Dan was er wel een polonaise geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had jou wel hier verwacht
[ twitter ]
Tijd voor Jhonny van de Burger Kingquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles beter dan depay op dit moment.
Frank heeft kennelijk een hekel aan Berghuisquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gaat het gvd eindelijk een keer goed.
Dat snap ik dan weer welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frank heeft kennelijk een hekel aan Berghuis
Ja onbegrijpelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frank heeft kennelijk een hekel aan Berghuis
Hateboer verslikte zich in die bal zoals vd Vaart in een hete bitterbal.quote:
Beste aanvaller op dit moment. Hoef je niet moeilijk over te doenquote:
Waar moet ie staan dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste aanvaller op dit moment. Hoef je niet moeilijk over te doen
Als dat je beste aanvaller is kun je beter gewoon stoppen en het over paar jaar weer eens proberenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste aanvaller op dit moment. Hoef je niet moeilijk over te doen
De jong inderdaad. Die raakt geen knikker en kan je alleen opstellen met 3 aanvallers waar hij centraal staat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar moet ie staan dan?
Ipv wijn/depay/de jong?
Ik mail Frank even.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De jong inderdaad. Die raakt geen knikker en kan je alleen opstellen met 3 aanvallers waar hij centraal staat.
Zou goed idee zijn jaquote:
Had natuurlijk wel echt een overwinning moeten zijn met zoveel countermogelijkheden.quote:
ja daar had wel eerder ingegrepen moeten wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had natuurlijk wel echt een overwinning moeten zijn met zoveel countermogelijkheden.
Jammer dat Wijnaldum laatste potjes pure aids is. En weer 80ste minuut wisselen
Ik zat net in ONZ FB te kijken en toen ik net langs dit bericht kwam dacht ik heel even dat het over DTS ging...quote:
Mikeygod.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat net in ONZ FB te kijken en toen ik net langs dit bericht kwam dacht ik heel even dat het over DTS ging...
bolkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat net in ONZ FB te kijken en toen ik net langs dit bericht kwam dacht ik heel even dat het over DTS ging...
Als je serieus zo opgefokt bent door een online spelletje zou ik maar eens een cursus relativeren overwegenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen zes hebben ze me nu ook al afgenomen dader is mikeytt
of wat doen aan zijn alcoholprobleemquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je serieus zo opgefokt bent door een online spelletje zou ik maar eens een cursus relativeren overwegen
Jij snapt er niks van jij bent geen sportman.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je serieus zo opgefokt bent door een online spelletje zou ik maar eens een cursus relativeren overwegen
Sportman?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van jij bent geen sportman.
pas nou oohoopquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Mikey ook al probleempje ja? Wist niet dat die dts alcoholverslaafden aan trok joh. Maar 3 in een topic valt wel op jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
of wat doen aan zijn alcoholprobleem
Alsof Nederlands opeens het ek88 niet gewonnen heeft Barneveld zijn prijzen niet Krajicek nooit won op wimbeldon maar dat snap jij toch niet met je gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sportman?Mikey maak je alsjeblieft toch niet zo belachelijk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof Nederlands opeens het ek88 niet gewonnen heeft Barneveld zijn prijzen niet Krajicek nooit won op wimbeldon maar dat snap jij toch niet met je gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen.
moet wel toch, is de enige verklaringquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Mikey ook al probleempje ja? Wist niet dat die dts alcoholverslaafden aan trok joh. Maar 3 in een topic valt wel op ja
Mwah. Denk dat een hoop daar ook gewoon oprecht gehandicapt zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet wel toch, is de enige verklaring
vooral @Justin_Casequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Denk dat een hoop daar ook gewoon oprecht gehandicapt zijn
Nahquote:
Ho ho niet tegen potentieel Nobelprijswinnaar Mikey hè.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sportman?Mikey maak je alsjeblieft toch niet zo belachelijk.
Guinness world book records meeste aaneengesloten dagen GTST volgenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ho ho niet tegen potentieel Nobelprijswinnaar Mikey hè.
Wat lief.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Ama wat ben je vrijgevig met de likes. Ik ga je er ook eentje geven
Heb je weer gedronken mikeyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof Nederlands opeens het ek88 niet gewonnen heeft Barneveld zijn prijzen niet Krajicek nooit won op wimbeldon maar dat snap jij toch niet met je gebrek aan inlevingsvermogen in andere mensen.
Is Ludo al dood @Dr.Mikey ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Guinness world book records meeste aaneengesloten dagen GTST volgen
quote:
Die gaat hard hoor koekoekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik jouw ooit tegenkom ben je voor mij sla ik je totaal los achterlijke idioot
He Twitter influencerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps, kennelijk had ze nadat ze mobiel was kwijtgeraakt al vrij snel via facebook messenger bericht gestuurd
man man manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps, kennelijk had ze nadat ze mobiel was kwijtgeraakt al vrij snel via facebook messenger bericht gestuurd
Wtf wat een onzinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KLB / Account opgeschort op Twitter wegens sneeuwvlokjes
Waar dan???quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Wordt smerig hard genegeerd door @:JanCees
Vroeg of alles goed ging maatquote:
Vergeleken met wat jij allemaal op doe website gooit is dit inderdaad onzin.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wtf wat een onzin
Ook oude tweet zeg
Eerst slecht met gezondheid. Nu wel weer goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen. Qua gezondheid goed. Maar lockdown he
En met jou
Ja, heel vreemdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wtf wat een onzin
Ook oude tweet zeg
Wat is er gebeurd maatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst slecht met gezondheid. Nu wel weer goed.
Inmiddels al flink geacclimatiseerd in je huisje?
Polsje gebrokenquote:
Ik snap het wel. Ondanks dat ik het er niet mee eens benquote:
Ja met een ritje. Was koala warm en zat niet op te letten. Maar had hem al keer gebroken vroeger dus was vrij complexe breuk, complicatie na operatie gedoe. Was niet bestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe gebeurd maat? Fiets gevallen?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
In huis gaat opzich prima
Ben soort kluizenaar nu he
Zie je weinig mensen meer? Je hebt je voetbal nog wel tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
In huis gaat opzich prima
Ben soort kluizenaar nu he
Niet leuk maat. Sterktequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met een ritje. Was koala warm en zat niet op te letten. Maar had hem al keer gebroken vroeger dus was vrij complexe breuk, complicatie na operatie gedoe. Was niet best
Zou best goed kluizenaarsleven kunnen leiden ja, alleen niet in dit huis. Dan moet ik wel de ruimte hebben om sane te blijvenquote:
Zit allemaal alweer redelijk goed hoor. Om en nabij 2 maandjes eruit gelegenquote:
In het weekend wel maar nu met horeca dicht en geen voetbal meer..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je weinig mensen meer? Je hebt je voetbal nog wel toch
Beter gewoon appartement waar je alles hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best goed kluizenaarsleven kunnen leiden ja, alleen niet in dit huis. Dan moet ik wel de ruimte hebben om sane te blijven
Mooi, het was toch niet je faparm hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit allemaal alweer redelijk goed hoor. Om en nabij 2 maandjes eruit gelegen
Waardeloos.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
In het weekend wel maar nu met horeca dicht en geen voetbal meer..
Trainen mag nu ook niet meer he (max 4 man namelijk)
Jawelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi, het was toch niet je faparm he
Spreken jullie met de vriendengroep dan niet bij iemand thuis af?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
In het weekend wel maar nu met horeca dicht en geen voetbal meer..
Trainen mag nu ook niet meer he (max 4 man namelijk)
In een droomappartement heb ik een huge ass bibliotheek en onder in de kelder een soort badhuis waar je elke ochtend wat baantjes kan trekken in zwembad. Hoe goddelijk zou dat zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon appartement waar je alles hebt.
Nou, met rechts ben ik redelijk gehandicapt dus dat waren droge maandenquote:
Ik ben te cynisch om te weten dat ik zelfs zoiets heel snel zat zou zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een droomappartement heb ik een huge ass bibliotheek en onder in de kelder een soort badhuis waar je elke ochtend wat baantjes kan trekken in zwembad. Hoe goddelijk zou dat zijn.
Gemiste kans voor een nieuwe vormquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, met rechts ben ik redelijk gehandicapt dus dat waren droge maanden
Ik heb niet gezegd dat het niet is voorgekomenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gemiste kans voor een nieuwe vorm
Elke keer het water verversen en de boeken afstoffenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een droomappartement heb ik een huge ass bibliotheek en onder in de kelder een soort badhuis waar je elke ochtend wat baantjes kan trekken in zwembad. Hoe goddelijk zou dat zijn.
Ja, na zo'n sessie was dat alsnog flink pijnlijk aan mijn gipsarm jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alhoewel dat ook wel lastig kan zijn met zo'n gipsarm erbij.
Als het wel zo was had je niet over droge maanden gesproken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het niet is voorgekomen
semi-droge maanden danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het wel zo was had je niet over droge maanden gesproken.
Gelukkig maatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit allemaal alweer redelijk goed hoor. Om en nabij 2 maandjes eruit gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |