Ik weet niet meer hoe ik dat deed toen ik een gipsklauw had.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, na zo'n sessie was dat alsnog flink pijnlijk aan mijn gipsarm ja
Jawelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spreken jullie met de vriendengroep dan niet bij iemand thuis af?
Huiselven inhuren dan maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Elke keer het water verversen en de boeken afstoffen
Tenzij je collecties a la Etto hebt uit 1400 is dat denk ik niet echt nodigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Elke keer het water verversen en de boeken afstoffen
Kantine was al gesloten tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JanCees het volgende:
Maar kan je geen terrasje meer pakken in de middag
Of 3de helft in kantine of kroeg
Ach dan maak je er toch wat van in de nieuwe situatie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JanCees het volgende:
Maar kan je geen terrasje meer pakken in de middag
Of 3de helft in kantine of kroeg
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan maak je er toch wat van in de nieuwe situatie.
Ja, dat lijkt me vrij lastig met 1 hand inderdaad. Eerste keer douchen zonder gips was ook gruwelijk, door al die bewegingen die je maakt. Al die spieren en alles gaan zo snel weer terug naar 0quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik dat deed toen ik een gipsklauw had.
Weet alleen dat ik mijn lenzen toen niet eens normaal uit kon doen
gngnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JanCees het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen
Mzzl mannen
Ja dat was ook vreselijk irritant met zo'n zak er altijd overheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me vrij lastig met 1 hand inderdaad. Eerste keer douchen zonder gips was ook gruwelijk, door al die bewegingen die je maakt. Al die spieren en alles gaan zo snel weer terug naar 0
Lawlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was ook vreselijk irritant met zo'n zak er altijd overheen.
Enige waar ik de pijn mee kon verlichten is door elke ochtend te gniffelen dat ik een douchebag bij me had
Ik denk dat zijn collectie ook ligt te verstoffen, want zijn strijd tegen aluhoedjes vereist alle aandachtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenzij je collecties a la Etto hebt uit 1400 is dat denk ik niet echt nodig
Ik ben nog steeds gebant daar, maar het is nog steeds elke dag raak ja?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn collectie ook ligt te verstoffen, want zijn strijd tegen aluhoedjes vereist alle aandacht
Vandaag viel het wel meequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gebant daar, maar het is nog steeds elke dag raak ja?
dit las ik net op nu.nlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ben ook van mening dat je aluhoedjes niet moet bestrijden, dan jaag je ze juist in hun harnas.
Laat ze raaskallen en luister er met een half oor naar, werkt beter.
Tsja, waar leg je de grens dan. Door ze met elkaar te laten raaskallen hitsen ze elkaar alleen maar op. Politici bejegenen en 5g-masten in de hens zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ben ook van mening dat je aluhoedjes niet moet bestrijden, dan jaag je ze juist in hun harnas.
Laat ze raaskallen en luister er met een half oor naar, werkt beter.
Ik ben blij dat nu.nl mijn advies ter harte neemtquote:
5G gekkies kan je vinden onder een 5G mast, laat ze daar maar zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, waar leg je de grens dan. Door ze met elkaar te laten raaskallen hitsen ze elkaar alleen maar op. Politici bejegenen en 5g-masten in de hens zetten
Het gaat natuurlijk van kwaad tot erger. Zeker omdat het vaak normale masten zijn die in de hens gestoken worden. En dat is gewoon een probleemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
5G gekkies kan je vinden onder een 5G mast, laat ze daar maar zitten.
We hebben geen nobele ridders nodig om 5G gekkies te bestrijden, want die gaan ook onder die mast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |