Dan was er wel een polonaise geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had jou wel hier verwacht
[ twitter ]
Tijd voor Jhonny van de Burger Kingquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles beter dan depay op dit moment.
Frank heeft kennelijk een hekel aan Berghuisquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gaat het gvd eindelijk een keer goed.
Dat snap ik dan weer welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frank heeft kennelijk een hekel aan Berghuis
Ja onbegrijpelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frank heeft kennelijk een hekel aan Berghuis
Hateboer verslikte zich in die bal zoals vd Vaart in een hete bitterbal.quote:
Beste aanvaller op dit moment. Hoef je niet moeilijk over te doenquote:
Waar moet ie staan dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste aanvaller op dit moment. Hoef je niet moeilijk over te doen
Als dat je beste aanvaller is kun je beter gewoon stoppen en het over paar jaar weer eens proberenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste aanvaller op dit moment. Hoef je niet moeilijk over te doen
De jong inderdaad. Die raakt geen knikker en kan je alleen opstellen met 3 aanvallers waar hij centraal staat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar moet ie staan dan?
Ipv wijn/depay/de jong?
Ik mail Frank even.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De jong inderdaad. Die raakt geen knikker en kan je alleen opstellen met 3 aanvallers waar hij centraal staat.
Zou goed idee zijn jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |