Niks mis mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
In huis gaat opzich prima
Ben soort kluizenaar nu he
Zie je weinig mensen meer? Je hebt je voetbal nog wel tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
In huis gaat opzich prima
Ben soort kluizenaar nu he
Niet leuk maat. Sterktequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met een ritje. Was koala warm en zat niet op te letten. Maar had hem al keer gebroken vroeger dus was vrij complexe breuk, complicatie na operatie gedoe. Was niet best
Zou best goed kluizenaarsleven kunnen leiden ja, alleen niet in dit huis. Dan moet ik wel de ruimte hebben om sane te blijvenquote:
Zit allemaal alweer redelijk goed hoor. Om en nabij 2 maandjes eruit gelegenquote:
In het weekend wel maar nu met horeca dicht en geen voetbal meer..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je weinig mensen meer? Je hebt je voetbal nog wel toch
Beter gewoon appartement waar je alles hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best goed kluizenaarsleven kunnen leiden ja, alleen niet in dit huis. Dan moet ik wel de ruimte hebben om sane te blijven
Mooi, het was toch niet je faparm hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit allemaal alweer redelijk goed hoor. Om en nabij 2 maandjes eruit gelegen
Waardeloos.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
In het weekend wel maar nu met horeca dicht en geen voetbal meer..
Trainen mag nu ook niet meer he (max 4 man namelijk)
Jawelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi, het was toch niet je faparm he
Spreken jullie met de vriendengroep dan niet bij iemand thuis af?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
In het weekend wel maar nu met horeca dicht en geen voetbal meer..
Trainen mag nu ook niet meer he (max 4 man namelijk)
In een droomappartement heb ik een huge ass bibliotheek en onder in de kelder een soort badhuis waar je elke ochtend wat baantjes kan trekken in zwembad. Hoe goddelijk zou dat zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon appartement waar je alles hebt.
Nou, met rechts ben ik redelijk gehandicapt dus dat waren droge maandenquote:
Ik ben te cynisch om te weten dat ik zelfs zoiets heel snel zat zou zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een droomappartement heb ik een huge ass bibliotheek en onder in de kelder een soort badhuis waar je elke ochtend wat baantjes kan trekken in zwembad. Hoe goddelijk zou dat zijn.
Gemiste kans voor een nieuwe vormquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, met rechts ben ik redelijk gehandicapt dus dat waren droge maanden
Ik heb niet gezegd dat het niet is voorgekomenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gemiste kans voor een nieuwe vorm
Elke keer het water verversen en de boeken afstoffenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een droomappartement heb ik een huge ass bibliotheek en onder in de kelder een soort badhuis waar je elke ochtend wat baantjes kan trekken in zwembad. Hoe goddelijk zou dat zijn.
Ja, na zo'n sessie was dat alsnog flink pijnlijk aan mijn gipsarm jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alhoewel dat ook wel lastig kan zijn met zo'n gipsarm erbij.
Als het wel zo was had je niet over droge maanden gesproken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het niet is voorgekomen
semi-droge maanden danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het wel zo was had je niet over droge maanden gesproken.
Gelukkig maatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit allemaal alweer redelijk goed hoor. Om en nabij 2 maandjes eruit gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |