Vandaag is wel een duidelijke outlier, ja, maar verder vond ik het allemaal ook nog niet heel erg rooskleurig eerder deze week.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
De GGD had daar gisteren al voor gewaarschuwd in de krant, dat ze de komende dagen een inhaalslag qua registraties gingen doen. Dus het hóeft niet zo heel slecht te zijn, het lijkt nu vandaag weer een enorme stijging maar het kan best zijn dat we per saldo ook al aan het afvlakken zijn.
Laten we daar maar op hopen
https://www.tubantia.nl/t(...)uwe-pieken~ab00bb3c/
Wat mij betreft de beste aflevering van het vorige seizoenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Die van die mijnramp was indrukwekkend hè...
Ik vraag mij dat ook af. Er valt nog veel winst te halen in de diverse zorgprocessen, dit bevestigt dat alleen maar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vandaag is wel een duidelijke outlier, ja, maar verder vond ik het allemaal ook nog niet heel erg rooskleurig eerder deze week.
Vind het trouwens wel ernstig dat die meldingen nu nog niet op orde zijn. Hoe moeilijk is het nu om te zorgen dat die meldingen uiterlijk binnen 48 verwerkt zijn? Dat er een keer ergens een enkele verwerking iets langer duurt, kan gebeuren, maar zo substantieel als dit...
Vind de acteur eigenlijk wel goed, maar zijn rol is dit seizoen eigenlijk vooral wat minder interessant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wat betreft The Crown mis ik wel nog altijd Matt Smith in de rol van Philip. Dat was zo'n geweldige rol in de eerste twee seizoenenDe nieuwe Philip vind ik niet-zo
En wat vindt die er van?quote:
Ah mooi. Ah leverde dat dan minder leuke discussies op tussen hem en Karsten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Die kende hij al, maar is er blij mee.
Hahahahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef molloot200 het volgende:
Ik moest hier dus heel erg om lachen:
Een Instagrambericht van een leerling van me op muziekles (zit volgens mij in groep 4 of 5 als ik het goed zeg):
"Voor de mensen die ook wie is de mol kijken, wie denken jullie dat het is? Ik zelf denk Nikkie of Jeroen."
No shit![]()
Ik kan soms echt genieten van die kinderlogica over de kleinste dingetjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Nou die persoon heeft het wel goed in ieder geval
Wat een leuke fotoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:26 schreef summer52 het volgende:
Wat doe je als je moet wachten tot de boodschappen afgeleverd worden? Juist ja oude foto's bekijken!
@:Cyan9 volgens mij woon je in Assen?
In mijn jeugd van mijn 6e tot mijn 14e dus heul heul lang geledenheb ik ook in Assen gewoond (Oranjestraat)!
Deze foto met dat bekende mannetje Bartje is van die tijd (ik zit in het midden), ik was toen 9 jaar dus bijna 60 jaar geleden[ afbeelding ]
Ben toch bang dat het tegen gaat vallen, weet niet waarom. Hoop dat ik het fout heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
Ik zou als ik hem was in ieder geval weer een dansje verzinnen.
Kan mij nog van een paar jaar terug herinneren. Dat ze vroegen "wat gebeurde nou bij die valpartij?" "Ja ... kut" ..lange stilte "heel stom allemaal" NOS-verslaggever "Ok dankje Wilco" Wilco "Sorry dat ik vloekte op de Nederlandse tv" *einde interview*quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Keldermerckx is niet echt van het type stille wateren, diepe gronden heb ik het idee
Wel lekker kort.quote:
Kabbelende beekjes, open lege vlakten. Dat is Wilco.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Keldermerckx is niet echt van het type stille wateren, diepe gronden heb ik het idee
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat een leuke foto![]()
Moesten jullie toen ook nog steeds jurkjes/rokjes aan? Of was dat alleen op een zon/feestdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom laat Charmander zich met zulke types in?quote:
Misschien moet je even 100 km gaan fietsenquote:
Mag hij direct door of oet hij Songvakeppin in?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:42 schreef Greys het volgende:
Daði heeft z'n 2021-song al zo goed als klaar! Snippet in IJsland topic.
Hij mag direct doorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Mag hij direct door of oet hij Songvakeppin in?
Oh... En fijn dat het goed is met Biet
quote:
Met zo'n pastinaak heb ik jou helemaal niet nodig.quote:
Doet mij denken aan Charlottes parsnipquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[moestuin]ik trek net verdorie een pastinaak van 40 centimeter lang uit de grond.[/moestuin]
Bij ons lijkt alleen het onkruid zo diep geworteld te zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[moestuin]ik trek net verdorie een pastinaak van 40 centimeter lang uit de grond.[/moestuin]
Gieren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met zo'n pastinaak heb ik jou helemaal niet nodig.
Voorburg de gekstequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:
Net boodschappen gedaan. Stond een rij te wachten op een winkelwagentje. Die werden schoongemaakt. Nou ja er werd op alle handvatten wat reinigingsspul gespoten en verder moest je het maar uitzoekenEn het papier was niet te bereiken..
En daarna nog even of ander gekke vrouw. Ik scande mijn pas een pakte een handscanner toen ik dacht iemand iets tegen mij zei. Was ook zo. Die vrouw had ook haar pas gescand en dacht dat ik haar scanner pakte.
Maar dat kon niet want ik pakte weer één uit het deel waar zij niet scande. Toen ik dat zei was ze niet overtuigd. Zij had gescand dus het was die van haar. Dat ik eerder was maakte ook niks uit.
Toen gekeken op de scanner om te zien welk pasnummer erop stond en ja hoor dat was die van mij. Maar nog stribbelde de tegen.
Dus in zei dat ze iemand van AH moest vragen. Die konden haar wel helpen. Maar ze bleef nog doorgaan![]()
Toen heb 'zoek het uit' gezegd een ben ik de winkel in gegaan. Terwijl zij nog doorging
Gekke mensen heb je toch.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:
Net boodschappen gedaan. Stond een rij te wachten op een winkelwagentje. Die werden schoongemaakt. Nou ja er werd op alle handvatten wat reinigingsspul gespoten en verder moest je het maar uitzoekenEn het papier was niet te bereiken..
En daarna nog even of ander gekke vrouw. Ik scande mijn pas een pakte een handscanner toen ik dacht iemand iets tegen mij zei. Was ook zo. Die vrouw had ook haar pas gescand en dacht dat ik haar scanner pakte.
Maar dat kon niet want ik pakte weer één uit het deel waar zij niet scande. Toen ik dat zei was ze niet overtuigd. Zij had gescand dus het was die van haar. Dat ik eerder was maakte ook niks uit.
Toen gekeken op de scanner om te zien welk pasnummer erop stond en ja hoor dat was die van mij. Maar nog stribbelde de tegen.
Dus in zei dat ze iemand van AH moest vragen. Die konden haar wel helpen. Maar ze bleef nog doorgaan![]()
Toen heb 'zoek het uit' gezegd een ben ik de winkel in gegaan. Terwijl zij nog doorging
Legend has it dat ze nog steeds aan het zeiken is daarquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:
Sinds de AH waar ik kom, wil die scanner voor de handscanners mijn bonuskaart niet goed scannen. Gisteren kon ik wel op de handscanner mijn persoonlijke bonus aanbiedingen zien, maar als ik een artikel scande ging de korting er niet afquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:
Deed ik wel eens bij de kassa als iemand zijn bonuskaart was vergeten, gratis airmiles erbij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
Maar op zich kan iemand anders toch prima met jouw scanner boodschappen doen? Gratis koop- en pannenzegels
Nou ja je kunt niet afrekenenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
Maar op zich kan iemand anders toch prima met jouw scanner boodschappen doen? Gratis koop- en pannenzegels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |