Je moet ook zijn nieuwe account doen maar hij heeft mentions überhaupt uit staan (zegt ie)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:22 schreef Fok-it het volgende:
Laatst actief: 5272 dagen, 9 uur geleden.
Zou er gereageerd worden denken jullie? (lol)
quote:
Ik zou dat niet doenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe zijn de magnetron gehaktballen? @:Naatje
Steunquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik dien een motie van afkeuring in tegen mod @:Flippiee
Afgekeurdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik dien een motie van afkeuring in tegen mod @:Flippiee
Verraderquote:
Kamp fokkietokkiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, bij welk kamp zat ik dat ik verraad?
Oh je zat in team blauw en nu fokkietokkiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huh, maar als ik in dat kamp zit dan blijf ik dat kamp toch trouw?
Ik ben geen tokkie joh. Anders zal ik je ff op feesboek aanpakke!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh je zat in team blauw en nu fokkietokkie
Even ontvriendenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen tokkie joh. Anders zal ik je ff op feesboek aanpakke!!
Ik ben nog steeds team blauw en jij moet eruitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh je zat in team blauw en nu fokkietokkie
Hahahahaha dat denk ik ook. Misschien moeten we zo'n prohibition krijgenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dts zal een stuk gezelliger zijn met zo'n alcoholverbod.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds team blauw en jij moet eruitEen waarlijke flopmod!!!
Ja dat kan dus NIET hehquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahaha dat denk ik ook. Misschien moeten we zo'n prohibition krijgen
[..]ga maar weer naar je twitter vriendjes
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]ga maar weer naar je twitter vriendjes
https://www.ad.nl/koken-e(...)lverbod-in~ae825711/quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
quote:Door de komende vier weken een totaalverbod op de verkoop van alcohol in te stellen maak je direct korte metten met alle onduidelijkheid, zegt hij. ,,Je krijgt dan misschien wel 19e-eeuwse toestanden zoals ze die toen in Amerika hadden, maar dan weet iedereen tenminste wel waar hij aan toe is.”
gelukkig krijgen we dan geen hamstergedragquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)lverbod-in~ae825711/
[..]
Slecht idee dat verbod.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
gelukkig krijgen we dan geen hamstergedrag
Alsof FOK!kers thuisfissa's hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen thuisfissa's meer dan maar lekker FOK! fissa's!
Allemaal via zoom. Lekker man.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen thuisfissa's meer dan maar lekker FOK! fissa's!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers thuisfissa's hebben
Lekker inzoomen op de tieten van de vrouwtjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Allemaal via zoom. Lekker man.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker inzoomen op de tieten van de vrouwtjes.
Allemaal platte hoere joh hiero!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker inzoomen op de tieten van de vrouwtjes.
Ijsbergje pakkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:43 schreef HPLC het volgende:
als dit het niveau is dan kunnen we het schip maar beter laten zinken
Vind vooral matig dat dit ook invloed heeft op boodschappen bestellen bij AHquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)lverbod-in~ae825711/
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind vooral matig dat dit ook invloed heeft op boodschappen bestellen bij AH
Gewoon bij Gal en Gal bestellenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je tijdslot 18.00-21.00 is dan krijg je dus geen alcohol bij je bestelling
Kan je niet tijdslot 18-20 doen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je tijdslot 18.00-21.00 is dan krijg je dus geen alcohol bij je bestelling
Waarschijnlijk 1-1. Met een frommelgoal of pingel en dan is het LEK BOVENquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar eerst nog even lachen om de 3-0 voor Italië vanavond
Die zit bij appie er al bijquote:
Alles zit vol want mensen in paniek vanwege lockdownquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je niet tijdslot 18-20 doen?
Dan ga je maar even een maandje nuchter door het leven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zit bij appie er al bij
[..]
Alles zit vol want mensen in paniek vanwege lockdown
Misschien heb ik straks nog corona babyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je maar even een maandje nuchter door het leven.
Drugs are bad mkayy?
Ja lekker zuipen tijdens de zwangerschap. En dan andere mensen tokkie noemen!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien heb ik straks nog corona baby
Mag tot 13 weken!! (Ik heb dit eens opgezocht voor een vriendin!!)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker zuipen tijdens de zwangerschap. En dan andere mensen tokkie noemen!!
Ach, mijn moeder rookte en dronk ook tijdens de zwangerschap.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker zuipen tijdens de zwangerschap. En dan andere mensen tokkie noemen!!
Alsnog niet aan te raden gok ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag tot 13 weken!! (Ik heb dit eens opgezocht voor een vriendin!!)
Nou..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, mijn moeder rookte en dronk ook tijdens de zwangerschap.
Naast van ziektes en aandoeningen waar ik mijn leven rond mee loop, niks aan het handje
Dat denk ik ook niet, maar als je je niet bewust bent of iets.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsnog niet aan te raden gok ik.
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goalquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1-1. Met een frommelgoal of pingel en dan is het LEK BOVEN
Donny knalt er eentje strak in het kruisjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goal
Zou lekker zijn man. Lekker afgaan met van Dijk achterin.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goal
5-3-2 met Blind op linksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha, ik zie het net ja. Volgens mij had je beter Aké en Blind kunnen wisselen, maar ja. Ik heb hier weinig vertrouwen in eigenlijk, dit wordt zo'n wedstrijd dat ze niet weten wat ze moeten doen zodra ze in balbezit zijn. Ik hoop dat ik het mis heb, dan mag iedereen me uitlachen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5-3-2 met Blind op links
Weer geen Berghuis
Lekker elke wedstrijd nieuw systeempje. Misschien tegen Spanje dan 5-4-1quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha, ik zie het net ja. Volgens mij had je beter Aké en Blind kunnen wisselen, maar ja. Ik heb hier weinig vertrouwen in eigenlijk, dit wordt zo'n wedstrijd dat ze niet weten wat ze moeten doen zodra ze in balbezit zijn. Ik hoop dat ik het mis heb, dan mag iedereen me uitlachen.
Ik zou gewoon faken dat je 2 personen in de selectie hebt met corona en de wedstrijd afzeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker elke wedstrijd nieuw systeempje. Misschien tegen Spanje dan 5-4-1
Beviel Napoli niet echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou gewoon faken dat je 2 personen in de selectie hebt met corona en de wedstrijd afzeggen
Achterin is het de ideale defensie ja. Mits je een coach hebt die het goed neerzet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
Dit Nederland gaat het nooit maken in 433 dus dit is een prima experiment.
Een je hebt v dijk, de vrij en matthijs, mooier ga je het niet krijgen centraal achterin.
Toch viel het me even voor een paar minuten niet tegenquote:
Donnygod to the rescue.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch viel het me even voor een paar minuten niet tegen
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Donny knalt er eentje strak in het kruisje
Dit is gewoon ongefundeerde haat. Dat weet je zelf ook wel. Jij zou van Dijk ook thuislaten terwijl dat gewoon top van Europa isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou wel weer gaan kijken als ze Depay gewoon thuis zouden laten.
Leuk dat hij kan scoren tegen wat Franse G-spelers, maar je roept ook Bas Dost niet op.
Wel bijzonder hoe hij zich altijd moet bewijzen, terwijl anderen onuitputtelijke krediet hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nooit meer uit de eerste 11 die man
Ik haat Depay zonder meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon ongefundeerde haat. Dat weet je zelf ook wel. Jij zou van Dijk ook thuislaten terwijl dat gewoon top van Europa is
Echt zo'n kampersjaak.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Maguire rood hahah. Lekker voor die debiel.
Luxemburg wel bijzonder ja. Die zijn van die dwergen volgens mij aardig verbeterd afgelopen jaren. Echt geen niveau San Marino meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Finland en Luxemburg doen het verrassend goed in hun groep tot nu toe.
Vind ik leuk
Finland heeft toen ze goede spelers hadden nooit iets gedaan. Nu hebben ze een team zonder sterren, en halen ze het EK. Raar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxemburg wel bijzonder ja. Die zijn van die dwergen volgens mij aardig verbeterd afgelopen jaren. Echt geen niveau San Marino meer.
quote:
Zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft Finland ooit talent gehad dan? Behalve Litmanenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Finland heeft toen ze goede spelers hadden nooit iets gedaan. Nu hebben ze een team zonder sterren, en halen ze het EK. Raar.
Luxemburg heeft veel arbeidsmigranten en asielzoekers ontvangen. Deze voetballen veel meer dan de Luxemburgers zelf, lijkt het. En misschien ook wat meer talent. Even kijken of ze het niveau vast kunnen houden.
Hyypia.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Finland ooit talent gehad dan? Behalve Litmanen
Dan was er wel een polonaise geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had jou wel hier verwacht
[ twitter ]
Tijd voor Jhonny van de Burger Kingquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles beter dan depay op dit moment.
Frank heeft kennelijk een hekel aan Berghuisquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gaat het gvd eindelijk een keer goed.
Dat snap ik dan weer welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frank heeft kennelijk een hekel aan Berghuis
Ja onbegrijpelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frank heeft kennelijk een hekel aan Berghuis
Hateboer verslikte zich in die bal zoals vd Vaart in een hete bitterbal.quote:
Beste aanvaller op dit moment. Hoef je niet moeilijk over te doenquote:
Waar moet ie staan dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste aanvaller op dit moment. Hoef je niet moeilijk over te doen
Als dat je beste aanvaller is kun je beter gewoon stoppen en het over paar jaar weer eens proberenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste aanvaller op dit moment. Hoef je niet moeilijk over te doen
De jong inderdaad. Die raakt geen knikker en kan je alleen opstellen met 3 aanvallers waar hij centraal staat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar moet ie staan dan?
Ipv wijn/depay/de jong?
Ik mail Frank even.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De jong inderdaad. Die raakt geen knikker en kan je alleen opstellen met 3 aanvallers waar hij centraal staat.
Zou goed idee zijn jaquote:
Had natuurlijk wel echt een overwinning moeten zijn met zoveel countermogelijkheden.quote:
ja daar had wel eerder ingegrepen moeten wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had natuurlijk wel echt een overwinning moeten zijn met zoveel countermogelijkheden.
Jammer dat Wijnaldum laatste potjes pure aids is. En weer 80ste minuut wisselen
Ik zat net in ONZ FB te kijken en toen ik net langs dit bericht kwam dacht ik heel even dat het over DTS ging...quote:
Mikeygod.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat net in ONZ FB te kijken en toen ik net langs dit bericht kwam dacht ik heel even dat het over DTS ging...
bolkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat net in ONZ FB te kijken en toen ik net langs dit bericht kwam dacht ik heel even dat het over DTS ging...
Als je serieus zo opgefokt bent door een online spelletje zou ik maar eens een cursus relativeren overwegenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen zes hebben ze me nu ook al afgenomen dader is mikeytt
of wat doen aan zijn alcoholprobleemquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je serieus zo opgefokt bent door een online spelletje zou ik maar eens een cursus relativeren overwegen
Jij snapt er niks van jij bent geen sportman.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je serieus zo opgefokt bent door een online spelletje zou ik maar eens een cursus relativeren overwegen
Sportman?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van jij bent geen sportman.
pas nou oohoopquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Mikey ook al probleempje ja? Wist niet dat die dts alcoholverslaafden aan trok joh. Maar 3 in een topic valt wel op jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
of wat doen aan zijn alcoholprobleem
Alsof Nederlands opeens het ek88 niet gewonnen heeft Barneveld zijn prijzen niet Krajicek nooit won op wimbeldon maar dat snap jij toch niet met je gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sportman?Mikey maak je alsjeblieft toch niet zo belachelijk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof Nederlands opeens het ek88 niet gewonnen heeft Barneveld zijn prijzen niet Krajicek nooit won op wimbeldon maar dat snap jij toch niet met je gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen.
moet wel toch, is de enige verklaringquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Mikey ook al probleempje ja? Wist niet dat die dts alcoholverslaafden aan trok joh. Maar 3 in een topic valt wel op ja
Mwah. Denk dat een hoop daar ook gewoon oprecht gehandicapt zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet wel toch, is de enige verklaring
vooral @Justin_Casequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Denk dat een hoop daar ook gewoon oprecht gehandicapt zijn
Nahquote:
Ho ho niet tegen potentieel Nobelprijswinnaar Mikey hè.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sportman?Mikey maak je alsjeblieft toch niet zo belachelijk.
Guinness world book records meeste aaneengesloten dagen GTST volgenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ho ho niet tegen potentieel Nobelprijswinnaar Mikey hè.
Wat lief.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Ama wat ben je vrijgevig met de likes. Ik ga je er ook eentje geven
Heb je weer gedronken mikeyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof Nederlands opeens het ek88 niet gewonnen heeft Barneveld zijn prijzen niet Krajicek nooit won op wimbeldon maar dat snap jij toch niet met je gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen.
Is Ludo al dood @Dr.Mikey ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Guinness world book records meeste aaneengesloten dagen GTST volgen
quote:
Die gaat hard hoor koekoekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik jouw ooit tegenkom ben je voor mij sla ik je totaal los achterlijke idioot
He Twitter influencerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps, kennelijk had ze nadat ze mobiel was kwijtgeraakt al vrij snel via facebook messenger bericht gestuurd
man man manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps, kennelijk had ze nadat ze mobiel was kwijtgeraakt al vrij snel via facebook messenger bericht gestuurd
Wtf wat een onzinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KLB / Account opgeschort op Twitter wegens sneeuwvlokjes
Waar dan???quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Wordt smerig hard genegeerd door @:JanCees
Vroeg of alles goed ging maatquote:
Vergeleken met wat jij allemaal op doe website gooit is dit inderdaad onzin.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wtf wat een onzin
Ook oude tweet zeg
Eerst slecht met gezondheid. Nu wel weer goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen. Qua gezondheid goed. Maar lockdown he
En met jou
Ja, heel vreemdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wtf wat een onzin
Ook oude tweet zeg
Wat is er gebeurd maatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst slecht met gezondheid. Nu wel weer goed.
Inmiddels al flink geacclimatiseerd in je huisje?
Polsje gebrokenquote:
Ik snap het wel. Ondanks dat ik het er niet mee eens benquote:
Ja met een ritje. Was koala warm en zat niet op te letten. Maar had hem al keer gebroken vroeger dus was vrij complexe breuk, complicatie na operatie gedoe. Was niet bestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe gebeurd maat? Fiets gevallen?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
In huis gaat opzich prima
Ben soort kluizenaar nu he
Zie je weinig mensen meer? Je hebt je voetbal nog wel tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
In huis gaat opzich prima
Ben soort kluizenaar nu he
Niet leuk maat. Sterktequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met een ritje. Was koala warm en zat niet op te letten. Maar had hem al keer gebroken vroeger dus was vrij complexe breuk, complicatie na operatie gedoe. Was niet best
Zou best goed kluizenaarsleven kunnen leiden ja, alleen niet in dit huis. Dan moet ik wel de ruimte hebben om sane te blijvenquote:
Zit allemaal alweer redelijk goed hoor. Om en nabij 2 maandjes eruit gelegenquote:
In het weekend wel maar nu met horeca dicht en geen voetbal meer..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je weinig mensen meer? Je hebt je voetbal nog wel toch
Beter gewoon appartement waar je alles hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best goed kluizenaarsleven kunnen leiden ja, alleen niet in dit huis. Dan moet ik wel de ruimte hebben om sane te blijven
Mooi, het was toch niet je faparm hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit allemaal alweer redelijk goed hoor. Om en nabij 2 maandjes eruit gelegen
Waardeloos.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
In het weekend wel maar nu met horeca dicht en geen voetbal meer..
Trainen mag nu ook niet meer he (max 4 man namelijk)
Jawelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi, het was toch niet je faparm he
Spreken jullie met de vriendengroep dan niet bij iemand thuis af?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
In het weekend wel maar nu met horeca dicht en geen voetbal meer..
Trainen mag nu ook niet meer he (max 4 man namelijk)
In een droomappartement heb ik een huge ass bibliotheek en onder in de kelder een soort badhuis waar je elke ochtend wat baantjes kan trekken in zwembad. Hoe goddelijk zou dat zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon appartement waar je alles hebt.
Nou, met rechts ben ik redelijk gehandicapt dus dat waren droge maandenquote:
Ik ben te cynisch om te weten dat ik zelfs zoiets heel snel zat zou zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een droomappartement heb ik een huge ass bibliotheek en onder in de kelder een soort badhuis waar je elke ochtend wat baantjes kan trekken in zwembad. Hoe goddelijk zou dat zijn.
Gemiste kans voor een nieuwe vormquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, met rechts ben ik redelijk gehandicapt dus dat waren droge maanden
Ik heb niet gezegd dat het niet is voorgekomenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gemiste kans voor een nieuwe vorm
Elke keer het water verversen en de boeken afstoffenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een droomappartement heb ik een huge ass bibliotheek en onder in de kelder een soort badhuis waar je elke ochtend wat baantjes kan trekken in zwembad. Hoe goddelijk zou dat zijn.
Ja, na zo'n sessie was dat alsnog flink pijnlijk aan mijn gipsarm jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alhoewel dat ook wel lastig kan zijn met zo'n gipsarm erbij.
Als het wel zo was had je niet over droge maanden gesproken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het niet is voorgekomen
semi-droge maanden danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het wel zo was had je niet over droge maanden gesproken.
Gelukkig maatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit allemaal alweer redelijk goed hoor. Om en nabij 2 maandjes eruit gelegen
Ik weet niet meer hoe ik dat deed toen ik een gipsklauw had.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, na zo'n sessie was dat alsnog flink pijnlijk aan mijn gipsarm ja
Jawelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spreken jullie met de vriendengroep dan niet bij iemand thuis af?
Huiselven inhuren dan maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Elke keer het water verversen en de boeken afstoffen
Tenzij je collecties a la Etto hebt uit 1400 is dat denk ik niet echt nodigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Elke keer het water verversen en de boeken afstoffen
Kantine was al gesloten tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JanCees het volgende:
Maar kan je geen terrasje meer pakken in de middag
Of 3de helft in kantine of kroeg
Ach dan maak je er toch wat van in de nieuwe situatie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JanCees het volgende:
Maar kan je geen terrasje meer pakken in de middag
Of 3de helft in kantine of kroeg
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan maak je er toch wat van in de nieuwe situatie.
Ja, dat lijkt me vrij lastig met 1 hand inderdaad. Eerste keer douchen zonder gips was ook gruwelijk, door al die bewegingen die je maakt. Al die spieren en alles gaan zo snel weer terug naar 0quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik dat deed toen ik een gipsklauw had.
Weet alleen dat ik mijn lenzen toen niet eens normaal uit kon doen
gngnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JanCees het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen
Mzzl mannen
Ja dat was ook vreselijk irritant met zo'n zak er altijd overheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me vrij lastig met 1 hand inderdaad. Eerste keer douchen zonder gips was ook gruwelijk, door al die bewegingen die je maakt. Al die spieren en alles gaan zo snel weer terug naar 0
Lawlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was ook vreselijk irritant met zo'n zak er altijd overheen.
Enige waar ik de pijn mee kon verlichten is door elke ochtend te gniffelen dat ik een douchebag bij me had
Ik denk dat zijn collectie ook ligt te verstoffen, want zijn strijd tegen aluhoedjes vereist alle aandachtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenzij je collecties a la Etto hebt uit 1400 is dat denk ik niet echt nodig
Ik ben nog steeds gebant daar, maar het is nog steeds elke dag raak ja?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn collectie ook ligt te verstoffen, want zijn strijd tegen aluhoedjes vereist alle aandacht
Vandaag viel het wel meequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gebant daar, maar het is nog steeds elke dag raak ja?
dit las ik net op nu.nlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ben ook van mening dat je aluhoedjes niet moet bestrijden, dan jaag je ze juist in hun harnas.
Laat ze raaskallen en luister er met een half oor naar, werkt beter.
Tsja, waar leg je de grens dan. Door ze met elkaar te laten raaskallen hitsen ze elkaar alleen maar op. Politici bejegenen en 5g-masten in de hens zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ben ook van mening dat je aluhoedjes niet moet bestrijden, dan jaag je ze juist in hun harnas.
Laat ze raaskallen en luister er met een half oor naar, werkt beter.
Ik ben blij dat nu.nl mijn advies ter harte neemtquote:
5G gekkies kan je vinden onder een 5G mast, laat ze daar maar zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, waar leg je de grens dan. Door ze met elkaar te laten raaskallen hitsen ze elkaar alleen maar op. Politici bejegenen en 5g-masten in de hens zetten
Het gaat natuurlijk van kwaad tot erger. Zeker omdat het vaak normale masten zijn die in de hens gestoken worden. En dat is gewoon een probleemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
5G gekkies kan je vinden onder een 5G mast, laat ze daar maar zitten.
We hebben geen nobele ridders nodig om 5G gekkies te bestrijden, want die gaan ook onder die mast zitten.
Het wordt pas erger als je het voedt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk van kwaad tot erger. Zeker omdat het vaak normale masten zijn die in de hens gestoken worden. En dat is gewoon een probleem
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Onder Flat-earthers zijn er zoveel verschillende groepen die de aarde nog platter vinden dan de ander.
Wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Moest lachen bij de Netflix docu 'Behind the curve'
Onder Flat-earthers zijn er zoveel verschillende groepen die de aarde nog platter vinden dan de ander.
Hé haagsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
hee Naatje
Heb het idee dat die zogenaamde “flat-earthers” gewoon acteurs zijn om het gewone volk af te leiden van de echte complotdenkers. Kan toch niet man die mensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Moest lachen bij de Netflix docu 'Behind the curve'
is toch juist mooi. Beetje uitslapen, beetje feunen, beetje gamen en om half 5 ben je toch al thuis dus hoef je niet te gaan.quote:
Ben al vanaf 9 uur online en minder gedaan dan op kantoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
is toch juist mooi. Beetje uitslapen, beetje feunen, beetje gamen en om half 5 ben je toch al thuis dus hoef je niet te gaan.
Van werken word je anders nog depressieverquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben al vanaf 9 uur online en minder gedaan dan op kantoor
Deprimerend
Koala’s hebben geen huis.quote:
Het zal toch af moetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van werken word je anders nog depressiever
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
je krijgt 100 euro van @:amarantha als je 200 likes of meer geeft
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef HPLC het volgende:
ik stop ermee, ik heb al sinds de lockdown in maart niet zo hard gewerkt. Welterusten
Ooit gehoord van een komodovaraan?quote:
Ja toevallig wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een komodovaraan?
Dit weiger ik pertinent. Likes horen gegeven te worden op inhoud.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
je krijgt 100 euro van @:amarantha als je 200 likes of meer geeft
Enge dingen zijn dat.quote:
Daar heb ik gister nog mee geknikkerd jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een komodovaraan?
Eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit weiger ik pertinent. Likes horen gegeven te worden op inhoud.
Ja bahquote:
Mijn berichtjes hebben heel veel inhoud.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit weiger ik pertinent. Likes horen gegeven te worden op inhoud.
Zolang je mensen probeert om te kopen gaan we daar natuurlijk niet in meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bah
[..]
Mijn berichtjes hebben heel veel inhoud.
Dat zei Hans, ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je mensen probeert om te kopen gaan we daar natuurlijk niet in mee
Nou vooruitquote:
Wel beetje jammer dat je geen thee liefhebster bentquote:
(lol)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik gister nog mee geknikkerd ja
Toch nog weekje fokken dan maatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Hoop dat die je niet per ongeluk heeft gebeten want dan ben je volgende week dood
(lol)
Ik denk steeds dat je mijn vriend mikeytt bedoelt. Helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Haha. Mikey is minuten na zijn vrijlating meteen alweer bezig zie ikLekker man.
Dat lijkt mij een mooie laatste levensinvulling.quote:
Dat is echt de grootste troll ooit. Daar is Kingflopland niks bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat je mijn vriend mikeytt bedoelt. Helaas.
Komt @Mortaxx dichter in de buurt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste troll ooit. Daar is Kingflopland niks bij
Heb je zo'n grote piemel dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh eindelijk dan toch een webcam bemachtigd. Duurde een week of drie maar dan heb je ook wat.
Kan ik ook eindelijk op chaturbate wat bijverdienen.
In COR welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt @:mortaxx dichter in de buurt?
Valt mee, gewoon goed gevormd licaam.quote:
Ik hou hem in de gaten.quote:[..]
In COR wel
Wel even je account linken he. Kunnen we met zijn alle wat tokens inzamelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon goed gevormd licaam.
[..]
Ik hou hem in de gaten.![]()
Zal hem wel even in de banner neergooien, wordt FOK! er meteen ook beter vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel even je account linken he. Kunnen we met zijn alle wat tokens inzamelen
Geen siswet taferelen he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal hem wel even in de banner neergooien, wordt FOK! er meteen ook beter van
Ik hou me netjes aan de wet maatquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou me netjes aan de wet maat
(lol)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zij waarschijnlijk ook maar toch stopt ze meloenen in dr reet. Zal vast niet strafbaar zijn
Maar was ze zelf ook buiten toen dan? Want anders mag dat toch gewoon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Nee heb het over dat ze ooit een nacht op een cel heeft doorgebracht omdat ze te zien was vanaf de straat
Nee man is schennispleging als je vanaf de openbare weg te zien bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar was ze zelf ook buiten toen dan? Want anders mag dat toch gewoon?
Ja wist dat het op openbare plekken strafbaar is maar in je eigen huis wist ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee man is schennispleging als je vanaf de openbare weg te zien bent
Ja daar was mevrouw het zelf niet helemaal mee eens (en een stel zolderkamerrukkers ook niet (lol))quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wist dat het op openbare plekken strafbaar is maar in je eigen huis wist ik niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar was mevrouw het zelf niet helemaal mee eens (en een stel zolderkamerrukkers ook niet (lol))
Jammer dat hij vrij spel krijgt van De mods.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste troll ooit. Daar is Kingflopland niks bij
Wij bepalen niet wie er geband wordt en voor hoe lang etc hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij vrij spel krijgt van De mods.
En jammer dat zodra je daar wat van zegt, het notes regent.
Ok @HPLCquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon goed gevormd licaam.
Nu zelf stress omdat ik geen idee heb of ik de juiste dingen zeg of ga zeggen, wat deze week begon vanuit haar met een 'ik wil je beter leren kennen' is nu een 'je bent redelijk geïnvesteerd en dat drukt op me,' deze dingen kunnen nooit in een fijne rechte streep gaan hehquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zaterdag in principe vervolgdate, maar nu zegt ze dat ze van veel dingen stress krijgt op dit moment, ook hiervan. Geen idee wat ik hier mee aanmoet, ik wil natuurlijk heel graag, tegelijkertijd wil ik haar geen stress bezorgen... (Het idee is om een stukje te wandelen)
Hou wel even in de gaten dat het om een tweede date gaat, niet om een zekere levenspartner.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu zelf stress omdat ik geen idee heb of ik de juiste dingen zeg of ga zeggen, wat deze week begon vanuit haar met een 'ik wil je beter leren kennen' is nu een 'je bent redelijk geïnvesteerd en dat drukt op me,' deze dingen kunnen nooit in een fijne rechte streep gaan heh
Ja, is ook weer zo. Geen idee hoe ik dit doe zonder direct afstandelijk te zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou wel even in de gaten dat het om een tweede date gaat, niet om een zekere levenspartner.
Ik denk dat je, onbedoeld, soms wat verstikkend op zo'n meid kan overkomen. Waarschijnlijk uit enthousiasme maar dat kan je beter voor je houden dan
Je bent redelijk geinvesteerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu zelf stress omdat ik geen idee heb of ik de juiste dingen zeg of ga zeggen, wat deze week begon vanuit haar met een 'ik wil je beter leren kennen' is nu een 'je bent redelijk geïnvesteerd en dat drukt op me,' deze dingen kunnen nooit in een fijne rechte streep gaan heh
Jullie hebben nog niks he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, is ook weer zo. Geen idee hoe ik dit doe zonder direct afstandelijk te zijn...
Hoop dat het doorgaat man! Gewoon rustig aan doen, en haar ruimte geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zaterdag in principe vervolgdate, maar nu zegt ze dat ze van veel dingen stress krijgt op dit moment, ook hiervan. Geen idee wat ik hier mee aanmoet, ik wil natuurlijk heel graag, tegelijkertijd wil ik haar geen stress bezorgen... (Het idee is om een stukje te wandelen)
Ja, denk dat de date morgen niet doorgaat, maar ruimte geven lijkt me sowieso verstandig en dan komt het op een later moment wel. Het is gewoon verdomde onhandig om dit soort gesprekken via tekst te doen omdat je niet ziet wat de lading is van de tekst van iemand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hoop dat het doorgaat man! Gewoon rustig aan doen, en haar ruimte geven.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, denk dat de date morgen niet doorgaat, maar ruimte geven lijkt me sowieso verstandig en dan komt het op een later moment wel. Het is gewoon verdomde onhandig om dit soort gesprekken via tekst te doen omdat je niet ziet wat de lading is van de tekst van iemand.
Moet dit nou net als Braddie online komtquote:
Ja echt, lullig weer hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet dit nou net als Braddie online komt
Dat vind ik echt walgelijk inderdaad. Op Reddit kom je ook vaak mensen tegen die dan contact zoeken en willen bellen. Waarom zou ik willen bellen met een vreemde. Ik bel mijn moeder niet eens graag. Liever appen, of in het echt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
En voiceberichten versturen werkt vaak ook niet omdat niet iedereen daar van houd
Zij houdt wel van voiceberichten, maar haar telefoon was deze week gestolen dus dat is nu geen optie...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
En voiceberichten versturen werkt vaak ook niet omdat niet iedereen daar van houd
Als ik nou met iemand al langer contact heb wil ik vaak wel een voiceclipje sturen. Maar over het algemeen liever appen of elkaar in het echt zien. Bellen is zo vervelendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt walgelijk inderdaad. Op Reddit kom je ook vaak mensen tegen die dan contact zoeken en willen bellen. Waarom zou ik willen bellen met een vreemde. Ik bel mijn moeder niet eens graag. Liever appen, of in het echt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |