal nergens opKomt eerder over alsof de auteur van dit stukje zelf de essentie van het ESF niet begrijpt. Weer zo'n stereotype dat het een homofeestje is; echt zo achterhaald allemaal.
Hij is wel eens irritanter geweest. Maar eerste deel is die pijnlijk ongrappig. Hij had zelf die rol gewoon niet moeten spelen. Alleen de productie en meeschrijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey we zijn het eens oneens, ook wel leuk voor de verandering
Nou ja ik zal ook niet zeggen dat hij goed was. Maar in elk geval niet heel erg irritant.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf zwart geschminkt, dat telt niet
Ik deel dan ook mee in de schaamte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op welke wijze verhoog jij de diversiteit eigenlijk? Want mannen, mensen die vanuit het buitenland Fokken, dertigers en sportliefhebbers hebben we hier al hoor.
Dat is logisch. Zeeuwen doen niet aan contact met elkaar en niemand wil daarnaartoe en somehow gaan die Zeeuwmeeuwen ook niet weg, dus dan blijft het wel meevallen daar!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je het plaatje zo ziet zijn Zeeland en Friesland waar beide percentages niet heel erg uit de klauwen loopt vergeleken met de rest.
Die zitten 24/7 op hun zolderkamertje naar een elpee van Blof te luisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is logisch. Zeeuwen doen niet aan contact met elkaar
Friezen zijn verkapte Scandinaviërs.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is logisch. Zeeuwen doen niet aan contact met elkaar en niemand wil daarnaartoe en somehow gaan die Zeeuwmeeuwen ook niet weg, dus dan blijft het wel meevallen daar!
Is het niet Racoon of Danny Vera?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die zitten 24/7 op hun zolderkamertje naar een elpee van Blof te luisteren.
Volgens mij is Koen66 de enige met een donkere huidskleur hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik deel dan ook mee in de schaamte.
Lekker naar Omarm luisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die zitten 24/7 op hun zolderkamertje naar een elpee van Blof te luisteren.
"Hier ben ik veilig"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |