Precies, het is voor iedereen gewoon kut dat al die dingen niet kunnen en we niet weten wanneer het wel weer mogelijk gaat zijn. En dan is het extra kut als je je er gewoon heel goed aan houdt, wetende dat dit nou eenmaal moet, en dat enkele aso's dan toch vinden dat alles voor hen maar door moet blijven gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt irritant gedragIk zit echt al tijden thuis omdat ik niet naar school mag, ik ben er ook totaal klaar mee. Ik zou heel graag met vrienden afspreken, of ik heb wel weer een keer zin in een feestje. Gaat niet. Ik blijf braaf binnen zitten. Dat er dan eigenwijze lui zijn die zo nodig toch "moeten", kan ik niet zo goed hebben.
Komt 'ie er bijna aan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:49 schreef Em31 het volgende:
Zo'n zin in het nieuwe seizoen van The Crown
Wat een lachwekkend slechte recensie zeg. Er is genoeg op de film aan te merken, maar juist se essentie van het ESF wordt vrij goed neergezet. En wat een gelul over seksualiteit. Diegene heeft nog nooit gekeken zeker. Die kijkt puur naar het cliché beeld wat er onder een deel van de mensen leeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik las net een review van The Guardian over dat de film de essentie van het ESF niet begrijpt. Onzin hoor, dat doet het wat mij betreft prima.
In die review stond ook dit stukje, naar aanleiding van het feit dat Will Ferrell hetero is: "Of course, heterosexuality isn’t always an impediment to understanding the Eurovision song contest; indeed, one recent winner, Sweden’s Måns Zelmerlöw, is famously straight. But a deep understanding of, love for or personal investment in homosexuality certainly helps."
Er zijn veel meer heteroseksuele mannelijke winnaars geweest dus dat is sowieso al onzin, en dit stukje tekst geeft de indruk dat je op een bepaald geslacht moet vallen om je eigen gevoel te hebben bij het ESF.
The Guardian? Dat is een Britse krant. Wat weet dat land nou in hemelsnaam over het songfestival, ze eindigen elke keer onderaan...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
Mochten mensen de rest van de belachelijke review nog willen lezen: https://www.theguardian.c(...)ng-notes-kitsch-sink
Ja die liedjes vond ik serieus ook gewoon echt heel leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Misschien binnenkort toch eens proberen dan. Liedjes vond ik wel leuk op zich
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een lachwekkend slechte recensie zeg. Er is genoeg op de film aan te merken, maar juist se essentie van het ESF wordt vrij goed neergezet. En wat een gelul over seksualiteit. Diegene heeft nog nooit gekeken zeker. Die kijkt puur naar het cliché beeld wat er onder een deel van de mensen leeft
Gaaffff! Eén van de beste series van de afgelopen paar jaar wat mij betreft.quote:
Het sloeg ook nergens op dat daarna nog een enveloppen moment kwamquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Exact!
En ja dat van het stemmen tijdens de halve finale deed wel een beetje pijn aan mijn hartje
De GGD had daar gisteren al voor gewaarschuwd in de krant, dat ze de komende dagen een inhaalslag qua registraties gingen doen. Dus het hóeft niet zo heel slecht te zijn, het lijkt nu vandaag weer een enorme stijging maar het kan best zijn dat we per saldo ook al aan het afvlakken zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij in de regio's waar het vorige week vakantie was niet echt een stabilisatie/daling, alleen Friesland doet het blijkbaar wel aardig. Sterker nog, hier in Twente gaat het gigantisch slecht, ondanks vakantie.
Terwijl je toch wel iets van een effect zou verwachten van een week vakantie als de scholen de belangrijkste factor zouden zijn
Denk dat de conclusie toch is dat er te veel mensen vooral vinden dat er iets moet gebeuren, maar zelf hun gedrag niet aanpassen. Die mensen moeten eerst horen dat iets VERBOTEN is, voordat ze er wat mee gaan doen.
Stukje Duitsland dat daar aan grenst zal binnenkort ook wel wat roder wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is wel de kleur van Twente...
Jaaaaaaa ik ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:49 schreef Em31 het volgende:
Zo'n zin in het nieuwe seizoen van The Crown
Ja dat eerst was dan van de jury's, en daarna de popular vote. Maar alsnog onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op dat daarna nog een enveloppen moment kwamAls er al punten waren gegeven, dan kan je dat toch niet meer spannend onthullen op het eind?
Ja zo mooi gefilmd ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaaffff! Eén van de beste series van de afgelopen paar jaar wat mij betreft.
Ik ben altijd een beetje #TeamCharles, als het om de situatie met Diana gaat. In de jaren na hun huwelijk dan hè. Wel een gevaarlijke mening natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik ook!Ik vond de trailer ook al zo tof! Actrice die Diana speelt lijkt ook erg goed gecast
Ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik ook!Ik vond de trailer ook al zo tof! Actrice die Diana speelt lijkt ook erg goed gecast
Ja precies. Die van die mijnramp was indrukwekkend hè...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zo mooi gefilmd ookaf en toe vind ik dan een onderwerp van een aflevering wel wat saaier, maar toch maken alle beelden en de acteurs het gewoon goed.
Ik dacht voor die aflevering met Camila altijd dat The Queen er ook heel erg op tegen wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje #TeamCharles, als het om de situatie met Diana gaat. In de jaren na hun huwelijk dan hè. Wel een gevaarlijke mening natuurlijk.
DJ had het helemaal niet verwacht ook, heel nice ditquote:
Volgens mij de EU die niets beters te doen heeft dan zich druk maken over vleesvervangers die vleesnamen hebben.quote:
Die situatie is vooral heel vaak wat zwart/wit neergezet omdat Diana nog altijd zo populair is. En die situatie is vast niet zo heel goed aangepakt door de koninklijke familie, maar Charles krijgt wel veel onterecht gezeik over zich heen. Hij was eigenlijk net zo goed een slachtoffer van die hele situatie, wat ook in het derde seizoen van The Crown goed werd neergezet. Sowieso de acteur die hem speelt vind ik ook echt heel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje #TeamCharles, als het om de situatie met Diana gaat. In de jaren na hun huwelijk dan hè. Wel een gevaarlijke mening natuurlijk.
Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Die van die mijnramp was indrukwekkend hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |