Klein detailquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja je kunt niet afrekenenOf je moet wachten tot de ander ook klaar is.
Doen toch wel meer van die cassieres ook? Die hadden dan hun privébonuskaart liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deed ik wel eens bij de kassa als iemand zijn bonuskaart was vergeten, gratis airmiles erbij.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:37 schreef summer52 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Pastinaak van 40 centimeter in je broek!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[moestuin]ik trek net verdorie een pastinaak van 40 centimeter lang uit de grond.[/moestuin]
Heb 'm toegevoegd aan m'n lijstquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik had de film About Time hier ooit aangeraden en ik zie dat hij nu op Netflix staat, gaat hem zien, is heel leuk!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
ik zag hier net een stukje van op RTL Boulevard.
F*ck 2020, het nieuwe nummer van held Scooter![]()
Goeie binnenkomer Guanaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pastinaak van 40 centimeter in je broek!
Joe.
Jesses wat lekker hoor weer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
Ah thanks! Netflix is nu en de komende tijd mijn beste vriendquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik had de film About Time hier ooit aangeraden en ik zie dat hij nu op Netflix staat, gaat hem zien, is heel leuk!
Bazentitelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
Is een heel lieve film ja, goeden tipschquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Pareltje he!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jesses wat lekker hoor weer.
Goede teksten heeft Scooter eigenlijk altijd. I don't have a penny, fuck 2020
Komt toch verdacht veel in de buurt van respect to the man in the ice cream van
Vaak komt fout in de buurt van goudquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pareltje he!
(Ik dacht dat het: we don 't give a penny... is, maar who cares)
Die teksten zijn zo slecht en de deuntjes zo voorspelbaar dat ik het op een of andere manier toch ook weer briljant vind
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah thanks! Netflix is nu en de komende tijd mijn beste vriend
quote:
Ik was echt een beetje verliefd op Domhnall Gleeson daarnaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is een heel lieve film ja, goeden tipsch
Oe, dat klinkt ook lekker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik werk nu verder aan de appel speculaas noten taart
Wat een hitquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehhh lekerk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik werk nu verder aan de appel speculaas noten taart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |