Toch viel het me even voor een paar minuten niet tegenquote:
Donnygod to the rescue.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch viel het me even voor een paar minuten niet tegen
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Donny knalt er eentje strak in het kruisje
Dit is gewoon ongefundeerde haat. Dat weet je zelf ook wel. Jij zou van Dijk ook thuislaten terwijl dat gewoon top van Europa isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou wel weer gaan kijken als ze Depay gewoon thuis zouden laten.
Leuk dat hij kan scoren tegen wat Franse G-spelers, maar je roept ook Bas Dost niet op.
Wel bijzonder hoe hij zich altijd moet bewijzen, terwijl anderen onuitputtelijke krediet hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nooit meer uit de eerste 11 die man
Ik haat Depay zonder meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon ongefundeerde haat. Dat weet je zelf ook wel. Jij zou van Dijk ook thuislaten terwijl dat gewoon top van Europa is
Echt zo'n kampersjaak.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Maguire rood hahah. Lekker voor die debiel.
Luxemburg wel bijzonder ja. Die zijn van die dwergen volgens mij aardig verbeterd afgelopen jaren. Echt geen niveau San Marino meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Finland en Luxemburg doen het verrassend goed in hun groep tot nu toe.
Vind ik leuk
Finland heeft toen ze goede spelers hadden nooit iets gedaan. Nu hebben ze een team zonder sterren, en halen ze het EK. Raar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxemburg wel bijzonder ja. Die zijn van die dwergen volgens mij aardig verbeterd afgelopen jaren. Echt geen niveau San Marino meer.
quote:
Zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goal
Heeft Finland ooit talent gehad dan? Behalve Litmanenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Finland heeft toen ze goede spelers hadden nooit iets gedaan. Nu hebben ze een team zonder sterren, en halen ze het EK. Raar.
Luxemburg heeft veel arbeidsmigranten en asielzoekers ontvangen. Deze voetballen veel meer dan de Luxemburgers zelf, lijkt het. En misschien ook wat meer talent. Even kijken of ze het niveau vast kunnen houden.
Hyypia.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Finland ooit talent gehad dan? Behalve Litmanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |