ja daar had wel eerder ingegrepen moeten wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had natuurlijk wel echt een overwinning moeten zijn met zoveel countermogelijkheden.
Jammer dat Wijnaldum laatste potjes pure aids is. En weer 80ste minuut wisselen
Ik zat net in ONZ FB te kijken en toen ik net langs dit bericht kwam dacht ik heel even dat het over DTS ging...quote:
Mikeygod.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat net in ONZ FB te kijken en toen ik net langs dit bericht kwam dacht ik heel even dat het over DTS ging...
bolkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat net in ONZ FB te kijken en toen ik net langs dit bericht kwam dacht ik heel even dat het over DTS ging...
Als je serieus zo opgefokt bent door een online spelletje zou ik maar eens een cursus relativeren overwegenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen zes hebben ze me nu ook al afgenomen dader is mikeytt
of wat doen aan zijn alcoholprobleemquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je serieus zo opgefokt bent door een online spelletje zou ik maar eens een cursus relativeren overwegen
Jij snapt er niks van jij bent geen sportman.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je serieus zo opgefokt bent door een online spelletje zou ik maar eens een cursus relativeren overwegen
Sportman?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van jij bent geen sportman.
pas nou oohoopquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Mikey ook al probleempje ja? Wist niet dat die dts alcoholverslaafden aan trok joh. Maar 3 in een topic valt wel op jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
of wat doen aan zijn alcoholprobleem
Alsof Nederlands opeens het ek88 niet gewonnen heeft Barneveld zijn prijzen niet Krajicek nooit won op wimbeldon maar dat snap jij toch niet met je gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sportman?Mikey maak je alsjeblieft toch niet zo belachelijk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof Nederlands opeens het ek88 niet gewonnen heeft Barneveld zijn prijzen niet Krajicek nooit won op wimbeldon maar dat snap jij toch niet met je gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen.
moet wel toch, is de enige verklaringquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Mikey ook al probleempje ja? Wist niet dat die dts alcoholverslaafden aan trok joh. Maar 3 in een topic valt wel op ja
Mwah. Denk dat een hoop daar ook gewoon oprecht gehandicapt zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet wel toch, is de enige verklaring
vooral @Justin_Casequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Denk dat een hoop daar ook gewoon oprecht gehandicapt zijn
Nahquote:
Ho ho niet tegen potentieel Nobelprijswinnaar Mikey hè.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sportman?Mikey maak je alsjeblieft toch niet zo belachelijk.
Guinness world book records meeste aaneengesloten dagen GTST volgenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ho ho niet tegen potentieel Nobelprijswinnaar Mikey hè.
Wat lief.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Ama wat ben je vrijgevig met de likes. Ik ga je er ook eentje geven
Heb je weer gedronken mikeyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof Nederlands opeens het ek88 niet gewonnen heeft Barneveld zijn prijzen niet Krajicek nooit won op wimbeldon maar dat snap jij toch niet met je gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen.
Is Ludo al dood @Dr.Mikey ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Guinness world book records meeste aaneengesloten dagen GTST volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |