quote:
Die gaat hard hoor koekoekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik jouw ooit tegenkom ben je voor mij sla ik je totaal los achterlijke idioot
He Twitter influencerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps, kennelijk had ze nadat ze mobiel was kwijtgeraakt al vrij snel via facebook messenger bericht gestuurd
man man manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps, kennelijk had ze nadat ze mobiel was kwijtgeraakt al vrij snel via facebook messenger bericht gestuurd
Wtf wat een onzinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KLB / Account opgeschort op Twitter wegens sneeuwvlokjes
Waar dan???quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Wordt smerig hard genegeerd door @:JanCees
Vroeg of alles goed ging maatquote:
Vergeleken met wat jij allemaal op doe website gooit is dit inderdaad onzin.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wtf wat een onzin
Ook oude tweet zeg
Eerst slecht met gezondheid. Nu wel weer goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen. Qua gezondheid goed. Maar lockdown he
En met jou
Ja, heel vreemdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wtf wat een onzin
Ook oude tweet zeg
Wat is er gebeurd maatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst slecht met gezondheid. Nu wel weer goed.
Inmiddels al flink geacclimatiseerd in je huisje?
Polsje gebrokenquote:
Ik snap het wel. Ondanks dat ik het er niet mee eens benquote:
Ja met een ritje. Was koala warm en zat niet op te letten. Maar had hem al keer gebroken vroeger dus was vrij complexe breuk, complicatie na operatie gedoe. Was niet bestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe gebeurd maat? Fiets gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |